تعبیر خواب گریختن ، تعبیر دیدن گریختن در خواب

تعبیر خواب گریختن و یا تعبیر دیدن گریختن در خواب

تعابیری که معبرین کهن و اسلامی برای فرار کردن و گریختن بیان کرده‌اند نشانه رهایی و خلاصی از مشکلات و مسائل پیش روست اما اگر بخواهیم با استفاده از تعابیر جدید فرار کردن در خواب را تفسیر کنیم می‌توان این گونه بیان کرد که فرار کردن اشاره به عدم روبرو شدن با مسائل را دارد.

تعبیر خواب گریختن ، تعبیر دیدن گریختن در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

فرار: یافتن راهی برای فراتر رفتن از محدودیت‌هایی که شاید به دلیل ترس یا اضطراب یا درد و رنج ایام گذشته ایجاد شده باشد. ما اغلب برای دوری از احساسات سخت و ناخوشایند از آن فرار می‌کنیم. این فرار مثلا با خواندن رمانی مهیج و سرگرم کننده انجام می‌گیرد زیرا رمان توجه ما را از افسردگی یا احساس تنهایی به سمت خود جلب می‌کند. هر چند که مشکل بر سر جای خود باقی می‌ماند.
اگر چیزی از ما می‌گریخت: ادراک، عاطفه یا فرصتی که از آگاهی ما دور می‌شود و به تدریج فراموش می‌شود.

تعبیر خواب فرار کردن (گریختن)

محمدبن سیرین گوید: گریختن درخواب نشانه رستگاری است و برخی از معبرین گویند دلیل که بر دشمن ظفر یابد، زیرا که موسی درخواب دید به فرعون می‌گریخت بعد از شر فرعون رستگاری یافت و بر وی ظفر یافت.
جابرمغربی گوید: اگر دید مردان از زنان فرار می‌کردند، نشانه ترس بسیار زیاد بیننده خواب است.
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
  • گریختن در خواب اگر بدون فریاد و زاری باشد، دلیل شادی و سرور است.
  • اگر با زاری همراه باشد نشانگر مصیبت است.
بیتون می‌گوید:
  • فرار كردن در خواب، بیانگر موفقیت در انجام كارها مى‏باشد.
  • اگر خواب ببینید كه از صحنه‏ تصادفى فرار می‌كنید، نشانه‏ آن است كه باید منتظر پیشامدى غیر منتظره باشید.
اچ میلر می‌گوید: اگر خواب ببینید به شخصى كه در حال فرار است كمك می‌كنید، نشانه‏ آن است كه باید بیشتر مراقب خود باشید.

 

تعبیر خواب فرار از موجودات

فرار از سگ
موجودی که از برابر آن می‌گریزید، نشان دهنده نقطه ضعفی است که در برابر مسائل از خود نشان می‌دهید. برای مثال، سگ حیوانی است که احساس ترس را خیلی خوب در طرف مقابل تشخیص می‌دهد و به اصطلاح ترس را بو می‌کشد. بنابراین، زمانی که از برابر سگ فرار می‌کنید، یعنی ترس و اضطراب هنگام روبرو شدن با مشکلات سراغتان می‌آید و برای حل مسائلتان باید بر ترس‌هایتان چیره شوید.
فرار از گرگ
گرگ درنده است و هنگام حمله به گله گوسفندان آن‌ها را متفرق و شکار می‌کند. بنابراین، نشان می‌دهد هنگامی که مسائل سر دشواری می‌گذارند، از خود انفعال نشان می‌دهید که باید در این مواقع استواری کنید و همتتان را افزون نمایید.
فرار از انسان
انسان معانی متفاوتی دارد. بسته به این که جنسیتش چیست و چه حالت و فیزیکی دارد تعابیر متفاوتی را می‌توان بیان کرد. برای مثال اگر افرادی وحشی دنبالتان کردند، یعنی شخصیتی تعلیم نیافته دارید که باید با تربیت و آموزش قابلیت‌هایتان را توسعه دهید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي