تعبیر خواب مار بزرگ ، تعبیر دیدن مار بزرگ در خواب

تعبیر خواب مار بزرگ و یا تعبیر دیدن مار بزرگ در خواب

رویای مار از جمله خواب‌هایی است که هر شخص حداقل یک بار در خواب با آن مواجه شده است. تحلیلگران رویا و خواب تفاسیر مختلفی را برای دیدن مار در خواب بیان کرده‌اند. نکته مهم در تعبیر خواب نحوه برخورد با مار در رویاست. اینکه آیا در خواب توسط مار گزیده می‌شوید، مار در رنگ‌های مختلف است و یا با ماری عظیم الجثه و بسیار بزرگ مواجه هستید.

تعبیر خواب مار بزرگ ، تعبیر دیدن مار بزرگ در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

دیدن مار در خواب و رویا

به طور کلی مار و تمامی خزندگان نمادی از ضمیر ناخودآگاه شخص بیننده خواب هستند. این خواب حتی می‌تواند هشدار دهنده پیغامی از این ضمیر باشد. البته تفسیر رویای مار کاملا به فضای مثبت و منفی خواب وابسته است.

مارها هم می توانند سمبل شفا و رهایی از بیماری باشند و هم نمادی از فردی بی عاطفه و شیطان صفت در اطراف شما

کارل گوستاو یونگ دیدن ماری همچون کبرا را در خواب بیانگر خلق و انرژی خلاقانه است. موقعیت یا رابطه ای که که شما را هیپنوتیزم کرده است.

برای بیشتر مردم تصویر مار با ترسی غریزی همراه است. مار ها غیر قابل پیش بینی هستند و می توانند در هر زمانی بدون اینکه از قبل هشدار دهند حمله کنند. یک مار بزرگ در خوابتان ممکن است بیانگر مسئله‌ای بزرگ در زندگی تان باشد که غیر قابل پیش بینی است و از کنترلتان خارج است.شما از ناشناخته ها می ترسید

معبرین اسلامی مار را دشمنی پنهان می دانند که در صدد رساندن آسیب به شماست.

 

تعبیر خواب مار عظیم الجثه

ابن سیرین می‌گوید:

  • تعبیر خواب مار عظیم الجثه، دشمنی بزرگ و قوی می‌باشد.
  • اگر ببینی مار بزرگی داری، تعبیرش این است که با اشخاص بزرگ پیوند و ارتباط برقرار می‌کنی.
  • اگر ببینی با ماری بزرگ جنگ و نبرد کردی و او را شکست دادی، با دشمن جنگ و درگیری می‌کنی و او شکست می‌دهی.
  • اگر ببینی مار بزرگ را کشتی و از گوشت آن خوردی، دشمن را شکست می‌دهی و مال و اموالش را گرفته و خرج می‌کنی.

جابر مغربی می‌گوید:

  • اگر ببینی مار بزرگ تو را بلعیده است، احتمال دارد دشمن تو را به هلاکت برساند.
  • اگر ببینی سوار مار بزرگی شده‌ای که رام و فرمانبردار می‌باشد، دشمنی بزرگ از تو اطاعت و فرمانبرداری می‌کند و امور تو منظم و رو به راه می‌شود.

 

تعبیر خواب افعی (مار بزرگ)

مطیعی تهرانی می‌گوید: اگر زنی جوان خواب مار افعی را ببیند، نشانه آن است که کسی با فریب می‌خواهد او را به دردسر بیاندازد. اما اگر در خواب ببیند که مار از او می‌گریزد، به این معناست که در مقابل حمله‌های دیگران توانایی دفاع از خود را خواهد داشت.

لیلا برایت می‌گوید: دیدن افعی در خواب، بدین معنا است که موضوعی زندگی خانوادگی شما را تهدید می‌کند. اگر در خواب ببینید که یک افعی شما را نیش می‌زند، نشانه‌ی آن است که با افرادی همنشین می‌شوید که به شما ضرر می‌رساند.

آنلی بیتون می‌گوید: اگر خواب ببینید افعی دست شما را نیش می‌زند و او چون مرده نقش بر زمین می‌شود اما در همان حالت نفس می‌کشد، و باز افعی نیشی دیگر به او می زند و دوست شما از جای خود بلند می‌شود، و بعد از این وقایع هر دو پشت بوته‌ها ناپدید می‌شوید، نشانه آن است که دوستان شما از واقعه ای بد، پریشان خواهند شد و به شما نیز زیان خواهد خورد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي