تعبیر خواب شکلات ، تعبیر خوردن شکلات در خواب

تعبیر خواب شکلات یا تعبیر خوردن شکلات در خواب

تعبیر خواب شکلات

معبرین غربی:
  • معبرین غربی دیدن شکلات در خواب را سمبل افراط و احساس مقصر بودن در رابطه با زیاد خوردن می‌دانند البته برخی دیگر شکلات را در ارتباط با هوای نفس و یا جشن‌هایی مانند ولنتاین دانسته‌اند.
  • این گونه خواب‌ها می‌توانند نیاز شما به خوشحالی‌های کوچک را در زندگیتان نشان دهند. نیاز به دادن پاداشی به خودتان برای رسیدن به هدف‌هایتان به صورت شکلات در رؤیا نمایش داده می‌شود.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: حکم کلی مؤلف نفایس الفنون و عرایس العیون درباره شیرینی‌ها این است که شرینی ها جمله در خواب سخن‌های خوش و مال و منفعت هستند شکلات نیز مشمول این تعبیر قرار می‌گیرد اما این شیرینی چون آمیخته به قهوه یا کاکائو است تعبیر متفاوتی پیدا می‌کند. شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم می‌آورد و اندوه می‌آفریند. اگر در خواب ببینید که شکلات می‌خورید به دنبال دل خود می‌روید و کاری را انجام می‌دهید که دوست دارید ولی از نظر دیگران پسندیده نیست و در نتیجه شما غمگین می‌شوید. تبعیت از هوای نفس همیشه ملال می‌آورد و موجب ملامت می‌شود. دیدن شکلات در خواب کاری است از همین نوع. خریدن شکلات یا هدیه گرفتن نیز همین تعبیر را دارد
برایت می‌‏گوید: اگر در خواب ببینید كه به شما شكلات مى‏دهند، به این معنا است كه دوست خوبى پیدا مى‏كنید. خوردن شكلات در خواب، بیانگر موفقیت است.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن شکلات در خواب، نشانه آن است که برای اقوام خود ثروتی گرد می‌آورید.

تعبیر خواب هدیه دادن شکلات

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تأسف می‌برید و سبب ناراحتی او می‌شوید. اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می‌کند و میزان اندوه و تأسف بر شادی و شعف آن می‌چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

تعبیر خواب انواع شکلات

معبرین غربی گویند:
  • اگر در خواب شکلات سفید خوردید نشانه سادگی و رضایت به حداقل‌ها در زندگیست. (به دلیل عدم وجود کاکائو)
  • اگر در خواب شکلات سیاه خوردید اشاره به انجام دادن گناهی است که از آن لذت می‌برید.
  • اگر شکلات بستنی داشته و به همراه آن وانیل و توت فرنگی هم خوردید شما احساس می‌کنید آرزوهایتان تحقق نیافته‌اند و همواره این جمله را می‌گویید که من هر چه را که خواسته‌ام نمی‌توانم بدست بیاورم.
  • خوردن هات چاکلت در خواب نماد گرمی، قناعت و عشق است.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن شیرینی شکلاتی در خواب، دلالت بر یافتن دوستان و سرگرمی‌های مطلوب دارد.
  • اگر خواب ببینید شکلاتی ترش می‌خورید، دلالت بر بیماری و ناامیدی‌های پیاپی دارد.
  • اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می‌نوشید، نشانه آن است که پس از دگرگونی‌های نامطلوب به هدف خود می‌رسید.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه