نصب چند تلگرام و دیگر برنامه ها با برنامه Parallel Space در اندروید

اگر قصد دارید بیش از یک و یا چند تلگرام ، واتس اپ و دیگر برنامه ها را روی گوشی خود نصب کنید گهر برای شما پیشنهاد جالبی دارد.

این روزها با پیشرفت فناوری و بعضا احتیاج کاربران تلفن های همراه به صورت مثال دوست دارند و احتیاج مبرم دارند که از یک اپلیکیشن دو اکانت مختلف روی گوشی خود داشته باشند اما این امر چگونه ممکن است؟

نصب چند تلگرام و واتس اپ روی گوشی با برنامه Parallel Space 

نصب چند تلگرام و دیگر برنامه ها با برنامه Parallel Space در اندروید

کار دقیق  Parallel Space  چیست ؟

با اپلیکیشن اندروید Parallel Space می‌توانید بیش از یک نسخه از هر اپلیکیشن‌ را در گوشی داشته باشید اگر به دنبال استفاده همزمان از چند اکانت واتساپ، فیسبوک یا هر برنامه‌ی دیگری هستید، این برنامه می‌تواند شما را به هدف‌تان برساند.

کاربران Parallel Space به‌راحتی می‌توانند چندین حساب کاربری موازی روی دستگاه خود داشته باشند. گاهی اوقات امکان دو بار نصب کردن یک اپلیکیشن و داشتن دو یا چند حساب کاربری روی همان برنامه مقدور نیست. در برخی مواقع هم حافظه‌ی سیستم به کاربر اجازه‌ی چند بار نصب کردن برنامه‌ای خاص را نمی‌دهد. در چنین شرایطی که کاربر نیاز دارد همان اپلیکیشن را با حساب کاربری دیگری در اختیار داشته باشد، پارالل اسپیس بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

کافی است برنامه‌ی محبوب پارالل اسپیس را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید، برنامه با رعایت حریم خصوصی شما، اجازه‌ی باز کردن دو حساب کاربری همزمان در اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را در فضایی کاملا موازی و مجزا اجرا کنید.

دانلود برنامه Parallel Space

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه