کاربردهای روغن بچه برای بزرگسالان

تاريخ : 26 خرداد

روغن بچه یکی از مواردی است که علاوه بر موارد استفاده ای که برای بچه ها دارد، برای بزرگسالان نیز مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. کاربردهای روغن بچه برای بزرگسالان بسیار زیاد است که گهر در این بخش در همین مورد برای شما عزیزان صحبت خواهد کرد.

کاربردهای روغن بچه برای بزرگسالان

کاربردهای روغن بچه برای بزرگسالان, پورتال خبری فرهنگی گهر

کاربردهای روغن بچه

روغن بچه یکی از محصولاتی است که نه تنها بوی بسیار خوشایندی دارد بلکه چند منظوره نیز هست؛ بنابراین عجیب نیست که می‌توانید این محصول را در انواع و فُرم‌های بسیار زیادی تهیه کنید. فرقی نمی‌کند از چه نوع روغن بچه‌ای استفاده می‌کنید، روغن بچه کاربرد‌های زیادی دارد که شاید از آن‌ها بی‌خبر باشید.

مانیکور زیباتر

آیا وقت آن است که ناخن‌های‌تان را مانیکور کنید؟ بسیار خب، کمی روغن بچه روی پد پنبه‌ای بزنید و قبل از لاک زدن ناخن‌ها، آن را روی کوتیکول‌های ناخن‌های‌تان بمالید. اگر تصادفا کمی لاک روی کوتیکول‌های‌تان خورد، روغن بچه باعث می‌شود به راحتی بتوانید آن را پاک کنید. ناخن‌های‌تان بسیار زیبا جلوه خواهند کرد.

درآوردن انگشتر از انگشت

انگشتر در انگشت‌تان گیر کرده و نمی‌توانید آن را درآورید؟ نگران نباشید! قوطی روغن بچه را بردارید و کمی از آن را اطراف انگشترتان بزنید، حالا می‌توایند به راحتی انگشتر را از انگشت‌تان خارج کنید.

ماندگارتر کردن ژل حمام

مقداری روغن بچه در ظرف ژل حمام‌تان بریزید. این کار نه تنها باعث می‌شود پوست شما بعد از حمام نرم‌تر شود و حس خوبی داشته باشید بلکه ژل حمام‌تان هم طول عمر بیشتری پیدا خواهد کرد.

نرم و لطیف کردن پوست پاشنه

پاشنه‌های‌تان خشک و ترک خورده‌اند؟ روغن بچه می‌تواند کمک‌تان کند. قبل از رفتن به رختخواب، مقداری روغن بچه به پاشنه‌های‌تان بزنید و جوراب بپوشید. روغن بچه، پوست‌تان را تغذیه و نرم و لطیف می‌کند. روز بعد در پاهای‌تان احساس خیلی خوبی خواهید داشت.

پاک کردن آرایش

آیا معمولا برای پاک کردن آرایش و ریمل به دردسر می‌افتید؟ کافیست چند قطره روغن بچه را روی یک تکه پنبه بزنید و باقیمانده‌ی ریمل را از روی مژه‌های‌تان پاک کنید. امتحان کنید، نتیجه عالی خواهد بود!

شِیو کردن

می‌توانید برای راحت‌تر شیو کردن پوست، از روغن بچه استفاده کنید تا تیغ‌تان به راحتی روی پوست‌تان بلغزد و پوست کمتر تحریک شود. مراقب باشید روغن بچه روی کف حمام نریزید، زیرا ممکن است سُر بخورید.

جدا کردن استیکر‌ها

نمی‌توانید استیکر‌های سرسخت را از روی سطوح بردارید؟ کمی روغن بچه روی استیکر بزنید و بگذارید یکی دو دقیقه بماند، حالا استیکر شل شده و راحت کنده می‌شود.

پاک کردن لکه‌های رنگ از پوست

موقع رنگ کردن دیوار‌ها مقداری رنگ روی پوست‌تان باقی مانده است؟ یا موهای‌تان را رنگ کرده‌اید و مقدار از رنگ روی پوست‌تان مانده است؟ به راحتی می‌توانید با روغن بچه این لکه‌ها را پاک کنید. روغن بچه را روی لکه رنگ بزنید و بگذارید چند دقیقه بماند، حالا سعی کنید پاکش کنید.

روان کردن لولای در

صدای جیروجیر لولای در واقعا آزاردهنده است. البته می‌توانید به فروشگاه بروید و محصولی مناسب روغن کاری لولای در تهیه کنید، اما یک راه ساده‌تر هم وجود دارد (و ارزان‌تر!) و آنهم روغن بچه است. چند قطره روغن بچه روی لولای در بریزید تا دیگر آن صدای عذاب آور را نشنوید.

درخشان کردن وسایل

می‌توانید با روغن بچه، جلا و درخشش یک سری از لوازم را به حالت اول‌شان برگردانید. چند قطره روغن بچه را روی تکه‌ای پارچه بریزید و روی وسایل چرمی، استیل، کرومی و یا چوبی بمالید تا از روز اول‌شان هم بهتر بدرخشند. یادتان باشد که مقدار کمی از روغن بچه واقعا کافیست و نیازی نیست مقدار زیادی از آن استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي