شماره و آدرس بازار مبل خاوران

بازار مبل خاوران یکی از بازارهای بزرگ مبل تهران است. در این بازار انواع مبلمان با قیمت های مختلف عرضه می شود. برای رفتن به بازار مبل خاوران باید آدرس و تلفن این بازار را بدانید. برای آشنایی با شماره و آدرس بازار مبل خاوران این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد بازار مبل خاوران  و تلفن بازار مبل خاوران می خوانید.

شماره و آدرس بازار مبل خاوران

شماره و آدرس بازار مبل خاوران

 

آدرس بازار مبل خاوران

شماره تماس: 88353280-35029

منطقه شهرداری: حومه تهران

آدرس: سه راه افسریه – کیلومتر 8 جاده امام رضا – 500 متر بعداز سه راه سیمان – بازار مبل خاوران

مشاهده آدرس بازار مبل خاوران از روی اپلیکیشن نشان

ساعات کاری بازار مبل خاوران

فروشگاه ها و مغازه های بازار مبل خاوران از ساعت 9 صبح تا 21 شب باز می باشند و حتی در روز های تعطیل نیز فعالیت می کنند و آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشند .

قیمت مبل در بازار مبل خاوران چطوره؟

تنوع مبلمان در این بازار زیاد است و چون تولیدی ها زیادی نزدیک این بازار قرار دارند قیمت محصولات نسبت به بازارهای دیگر مناسب تر است و می توانید با قیمت پایین تری نسب به جاهای دیگر مبلمان مورد نظرتان را خریداری کنید . قیمت مبلمان بستگی به فاکتورهای زیادی دارد . جنس و متریال بکار رفته در تولید مبلمان ارتباط مستقیمی با قیمت محصول دارد . هرچه جنس بکار رفته کیفیت بالاتری داشته باشد کالا قیمت بیشتری خواهد داشت و همچنین مدل و طرح محصول نیز روی قیمت تاثیر دارد ولی در کل محصولات بازار مبل خاوران قیمت مناسبی دارند .

بازار مبل خاوران بکی از بزرگ ترن مجموعه های فروش مبلمان و فرش در ایران است که تنوع محصولات آن فوق العاده زیاد است بسیاری از افراد به فکر نو کردن لوازم منزل هستند تا لوازم خانگیشان شیک تر و به روز تر شود اما برای این کار اول باید بررسی شود که مهم ترین وسیله در لوازم خانه که چشمگیر تر از سایر لوازم باشد چیست ؟ به جرات می توان گفت که سرویس مبلمان یکی از مهم ترین لوازم در طراحی دکوراسیون داخلی هر منزل می باشد .پس اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید و نمی خواهید تغییر عمده و پرخرج انجام دهید پیشنهاد می کنم با عوض کردن سرویس مبلمان خود یک تغییر اساسی در دکوراسیون خود ایجاد کنید .

اما برای خرید سرویس مبلمان باید به کجا مراجعه کرد که هم محصولاتش دارای کیفیت و مرغوبیت خوب باشد و هم قیمت مناسب داشته باشد ؟ یکی از بزرگترین مجموعه های فرش مبلمان ، بازار مبل خاوران واقع در جاده ی خاوران می باشد که مبل سازی های زیادی در آنجا هستند و در مساحتی عظیم با برند های مختلف مبل های ایرانی وخارجی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد .

بازار مبل خاوران یکی از بهترین مجموعه های خرید مبلمان می باشد زیرا تنوع محصولات آن انقدر زیاد می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای اگر در این بازار بزرگ قدم بگذارد مطمئنا دست خالی از آن بیرون نمی آید.

یکی از دلایل بنا کردن بازار مبل خاوران در جاده خاوران حمایت از تولیدات ملی بوده است زیرا در جاده ی خاوران در اطراف این بازار بزرگ کارگاه های ساخت چوب و مبل بسیار زیادی قرار دارد که خیلی از آن ها در حال تعطیل شدن بودند که با احداث بازار مبل خاوران تمامی این کارگاه ها دوباره مشغول به کار شدند و شبانه روز به طراحی و ساخت مبلمان های به روز تر و با کیفیت تر می پردازند .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه