ثبت نام سرکاری شرکت سایپا !

شرکت خودروسازی سایپا در اقدامی ناپسند پس از اعلام پیش فروش ۴۰ هزار خودرو در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ مشتریان خود را سر کار گذاشت.

ثبت نام سرکاری شرکت سایپا

چند روز گذشته بود که مدیر این شرکت خودروسازی از طریق اخبار و همچنین رسانه‌های نوشتاری اعلام کرد که پیش فروش ۴۰ هزار خودرو ساعت ۱۰ روز چهارشنبه آغاز خواهد شد اما در کمال تعجب ساعت ۱۰ و ۳۰ ثانیه پیش فروش خودروهای سایپا به اتمام رسیده بود!

از دقایقی پیش طرح فروش سایپا که صرفاً به صورت اینترنتی است آغاز شده اما ظرف یک دقیقه از باز شدن سایت سقف فروش مرحله‌ای بخشی از محصولات سایپا به اتمام رسیده است.

ثبت نام سرکاری شرکت سایپا !

براساس اعلام شرکت سایپا طرح فروش خودروهای پراید 131، پراید 132، پراید وانت (سایپا 151)، تیبا بنزینی، تیبا 2 هاچ بک، ساینا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز از 10 صبح امروز آغاز شده است. البته تجربه فروش‌های اینترنتی شرکت‌های خودروساز نشان می‌دهد شانس مردم در این خرید کم بوده و مشتریان به سختی می‌توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

از دقایقی پیش این طرح فروش که صرفاً به صورت اینترنتی است آغاز شده اما ظرف یک دقیقه از باز شدن سایت سقف فروش مرحله‌ای بخشی از محصولات سایپا به اتمام و مشتریان باید رأس ساعت 10:15 دقیقه تلاش مجدد خود را برای پیش خرید خودرو انجام دهد.
ثبت نام سرکاری شرکت سایپا !

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه