تعبیر خواب کفش پاشنه بلند ، تعبیر کفش پاشنه بلند در خواب

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند و یا تعبیر کفش پاشنه بلند در خواب

در برخی از تفاسیر معبرین جدید کفش پاشنه بلند برای زنان در خواب نماد باورهایی است که برای آن‌ها وضع شده تا خود را درون آن دیده و قضاوت کنند البته معبرین غربی پوشیدن کفش با پاشنه‌های بلند را آمادگی برای برنامه‌های آینده می‌دانند.

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند ، تعبیر کفش پاشنه بلند در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تعبیر خواب کفش پاشنه بلند

کارل گوستاو یونگ:خواب دیدن اینکه شما پاشنه بلند می پوشید بیانگر زنانگی و دلبری است. شما حس اعتماد به نفس می کنید و به خودتان مطمئنید. تعبیر دیگر این است که پاشنه بلند بیانگر این است که حس می کنید در نقش خود به عنوان یک زن، محدود هستید. شما فکر می کنید که نمی توانید به طور آزادانه و کامل خود را ابراز کنید.
معبرین غربی گویند: اگر در خواب مشاهده کردید که کفش پاشنه بلند زیبا به پا کردید بایستی خود را برای اجرای برنامه‌ها و اهدافتان آماده کنید.
فروید در مورد دیدن کفش پاشنه بلند در خواب می‌گوید اگر مردی در خواب ببیند که زنی کفش‌های پاشنه بلند به پا کرده است نشان دهنده تخیلات و توهماتی است که مربوط به هوای نفس است و در واقعیت رخ نخواهد داد.

تعبیر خواب خریدن کفش پاشنه بلند

معبرین غربی گویند: خریدن کفشی با پاشنه‌های بلند بیانگر این است که شما آماده برخورد با هر گونه تغییر در زندگی خود هستید به طور ناخود آگاه شما خواهان شروع کار و فعالیت شغلی جدید هستید.

تعبیر خواب کفش با پاشنه پهن و بزرگ

معبرین غربی گویند:
  • اگر در خواب ببینید که کفش پاشنه بلندی با عرض زیاد پوشیده‌اید نشانه ای از تحمل بلاتکلیفی و ابهام در وضعیت زندگی است که شما سعی در رهایی یافتن از این وضعیت نا امید کننده دارید.
  • اگر در خواب پاشنه‌های بزرگ در کفش خود دیدید ارتباط قوی و محکمی با اعضای خانواده خود خواهید داشت. حضور دوستان وفادار و پایداری در کار از دیگر نشانه‌های رویای کفش پاشنه بلند بزرگ است.

تعبیر خواب کفش با پاشنه نازک

معبرین غربی گویند: دیدن کفش با پاشنه نازک به شما این هشدار را می‌دهد که در مورد موقعیت‌های پیش روی خود مجدداً تفکر کنید.

تعبیر خواب شکستن پاشنه کفش

در کتاب تعبیر خواب میلر آورده شده است که شکستن پاشنه کفش برای دختر جوان هشداری در مورد رخ دادن اتفاقی ناگوار است که باعث صدمه دیدن شهرت و آبروی او می‌گردد.
خانم اتیانوس می‌گوید: اگر خانمی در خواب ببیند پاشنه کفشش کند شده شوهرش بیکار می‌شود.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي