معرفی بهترین کشورها برای مسافرت در پاییز

دسته بندي : خانواده,دانستنیها
تاريخ : 30 شهریور

بسیاری از افراد در همه فصول سال به مسافرت می روند. برای هر فصلی کشورهایی هستند که برای مسافرت مناسب اند. ما در این بخش گهر به معرفی بهترین کشورها برای مسافرت در پاییز می پردازیم.

معرفی بهترین کشورها برای مسافرت در پاییز, پورتال خبری فرهنگی گهر

معرفی بهترین کشورها برای مسافرت در فصل پاییز

درست که همه فکر می‌کنند تابستان فصل مسافرت است اما این موضوع بیشتر به خانواده‌هایی مربوط می‌شود که فرزندان مدرسه‌ای یا دانشگاهی دارند. بسیاری از زوج‌ها می‌توانند کل برنامه‌ریزی سفرشان را به بعد از تابستان موکول کنند.

کشورهای گرمسیری بهترین تورهای گردشگری در فصل پاییز به شمار می‌روند.

در فصل پاییز کدام تورهای خارجی رونق می‌گیرند؟ این سوالی است که برخی از مسوولان تورهای گردشگری به آن پاسخ داده‌اند.

با فرا رسیدن فصل پاییز بازار تبلیغات تور‌های ویژه پاییزی داغ می‌شود و جالب اینجاست که این تور‌ها هیچ محدودیتی ندارند و بیشتر مکان‌ها و کشورها در این نوع تورها توصیه می‎شوند، اما باز هم برخی از تورهای گردشگری در تمامی آژانس‌ها مشترک هستند.

مسوول فروش یکی از  تورهای خارجی در یکی از آژانس‌های مسافرتی برای فصل پاییز تور‌ دبی را پیشنهاد کرد و گفت: دبی به دلیل آب و هوای مساعد در فصل پاییز و همچنین به دلیل قیمت مناسب تورهای این شهر نسبت سایر تورها بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و در حال حاضر قیمت این تور در آژانس‌های مختلف از حدود ۸۰۰ هزار تومان تا ۲٫۵ میلیون تومان است.

او در ادامه گفت: تور تایلند و مالزی نیز از تورهای مناسب در فصل پاییز هستند، اما قیمت این تورها در مقایسه با تور دبی بیشتر است.

مسوول یکی‌دیگر از تورهای خارجی بیان کرد: بهترین زمان سفر به استانبول در فصل بهار و پاییز است، در این ماه‌ها درجه حرارت هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد است و رطوبت نیز مطلوب است، در فصل تابستان هوا گرم و شرجی و در زمستان بارندگی در استانبول زیاد است.

«فصل فصل آفریقاست»، این را مسوول تور‌های آفریقایی دریکی از آژانس‌ها گفت و ادامه داد: کنیا، ماداگاسکار و آفریقای جنوبی بهترین انتخاب برای این فصل است.

یکی دیگر از مسوولان تورهای آفریقایی گفت: از آنجا که آفریقای جنوبی کشوری است در جنوبی‌ترین بخش قاره آفریقا، به همین دلیل در نیمکره جنوبی کره زمین قرار گرفته است. کشورهایی که در نیمکره جنوبی قرار دارند دارای فصل‌هایی عکس فصل کشورهای نیمکره شمالی هستند. به همین دلیل زمانی که برای نمونه در ایران زمستان است در آفریقای جنوبی تابستان است. به همین دلیل نیمه دوم سال موعد برگزاری تورهای آفریقای جنوبی است و بیشتر تورهای ایرانی نیز در این فصل برگزار می‌شود. میانگین دمای این کشور در نیمه دوم سال بسیار متغیر است اما در مجموع با آب و هوای ۲۰ تا ۲۵ درجه روبه‌رو هستیم.

یکی از برگزارکنندگان تورهای اروپایی نیز جزیره سیسیل و همچنین جنوب ایتالیا را بهترین تورها در فصل پاییز عنوان کرد و گفت: در کل کشورهای گرمسیری بهترین تورهای گردشگری در فصل پاییز به شمار می‌روند.

در میان سایر تورهای گردشگری، اکثر آنها مالزی، تایلند، سنگاپور و… را بهترین تورهای این ایام معرفی کرده و دلیل آن را آب و هوای مساعد و قیمت مناسب این تورها اعلام کردند؛ البته این تورها در میان کشورهای آسیایی بهترین پیشنهاد هستند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي