حاملگی و بارداری بدون دخول امکان پذیر است؟ دختر باکره حامله می شود ؟

خیلی از افراد که تازه ازدواج کرده و عقد هستند رابطه نزدیکی و غیرمستقیمی با هم انجام می دهند و  زوج مونث به دلایل مختلف این شک را در خود به وجود می آورد که آیا حامله شده است یا خیر!

در این مطلب پرسش و پاسخهایی را از کاربرانی از جنس خودتان را مشاهده می کنید که باکره بوده اند و یا بعد نزدیکی پریود آنها خیلی عقب افتاده است و ترس بارداری را دارند!

برای وقوع حاملگی نیاز است که اسپرم‌ها وارد واژن شده و بتوانند خود را با حرکت دم خود به لوله‌ی شیپوری رحم برسانند و در انجا با تخمک ملاقات کند.

تخمک گذاری به زمانی گفته می شود که یک تخمک (یا در برخی موارد نادر بیشتر از یک تخمک) از تخمدان آزاد می شود و این زمان را “دوره باروری” در سیکل قاعدگی زنان می نامند. هر ماه، یک تخمک در درون تخمدان یک خانم به بلوغ می رسد. هنگامی که اندازه آن به حد معینی رسید، تخمک از تخمدان آزاد شده و از طریق لوله های فالوپ (لوله های رحمی)، به طرف رحم حرکت می کند. برای تشخیص زمان تقریبی تخم‌گذاری می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید:
  • يك دوره قاعدگي از اولين روز شروع قاعدگي تا اولين روز قاعدگي بعدی می باشد.
  • يك دوره قاعدگي به طور معمول ۲۸ تا ۳۲ روز طول مي‌كشد، اما ممكن است كوتاه‌تر يا طولاني تر باشد.
  • زمان تخمك‌گذاري با محاسبه‌كردن نيمه دوره قاعدگی تعيين مي‌شود.
  • تخمك‌گذاري معمولا بين روز ۱۱ تا ۲۱ پس از شروع دوره قاعدگي رخ مي‌دهد.
  • زمان تخمك‌گذاري را همچنين مي‌توانيد با حساب‌ كردن ۱۲ تا ۱۶ روز پيش از اولين دوره قاعدگي بعدي هم به دست آوريد.

احتمال بارداری بدون دخول

با توجه به موارد ذکر شده دریافتیم که برای وقوع حاملگی می‌بایست موارد زیر اتفاق بی‌افتد
1. رابطه جنسی حداکثر در فاصله کمتر از 36 ساعت بعد از تخمک‌گذاری و یا کمتر از 72 ساعت قبل از تخمک‌گذاری برقرار شود.
2. کل روزهای احتمال تخمک‌گذاری در زن با توجه به سیکل قاعدگی تنها 10 روز در یک سیکل می‌باشد.
3. اسپرم بتواند خود را در این محدوده‌ی زمانی اعلام شده از مسیر طولانی ابتدای واژن به لوله شیپوری رحم برساند.
4. در صورتی که دختر باکره باشد اسپرم بتواند از سوراخ پرده بکارت عبور کرده و خود را به داخل واژن برساند.
با توجه به موارد ذکر شده و احتمال‌های بررسی شده می‌بایست گفت که احتمال وجود حاملگی در صورت باکره بودن دختر وجود دارد ولی این احتمال بسیار کم است. این اتفاقی معمول است که پس از برقراری رابطه جنسی زنان از ترس حاملگی دچار استرس شده و همین استرس و نگرانی پریود شدن آنها را به تعویق می‌اندازد و به دنبال آن پریود نشدن استرس حاملگی را بیشتر می کند و آنها در چرخه ای از استرس و نگرانی قرار می گیرند.

احتمال بارداری بدون دخول چند درصد است؟

طبق بررسی‌های انجام شده توسط محققان، احتمال بارداری بدون دخول بسیار بسیار کم است و شاید کمتر از ده درصد باشد. اما باید به این نکته توجه کرد که در هر صورت احتمال آن وجود دارد. بنابراین باید اصول مشخصی را در این زمینه رعایت کرد تا بتوان درصد احتمال وقوع آن را به صفر رساند.

احتمال بارداری با پیشاب در دختر باکره چقدر است؟

درصد کمی از اقایان وجود دارند که در پیشاب انها اسپرم وجود داشته باشد. اما مطابق سوال بالا امکان حاملگی بدون دخول وجود دارد.

میزان دخول برای بارداری؟

میزان دخول برای بارداری چقدر باید باشد؟ برای باردار شدن در رابطه که میزان دخول چه مقدار باشه مهم نیست بلکه مهم این است که مایع وارد واژن یا قسمت ورودی واژن شود یا خیر ؟

آیا برای بارداری حتما باید دخول صورت گیرد؟

هرچند که دخول انجام نشود احتمال بارداری خیلی کمتر می شود ولی درصد خاصی را نمی شود گفت چون بستگی دارد که در چه روزی از سیکل باشد و یا اینکه در آن سیکل تخمک گذاری صورت گرفته است یا خیر و این ها فاکتور های خیلی مهمی هستند ولی اگر مایع وارد قسمت ورودی واژن شود احتمال بارداری وجود دارد.

احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب چقدر است؟

چون که اسپرم فقط داخل محیط واژن می تواند زنده بماند و اینکه روی دست و قسمت های مختلف دیکر زنده نمی ماند و اینکه دست آلوده به پیش آب باشد احتمال بارداری وجود ندارد.

احتمال بارداری در روز آخر پریود با پیشاب؟

این امکان وجود ندارد.

ایا برای بارداری دخول کامل لازم است؟

نه لزومی ندارد، اگر مایع منی وارد قسمت ورودی واژن شود، احتمال بارداری بدون دخول وجود دارد. حتی اگر دخولی صورت نگیرد.

آیا برای بارداری زن هم باید ارضا شود؟

پروسه بارداری بدون دخول یا بارداری با دخول کامل ربطی به ارگاسم رسیدن خانم ندارد. و حتی اگر زن ارضا نشود احتمال بارداری بدون دخول هست.

ایا دختر باکره باردار میشود؟

بله، خیلی موارد نادری وجود دارد که دختر خانم باوجود باکره بودن حامله شده اند.اما این موارد بسیار بسیار کم هست ، شاید از هر 1000 نفر یک نفر باردار شود

احتمال بارداری با پیشاب چند درصد است؟

درصد خاصی هنوز در مطالعات تعریف نشده است، چون حتی ممکن است بعضی از آقایون مایع پیشابشان فاقد اسپرم باشد.
و فرد به فرد این میزان تفاوت دارد.

بارداری از روی لباس ممکنه؟

بارداری از روی لباس خیلی بعید است. و همه ی این ها به این بستگی دارد که مایع منی وارد واژن بشود یا خیر؟

ایا با یک بار رابطه حامله میشویم؟

بله امکان آن وجود دارد، ربطی به تعداد دفعات ندارد و با یک بار رابطه شما ممکن است حامله شوید.

احتمال بارداری با مالش اعضای تناسلی امکان داد؟

خیر این امکان وجود ندارد.

احتمال بارداری با دست آلوده به پیشاب و مایع منی وجود دارد

این امکان اصلا وجود ندارد.

علائم بارداری بدون دخول چیست؟

علائم بارداری بدون دخول نیز مانند بارداری با دخول کامل است که اولین علامت ان تاخیر در زمان پریود است.

پرسش و پاسخهای کاربران

حاملگی و بارداری بدون دخول امکان پذیر است و یا دختر باکره حامله می شود؟؟

سلام من با نامزدم رابطه نداشتم اصلا پرده دارم دخترم منی نامزدم رو شکم خودشون با دسمال پاک کردن میگن که اصلا دستشون به منی خودشون نخورده بعد یک ساعت به الت من دست زدن اول از روی لباس بعد مستقیم التم لمس کرد ایا امحتمال بارداری وجود داره؟
درست یک ساعت بعد از این که با دستمال منی خودشونو پاک کردن به من دست زدن
خیلیی استرس دارم زندگیم مختل شده
در ضمن من pco دارم این اتفاق نزدیک پریودیم اتفاق افتاد به صورتی که لکه هام شروع شده بود
توروخدا زود حواب بدین ممنون

 خیر احنمال بارداری وجود ندارد


سلام، من باكره هستم و چند هفتع پيش با نامزدم نزديكي داشتيم و مني را تقريبا داخل ريخت و بدن من تقريبا انرا پس داد، قرص اضطراي هم مصرف كردم، ولي بي بي چك مثبته، ايا حاملم؟

 همانطور که در متن ذکر گردید زمانی که هر یک از موارد زیر وجود داشته باشد احتمال مثبت بودن جواب آزمایش به صورت کاذب وجود دارد. یعنی جواب آزمایش شما مثبت شده در حالی که این مثبت بودن صحت ندارد
آلودگی باکتریائی ادرار
وجود پروتئین و یا خون در ادرار
مصرف متادون توسط بیمار
مصرف بعضی داروها مثل پرومتازین یا کلردیازپوکساید
وجود بیماریهائی مثل پروتئینوری، هموگلوبینوری
روش انجام آزمایش اشتباه انجام شده باشد.برای اطمینان هر چه بیشتر بایستی با آزمایش خون بارداری خود را بررسی نمایید.

 من با نامزدم رابطه سکس داشتم بصورت لاپایی،باکره هم هستم،و منی همسرم به لای پای من ریخته و من بعد از چن دقیقه انرا با دستمال پاک کرده ولی بدلیل نبود اب پنج ساعت بعد با اب شستم،فردای رابطه من با همسرم شروع پریودم بود ولی من عادت ماهیانه نشدم و خیلی ترس دارم زندگی ام مختل شده.لطفا زود گواب بدین

 با توضیحی که فرمودید رابطه شما در مدت زمان ناباروری بوده و تاخیر در عادت ماهانه تان به احتمال بسیار قوی در رابطه با استرس ناشی از باروری است.

سلام.من یه هفته پیش با نامزدم نزدیکی بدون دخول داشتم باکره هستم و روز یازدهم پریودم بود که نزدیکی داشتیم باهم…منی همسرم به دهانه واژنم ریخته شد و من چند دیقه بعد با آب تمیزش کردم…نمیدونم شایدم وارد واژنم شد…الان خیلی استرس دارم که مبادا حامله شده باشم…قرصم مصرف نکردم…بعد از اون اتفاق هم شب ها اطراف نافم درد میکنه…لطفا کمکم کنید آیا من حامله هستم؟؟ اگه جواب مثبته چطوری میتونم قبل از اینکه دیر بشه بدون دخالت کسی سقطش کنم….لطفن زود جواب بدین دارم میمیرم از دلشوره

 خیر

سلام خسته نباشین
من 6 رور بعد از اتمام قاعدگی با همسرم سکس داشتم اما بدون دخول.فقط پیشآب همسرم به آلت من مستقیم مالیده شد.همسرم روی شکم من ارضا شد و چند دقیقه بعد از تمیز کردن و خشک کردنش به آلت من مستقیم دست زدن.میخواستم ببینم احتمال بارداری چقدره؟ اسپرم خارج شده از بدن مرد چقدر زمان میخواد تا کاملا باروریش رو از دست بده؟ درضمن من باکره نیستم.خواهشا جواب بدین.ممنون

 پاسخ تمامی سوالات مطرح شده شما در مقاله بالا با توضیحات کامل ارائه شده است. در چنین مواردی امکان بارداری بسیار ناچیز است و معمولا جای نگرانی خاصی نیست.


 سلام من دیشب با نامزدم نزدیکی بدون دخول داشتم باکره هستم روز یازدهم پریودیم بوده منی همسرم روی دهانه واژنم ریخت بعد بلافاصله با آب شستم میخواستم ببینم آیا حامله ام؟؟ نیازی هست قرص استفاده کنم؟؟

با سلام
آیا در صورتی که ۷ روز به پریود باقی مانده باشد و دخول صورت نگرفته باشد اما کاندوم پاره شده و منی بر روی واژن ریخته شود امکان بارداری هست؟ البته بلافاصله مایع منی پاک شده و واژن شستشو داده شده است. آیا نیازی به مصرف قرص اورژانسی است؟
 بله احتمال بارداری وجود دارد.

سلام ببخشید میخواستم بدونم من با وجود اینکه شلوار و لباس زیر داشتم و نامزدم هم شلوار و لباس زیر داشت با این وجود امکان بارداری وجود داره؟امکان اینکه منی ایشون با واژن من تماس پیدا کرده باشه اونم با وجود لباس هست؟پریودی من همیشه نامنظمه و دقیقا بعد از رابطه من متوجه شدم که پریود شدم لطفا راهنماییم کنین امکان بارداری وجود داره؟ آخه چندروزه خیلی معده درد میشم
البته من پرولاکتینم 26/4 و تیروییدم کم کاره
الانم 2ماهه که پریود نشدم دارم قرص استروژن میخورم اگه باردار باشم امکان داره با این وجود سقط بشه؟؟
 همانطور که در متن خبر گفته شد. احتمال بارداری در این حالت تقریبا نزدیک به صفر است.

سلام
من دوره م 28 روزه ! 8 یا 9 روز مونده به پریودیم با نامزدم رابطه سطحی داشتم(باکره ام)به این صورت که فقط دستش به واژنم برا ماساژ خورد،البته با آلتش هم منو تحریک کرد ولی قبلش 7 پلاستیک فریزر روش گذاشت.دستشو هم قبل از اینکه بهم بخوره رفت و شست.بعد لباس پوشید و منم لباس پوشیدم و اونوقت ارگاسم داشت.نگرانی من اینه که احتمال داره اون دست که بهم خورده باشه با مایع پیشابش آغشته شده باشه و با وجود شستن دست یه اسپرمی مونده باشه و منتقل شده باشه!0.5 ساعت بعدش قرص اورژانسی هم خوردم و الان 2 روزه زعفران هم میخورم.بنظر شما احتمال حاملگی چقده؟
 صفر

سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم که علت اون 3 درصد عدم اثر گذاری قرصهای اورژانسی دقیقا چیا هست؟تا حالا ندیدم سایتی اطلاعات جامعی داده باشه در این مورد.
آیا علل ناشناخته است یا قابل شناخت و در نتیجه حذف کردن اونا و کاهش ریسک
با تشکر

 به طور کلی در دنیای علم هیچ موضوعی قطعیت صد درصدی ندارد و همواره درصدی بابت خطا در نظر گرفته می شود. بنابراین هیچ یک از داروها نیز اثربخشی کامل ندارند. یکی از علل مربوط به نحوه واکنش بدن هر فرد نسبت به انواع دارو می باشد. همینطور تداخلات دارویی که ممکن است به طور ناخواسته باعث کم شدن تاثیرگذاری داروی مورد نظر باشد.

با سلام من چهار روز مونده به تاریخ پریودم با نامزدم رابطه داشتم ولی بدون دخول بوده در حد مالش التشون ب قسمت بالای التم بوده و قبل از اینکه منیشون بیاد التشونو کشیدند من حدود ۱۲ ساعت بعد ۴ تا قرص ال دی و ۱۲ ساعت بعد دوباره ۴ عدد الی دی خوردم احتمال بارداری وجود داره؟الان یک روزه از زمان پریودم گذشته و نشدم:(

 با شرایط اعلام شده احتمال بارداری بسیار ضعیف است و جای نگرانی نیست. استرس شما باعث به تاخیر افتادن عادت ماهیانه شده است.


 سلام  فقط ميخوام بدونم يك عدد قرص اورژانسي ١/٥ كافيه ميخوام باردار نشم

 بله مصرف یک عدد قرص لوونورژسترول 1.5 میلی گرم کافیست


سلام در ازمایش اسپرمم همه چیزش طبیعیه.فقط مورفولوژی یا همون شکل طبیعی اسپرم۲۴درصد گزارش شده.ایا مانع بارداری میشه؟

 اسپرم با حداقل تعداد ۱۵ میلیون در هر میلی لیتر موتیلیتی ۴۰ درصد به بالا و مورفولوژی ۴ درصد به بالا طبیعی است


سلام من ماه پیشروز نهم با نامزدم رابطه داشتم از مقعد و ایشون منی رو داخل مقعد خالی کردن و احساس کردم منی ایشون روی واژنم ریخته و سریع شستم و پاک کردم بعد۲۲ ماه پریود شدم احتمال بارداری وجود داره خیلی نگرانم ؟؟؟


آیا در روز 18 پس از پایان پریودی.. در اثر ریخته شدن مایع منی روی واژن و بلافاصله شسته شدن آن امکان بارداری وجود دارد… در ضمن باکره هستم
خواهشا جواب بدید

 بله احتمال بارداری وجود دارد ولی این احتمال بسیار ضعیف است.


سلام من دختري باكره هستم كه باشوهرم رابطه ي بدون دوخول داشتيم ولي لباس زيردوتامون خيس بود ورابطه همچنان ادامه داشت و ٢٤ساعت بعد من لباس زيرمو عوض كردم يااحتما بارداري تواين شرايط هست؟

 بله احتمال بارداری وجود دارد


 سلام من با نامزدم رابطه دهانی داشتم و درحین انجام کار نامزدم دستش رو به الت خودش که خیس( با اب دهان من) وفک میکنم پیشابی بود زد و همون موقع همون دسش رو سطحی به الت من زد( باکره هستم) میخواستم بدوم ایا احتمال بارداری وجود داره ؟
خیر احتمال بارداری بسیار ضعیف است.

من ديروز با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم اب مني روي شكم من ريخته شد و قسمت كمي از دستم هم خيس شد من چند ديقه بعد با اب و اون دستي كه قسمتي ازش اختمالا اغشته بود خودم رو شستم با توجه به باكره بودن من احتمال بارداري است؟لطفا جواب بدين

خیر احتمال بارداری تقریبا صفر است.

سلام منو نانزدم رابطه مقعدی داشتیم منی نامزدم رو وارژنم ریخت و چون من ارضا نشدم انگشتشونو داخل وارژنم کردن و احتمال میدم منیشون به داخل رفته ایا احتمال بارداری هست ؟
 احتمال بارداری وجود دارد ولی این احتمال کم است.

 احتمال حاملگی با پیشاب در صورت باکره بودن وجود داره؟ پریود منظم داشتم. الان پنج روزه پرود نشدم. لطفا راهنمایی کنید.

احتمال که وجود دارد ولی این احتمال آنقدر ضعیف است که جای نگرانی برای شما وجود ندارد. تاخیر پریود عوامل زیادی دارد که تنها یکی از آن ها حاملگی است.

 باسلام من یک روز بعد از تموم شدن قاعدگیم با نامزدم سکس لاپایی داشتم من باکرم و مایع منی اون لابلای پای من پاین تر از واژنم ریخته شد و بلافاصله پاکش کردیم ولی من استرس دارم ک ب واژنمم برخورد کرد باشه مایع منیش.یک هفتع بعد از اون باز رابطه داشتیم اونم دقیقا مثل رابطه ی قبل ولی خیلی استرس دارم درد زیر شکم و کمر دردم دارم از رابطه دوم چهار روز میگذره امکان بارداری هست؟توروخدا جواب بدین.

 
در چنین شرایطی معمولا استرس و نگرانی بی مورد است و چنانچه مقاله بالا را با دقت مطالعه کرده باشید متوجه می‌شوید که فرآیند حاملگی به سادگی اتفاق نمی افتد و عوامل زیادی در آن دخیل است.

خيلى معذرت ميخوام دروباره سوال ميكنم ولى من نگرانيم از ارضا شدن خودم هست كه واژن منو ب مدت طولانى ميشه گفت ٢٠ ديقه ليس زد و من ارضا شدم از اين مورد نگرانم كه باردارى وجود داره ؟؟؟

 ارضا شدن یا نشدن زن در فرآیند حاملگی بی تاثیر است.

 سلام من ١٤ سالمه و نامزدم ١٨ سالشه البته باهم دختر دايى و پسر عمه هستيم من باكره هستم و با نامزدم رابطه داشتيم ولى بصورتى كه نامزدم واژن منو ليس ميزد و من ارضا شدم و بعدش از مقعد رابطه داشتيم و اب منى ب داخل مقعدم وارد شد بصورت كامل ولى هيچ تماسى با واژنم نداشت ميخواستم بدونم احتمال حامله شدنم وجود داره ؟ البته عقد هم كرديم ، خيلى نگرانم خواهش ميكنم جواب بدين
 امکان بارداری از مقعد وجود ندارد.

 سلام ببخشید اگه میشه کمکم کنید
من چهار روز بعد از تموم شدن پریودم با نامزدم رابطه داشتم البته نه دخولی صورت نگرفت و پس از ارضا شدن آب منی رو روی کمرم ریختن و بالافاصله پاک کردن البته من حس میکنم شاید چند قطرش از لای پام عبور کرد
من باکرم و الان سه روز از زمان پریودم گذشته و نشانه خاصی از بارداری یا قاعدگی هم ندارم
آیا امکان داره باردار باشم؟
توروخدا اگه میشه زودتر جواب بدین
خیلی ممنون
 در چنین شرایطی احتمال حاملگی بسیار ضعیف و تقریبا غیر ممکن است.

 سلام خسته نباشین من باکره هستم روزششم پریودیم ازعقب رابطه داشتیم وهمسرم منی شوریخت داخل باسنم احتمالش هست ازعقب حامله بشی

 خیر. احتمال بارداری در چنین حالتی وجود ندارد.

 سلام خسته نباشید ببخشید من نظرات رو که مطالعه کردم بعضی‌ها بودن که باکره بودن و بدون دخول باردار شده بودند این به معنی اینه که در رابطه منی روی واژن ریخته شده؟ممنون بابت پاسخگویی!

 هر نوع رابطه جنسی بدون دخول که باعث ورود مایع منی به واژن شود می تواند موجب بارداری شود.

 سلام ببخشید سوالی داشتم
من دوماه مه که پریود نشدم یک هفته قبل بانامزدم رابطه داشتم ولی دخول صورت نگرفته مایع هم رو واژنم نریخته ولی شک دارم
بعد یک ساعت خودمو شستم
ایا امکان حاملگی وجود دارید
لطفا سریع باسخ بدین خیلی خیلی نگرانم

 در صورتی که عادت ماهانه 2 ماه است اتفاق نیفتاده است،‌ احتمال حاملگی یا وجودی عاملی غیر طبیعی وجود دارد. توصیه می شود برای بررسی های دقیق به پزشک متخصص زنان مراجعه فرمایید.

 سلام دکتر خسته نباشید ببخشید سوالم اینه من رابطه داشتم مایع منی با دستمال پاک شد من باکره ام اما شک دارم که دستش پاک کرد یا نه دست اغشته به منی که به واژنم بخوره احتمال بارداری هست ؟!

 احتمال حامگی در چنین شرایطی بسیار ضعیف و تقریبا غیر ممکن است.

سلام خسته نباشید
من و نامزدم رابطه ی مقعدی داشتیم و منی در مقعد ریخته شد هنگام جدا شدن هم دستمال روی واژن گرفته بودم
ایا امکان باردار شدن وجود داره ؟ میترسم هنگام ارتباط منی ریخته شده باشه البته مطمین نیستم چون چیزی حس نکردم و اینکه اخرش هم دستمال گرفته بودم ، سریع بعد از ارتباط خودم رو شستم
باکره هستم
لطفا سریع جواب بدید شدیدا استرس دارم
 در چنین شرایطی احتمال بارداری وجود ندارد.

 سلام آقای دکتر ببخشید سوال داشتم راجع درمورد اینکه دختربودن یا باکره بودن شامل همه دخترها می‌شود منظورم اینه که همه دخترها پرده بکارت دارد دریکجا خواندم که بعضی‌ها مادر زادی پرده بکارت ندارند ممنون میشم اگر جوابیدید زوتر

 الزاما همه دختران دارای پرده بکارت نیستند.

 سلام خسته نباشید خیلی ممنون واسه سایتی که دارین نگرانی خیلیارو آروم می‌کنین من بکاره ام رابطه دهانی داشتم تقریبا 3/4روز مونده به پریودیم منی روی دهن و صورتم ریخت و مقداری شکم و اینکه من شلوار داشتم نامزدم لخت بود میترسم که یک وقت منی از درز شلوارم به داخل بره اخه آلتم یک مقداری نم داشت احتمال بارداری هست؟اگه میشه منو از نگرانی دربیارید زندگیم خیلی مختل شده ممنونم

 دوست عزیز مراحل لقاح حتی در صورتی که دخول کامل انجام شده و کل مایع منی داخل رحم وارد شود پروسه ای مشکل تلقی شده و حتی در مناسب ترین وضعیت تخمک نیز شانس بارداری صد درصد نیست. اسپرم ها برای زنده ماندن به حضور در شرایط مناسب (داخل بدن) نیاز دارند و در محیط باز در کسری از دقیقه کشته می شوند. همینطور وارد شدن اسپرم به بدن از طریق دهان یا مقعد نیز باعث بارداری نخواهد شد.

سلام من یه دخترم که ۹ دی با نامزدم برای اولین بار یه رابطه داشتم در حد ارضا شدن و هیچ دخولی صورت نگرفته آب منیشم ریخت روی شکمم و ب واژنم نخورد ؛همون شبم ب خاطر عقب افتادن پریودم زعفرون دم کرده خوردم . ۱۲ دی هم پریود شدم اما برعکس همیشه خیلی درد نداشتم و رنگ خون خیلی تیره و غلیظ بود ۸ روزم طول کشید . زمان پریودم زیاد مشخص نیست . بین رحم و نافم خیلی باد کرده تو این چن روز و حس میکنم شکمم بزرگ شده ، حالا سوالم اینه ک احتمال داره اینکه دستش خیس شده بوده کشیده رو واژنم بعد ارضا ، حامله شده باشم ؟؟؟ بضی وقتا حس میکنم حالت تهوع دارم و خیلی بی غرارم و نفس کم میارم دو روزه حس سنگینی تو سینه هام میکنم.استرس دارم لطفا کمکم کنین

 علائمی که اشاره کردید ارتباطی به بارداری ندارد.

 سلام وقت بخير ميخاستم بپرسم ايا امپول بي حسي دندان تاثيري در عقب افتادن پريود داره يا نه؟ من طي يه هفته ١٠ تا دندونمو درست كردم كه پوسيده بود و چندين امپول بي حسي به دندونام زده شده و قرصاي ژلوفن، نوافن، مفناميك اسيد اموكسي سيلين تو اين ماه زياد مصرف كردم، تو عقد هستم و بعد پريودم چن بار با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم اما مايع مني روي واژنم نريخته ، نزديك سه ساله عقديم هر ماه همينطور رابطه داريم الان پريودم ٤ روز عقب افتاده سيكل ماهيانم٣٠ روزس، با اين اوضاع امكان بارداري هست؟ يا تاخير پريودم به خاطر استرسو قرصايي كه مصرف كردم

 بله مصرف داروهای فوق خصوصا آنتی بیوتیک ها می تواند موقر باشد.


 معذرت می‌خواهم اگر تکرر ادرار من برای بارداری نیست پس چه دلیلی ممکن داشته باشه؟زمان پریودیمه ولی هنوز نشدم و حس میکنم قسمت زیر شکمم بزرگ شده.خیلی نگرانم باردار باشم.ایا بعد از دوماه پریودی امکان بارداری هست؟؟

 دوست عزیز در ماه اول بارداری هیچ تغییری در اندازه ناحیه شکمی مشاهده نمی شود. جهت کسب اطلاع از وضعیت دقیق خود می توانید از تست بتا استفاده کنید.

سلام خسته نباشيد
من قبلا كيست داشتم كه براي رفع كيستم ٦بسته قرص ضديارداري مصرف كردم و همچنان پريود نامنظمي دارم كه فاصله اش بين ٣٧تا٤٥روز هست
اخرين دوره ي پريوديم ٢٥ابان شروع شد كه روز اخرش و ده روز بعدش با نامزدم رابطه ي سطحي در حد مالش الت ها بهم داشتيم
من باكره هستم و درحين رابطه مايع مني خارج نشد و به گفته ي نامزدم پيشابي رو خيلي احساس نكرد كه خارج شده باشه
الان چند روزه بشدت زير دلم درد ميكنه طوري كه دولا راه ميرم
و كميم احساس ميكنم بي اشتها به غذام و بوي بعضي غذاها اذيتم ميكنه
خيلي نگرانم نميدونم حساس شدم يانه!
نميدونم بارداريه يا برگشت كيست هامه كه اينقدردرد. دارم
خيلي نگرانم
بارها پيام گذاشتم نديدم عضو نظرات باشه
خواهش ميكنم پاسخگو باشيد…

علائمی که میفرمایید الزاما ارتباطی به لقاح و بارداری ندارد و می توان مربوط به اختلالات هورمونی، وجود کیست و یا سایر مشکلات باشد. در صورتی که به بارداری مشکوک هستید از تست های خانگی یا تست بتا استفاده کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. حنا says:

    سلام من ۵یا۶ ماه پیش رابطه مقعدی داشتم و بعد از اون ماه تا ماه پیش پریود شدم اما این ماه حدود ۳هفته و خورده هست نشدم حساسیت سینه و ترشح هم دارم خیلی میترسم استرس دارم توروخدا جواب بدین من همیشه سابقه ۱۰روز یه هفته عقب انداختن پریود داشتم اما نه اینقدر زیاد

  2. محمد عبدالحسینی says:

    سلام خسته نباشید
    من با نامزدم برای اولین بار رابطه بدون دخول داشتم و ایشون باکره هستن
    رابطه به طوری بود که از جلو بهشون چسبیده بودم و تقریبا آلتم روی آلتشون و لای پاشون کشیده میشد
    بنده ارضا نشدم و دخول هم صورت نگرفت ولی میخاستم بدونم احتمال بارداری هست؟

    1. baran says:

      با سلام ، خیر

  3. .. says:

    سلام ببخشید یه سوال داشتم ازتون من دخترم و باکره ام و نامزد دارم ۱۷ سالمه حدود یکی دو هفته ی پیش با همسرم رابطه که نداشتیم من شلوار پام بود و همسرمم شلوار شلوار من خیلی پهن هم بود و شورتم پام بود و همسرم روی من ارضا شد و شلوار من از روی رونم خیس شد و از پریودیم یه ۱۰ روزی هست که میگذرع ولی سینه هام سفت شده و دل درد دارم از یک طرف استرس دارم از استرس حالت تهو هم میگیرم الا با این شرایط امکان بارداری هست ؟من واقعا استرس دارم ممنون میشم کمکم کنید

    1. baran says:

      با سلام ، امکان بارداری وجود ندارد

  4. پری says:

    سلام من روز اول پریودیم رابطه مقعد داستم که نوار رو بر نداشتم و باهاش جلوی واژنمو گرفته بودم و نامزدم موقع ارضا شدن منی رو بیرون ریخت ولی یکمش وسط باسنم احساس میشد. بعدش سریع تو دستشویی خودمو شستم. ولی ترسم از این بود که روی نوارم ریخته باشه و همین باعث حاملگی شه؟؟؟

    1. baran says:

      با سلام ، در کل نباید به مواردی که قطعیت ندارند شک کنید . اگر روی نوار هم ریخته باشه احتمال حاملگی وجود ندارد

      1. پری says:

        وای مرسی کلی. کلا تو روز اول پریودی مثلا اگه آب منیش از وسط پام و این چیزا عبور کرده باشه حاملگی چجوریه؟ تو پریودی این شکلی حاملگی پیش میاد اصلا؟

      2. پری says:

        میشه بگید

  5. Maryam says:

    سلام ببخشید من قبلا پیام دادم،من میخواستم بدونم ک بعد جریاناتی ک کامنت قبلی واستون گذاشتم،پریود شدم دوروز خونfereshداشتم،اما الان بعد دو روز خونریزیم خیلی کمه و قطعه فعلا،ممکنه بخاطر قرصایldنامنظمی ک خوردم باشه،چون دوز اورژانسی اشتباه خوردم،۲تاخوردم ۱۸ساعت بعد۲تا ۱۲ساعت بعد ۴تا،ممنون میشم جواب بدید؟

    1. baran says:

      با سلام ، اگر در زمان پریودی قرص ال دی استفاده کرده اید بله به همین دلیل بوده ، در دوره پریودی استفاده از قرص ال دی باعث قطع آن می شود

  6. Maryam says:

    سلام،من با نامزدم رابطه داشتم دقیقا ۳روز قبل از پریودیم ،باکره ام،و پیش آبش روی واژنم ریخت،همون ساعت قرص ال دی خوردم،ولی ۲تا خوردم،خودمم شستم،خیییییلی استرس دارم،الان ۱هفته گذشته و من پریود نشدم،خیلی دل درد و کمردرد دارم،خیلی زعفرون خوردم ولی پری نشدم،تو این فاصله ۳بار بی بی چک استفاده کردم منفی بوده،واقعا استرس دارم،پریودیامم نامنظم هست،الان واقعا استرس دارم،یعنی باردارم؟

    1. baran says:

      با سلام ، بی بی چک علی رغم اینکه 100% درست نیست اما به این زودی هم نمی تونه بارداری رو تشخیص بده ! بی بی چک ها حداقل 15 روز بعد می تونن وضعیت بارداری رو تا حد زیادی تشخیص بدهند و پس از 1 ماه هم به طور دقیق نشان می دهند.
      اگر میخواهید سریعا از وضعیت خود مطلع بشین بهترین راه آزمایش بتا هست. هر چند که با توضیحاتی که دادین احتمال بارداری کم و دلیل تاخیر در پریودی هم احتمال 70% استرس بیش از حد و کاذب هست.

      ضمن اینکه بایست پس از مقاربت 2 قرص و 12 ساعت بعد مجددا دو قرص دیگر استفاده می کردید

  7. Sara says:

    سلام خسته نباشید،من با نامزدم رابطه مقعدی داشتم ولی پشابش روی واژنم ریخته ببخشید باکره هستم،بعدشم خودم شستم،اشتباهی همون شب ۲تاldخوردم ۱۸ساعت بعد۲تا دیگ،بعدش متوجه شدم باید دوز اول ۴تا میخوردم،۱۲ساعت بعد ۴تا خوردم،۶روز بعد رابطه بی بی چک استفاده کردم منفی بود،ولی دل درد زیاد دارم و پا درد،پریودیمم عقب افتاده میشه راهنمایی کنید؟خیلی نگرانم

    1. baran says:

      با سلام ، بله مصرف دوز قرص اشتباه بوده. بی بی چک مرجع 100% دقیقی برای بارداری نیست ولی در اکثر مواقع بدرستی تشخیص داده شده است. هرچند احتمال بارداری خیلی کمی با توجه به توضیحات شما وجود دارد اما برای اطمینان خاطر می توانید آزمایش بتا بدهید و یا 7 روز دیگر با بی بی چک مجددا وضعیتتون رو بررسی کنید.

  8. علی says:

    سلام من با نامزادم رابطه برقرار کردم و من ارضا شدم وبعد از چند دقیقه دوباره با نامزدم رابطه بر قرار کردم و یکم از آلتم را داخل واژنش کردم و ارضا شد احتمال حاملگی وجودداره یا خیر

    1. baran says:

      با سلام، به صورت قطع نمی توان بله یا خیر گفت. اگر مقدار کمی اسپرم وارد واژن شده باشد امکان بارداری 50% وجود دارد. جهت اطمینان تا 24 ساعت نهایتا بعد از نزدیکی می توانند از قرص اورژانسی استفاده کنند. اگر زمان زیادی گذشته بایست آزمایش بتا انجام دهند

  9. سپی says:

    سلام..
    چه وقتایی زمان ناباروریه؟؟؟من ۲روز بعد از رابطه لاپا پریود شدم(البته یه جورایی تایم پریودیم بود چون هرماه چن روز زودتر از ماه قبل میشم)
    وقتی ۲روز بعد رابطه پریود شدم یعنی رابطم تو زمان ناباروری بوده؟

    1. baran says:

      با سلام ، نمی توان جواب قطعی داد چرا که تخمک گذاری در آن زمان هم گاها انجام می شود ، شما می بایست یک آزمایش بتا بدهید تا اینکه از این استرس خارج شوید

  10. فرهمند says:

    اینو یکی از سایتا نوشته بود‌:خونریزی در طول سه ماهه اول بیشتر شایع است. برخی از نشانه های خفیف را می توان به عنوان کاشت جفت در رحم دید. چنانچه در این بخش از نمناک گفته شده است یک زن هم چنین می تواند تغییراتی در سلول های رحم در دوران بارداری را تجربه کند که ممکن است باعث خونریزی کم، به ویژه پس از داشتن رابطه جنسی شود.

    خب چرا هر جا یه چی میگن!!آدم میترسه!!! اینجا نوشته تا ۳ ماه اول حاملگی امکان پریودی هس.
    منم ۲ دوره پریود شدم باز ترسیدم دیدم اینارو

    1. baran says:

      با سلام ، آزمایش بتا بدهید

  11. ... says:

    سلام خشته نباشید من با نامزدم رابته داشم ولی پرده دارم ولی بعد این که ابشو ریخت رو پشتم با دستمال کاغذی پاک کرد بعد چند دقیقه یکم ابشو لا پاهام احساس کرد م خیلی میترسم ایا امکان حامله شدن وجود دارد اون روز هم پریود بودم

    1. baran says:

      با سلام ، چون پریود بوده اید امکانش بسیار بسیار ضعیف هست.

  12. سارا says:

    سلام 1هفته بعد از پریودی با نامزدم رابطه داشتیم. تماس مستقیم کمی پیشابشون بمن مالیده شد و در اخر هم منی ب شکمم ریخت و شک دارم به آلتم ریخته باشه. و بلافاصله شستم خودمو. الان 11 روزه پریود نشدم و استرس شدیدی دارم .البته باکره هستم. ایا احتمال بارداری هست؟علایم اخلاقی و درد سینه پریودی رو داشتم ولی نشدم

    1. baran says:

      اگر علایم همیشگی پریودی خودتون رو دارید، استرس رو از خودتون دور کنید چرا که باعث تاخیر میشه. ضمن اینکه نظر دقیقی در این رابطه نمی توان داد

  13. فرهمند says:

    سلام.امکان داره با وجود ۲ دوره پریود شدن بعد از رابطه باز هم حامله بود؟

    1. baran says:

      با سلام ، خیر

      1. فرهمند says:

        من رابطه بدون دخول داشتم بعد از رابطه هم ۲ دوره پریود شدم و بجز اون دفعه دیگه رابطه یی نداشتم ولی نمیدونم چرا همش یه چی داره تو شکمم تکون میخوره. راهنماییم کنین لطفا. (رابطه پیشاب بوده و پرده دارم)

      2. baran says:

        با سلام ، بارداری و پریود شدن ناقض هم هستند ، اگر شخصی باردار باشد به هیچ عنوان پریود نمی شود

  14. ... says:

    سلام میشه بگید آیا ممکنه ۱۰ روز بعد از رابطه( که فقط پیشاب روی آلت تناسلی ریخته باشه. رابطه هم یک هفته بعد از پایان پریود باشه) پریود شد و باز هم با وجود پریود شدن حامله بود؟؟؟ اگر جوابتون نه هس پس چرا بعضی سایتا نوشتن با وجود پریود شدن حاملگی امکان داره؟؟
    بعد شما گفتید که استرس باعث میشه پریودی تاخیر داشته باشه… من ماه قبل ۲۴ام بودم این ماه ۱۷ام شدم…در صورتی که توقع داشتم با وجود این حجم از استرس من این ماه خیلی دیر تر شم واسه همین بازم استرس دارم میگم نکنه چون یه هفته زودتر از ماه قبل شدم خبری باشه یهو حامله ای چیزی باشم…توروخدا میشه جواب ۲تا سوالی که کردمو بدید؟ مرسی

  15. ww says:

    سلام خسته نباشید با نامزدم رابطه داشتم باکره هستن اب منیم ریخت رو شکمش احساس میکنم ی کوچولو ریخت رو واژنش اگه چند روز بعد رابطه پریود بشن احتمال حاملگی وجود دارد یا ن

    1. baran says:

      سلام ، اگر 5-6 روز بعد پریود شده باشن احتمال حاملگی وجود ندارد.

      1. زهرا says:

        سلام چراااا جواب نمیدید؟ تورو خدا جواب بدین ما از دلشوره میمیریم وقتی شما جواب نمیدید.
        آیا امکان داره ۱۰ روز بعد از رابطه ای که فقط پیشاب روی آلت تناسلی ریخته باشه پریود شد ولی با وجود پریودی حامله بود؟؟؟؟

      2. baran says:

        با سلام ، احتمال بارداری در شرایط ذکر شده کمتر از 1% می باشد ، در نظرات قبلی خدمت شما گفتم که برای آرامش خودتون می تونید یک آزمایش بتا بدهید. احتمال بارداری با پیشاب بسیار کم هست چرا که اسپرمی در خود پیشاب وجود ندارد مگر اینکه ماده سفید منی به همراه پیشاب مشاهده شود.

  16. زهرا says:

    سلام من ۷ روز پیش با نامزدم رابطه لاپایی داشتیم(۱۴ روز بعد از پریودیم بود و‌من باکره هستم)و ایشون قبل اینکه آلتشو بذاره اول خشکش کرد و در حد یکی ۲ بار همون موقع بدون کاندوم انجام دادیم و بعدش کاندوم گذاشتیم. من خیلی استرس دارم که مابین همین یکی ۲بار که بدون کاندوم بوده پیش آبش ریخته باشه رو واژنم و من حامله باشم. اشتهامم یکم زیاد شده دارم‌ از استرس میمیرم. ۱۲ روز دیگه باید پریود شم. تورو خدا راهنماییم کنین
    پاسخ دهید

    1. baran says:

      با سلام ، بدلیل حساسیت نزدیکی در این زمان معمولا در بیشتر مواقع اتفاق خاصی نمی افتد ، اگر نزدیکی شما در اعضایی جز اعضای تناسلی خودتان بوده احتمال بارداری بسیار بسیار کم هست اما نمی توان 100% نظر قاطع داد. بهرحال برای اطمینان خاطر می توانید آزمایش بتا بدهید ، ضمنا استرس در این رابطه قطعا حداقل 10 روز دوره قاعدگی را به تاخیر می اندازد!

      1. زهرا says:

        شما گفتید که اگر نزدیکی شما در اعضایی جز اعضای تناسلی خودتان بوده…
        رابطه ما حدودا ۲ بار رفت و برگشت بود و آلت ایشون وسط آلت من بود. ولی من مطمئن نیستم که حتی تو این زمان پیشابی از نامزدم خارج شده باشه یا نه..
        من بار اولم بود که رابطه داشتم…خیلی بد استرس دارم

      2. baran says:

        طبق این توضیحات هر چند احتمال بارداری بسیار کم هست ولی نمی توان اظهار نظر قطعی کرد و برای اطمینان می توانید آزمایش بتا بدهید.

      3. زهرا says:

        من ۷ روز پیش رابطه داشتم..چه زمانی برا آزمایش خون مناسبه؟ پریودیمم زمانش ۱۲ روز دیگست

      4. baran says:

        معمولا بین 7 تا 12 روز پس از نزدیکی قابل تشخیص هست ، اگر استرس را از خود دور کنید و در سیکل منظم خود پریود شوید قطعا جواب بارداری منفی هست و نیاز به آزمایش نیست در غیر اینصورت با وجود استرس مطمئن باشید سیکل اینبار تغییر خواهد کرد

      5. زهرا says:

        چند جا خوندم روزای اول حاملگی امکان پریود شدن وجود داره و نمیشه گفت چون پریود شدم حامله نیستم… منم تا اینو فهمیدم دیگه داغون شدم..
        بعد من میتونم قرص ضد استرس بخورم تا استرس ازم دور شه و موقع خودم پریود شم؟چون من معمولا پریودیام منظمه و در حد ۴ روز اینا هر دوره هی جلو میوفته. اگه قرص ضد استرس بخورم امکانش هس بخاطره قرصه باز دیرتر پریود شم؟(هدفم از خوردن این قرصه اینه که سر موقع خودم بشم که فقط مطمئن شم حامله نیستم چون به گفته خودتون اگه بخاطر استرس دیرتر بشم دیگه واقعا از غصه میمیرم)

      6. زهرا says:

        لطفا جواب بدید. آیا امکان داره هم حامله باشیم و هم پریود شیم؟ و من میتونم به مدت ۱۲ روز مثلا روزی ۲ تا قرص ضد استرس بخورم که استرسم کم شه و باعث شه موقع خودم پریود شم؟آیا امکان داره همین قرصه ضد استرس باعث شه پریودیم دیر شه؟؟ تورو خدا جواب همشو بگین و به ما کمک کنین.

      7. baran says:

        متاسفانه این قرص تا حدی سیکل را بر هم میزنه ، چون گفتین 12 روز دیگر زمان قاعدگی است طبق این حرف شما اظهار نظر شد که امکان بارداری وجود ندارد. احتمال بارداری در شما بسیار کم هست اما برای اطمینان یک آزمایش بتا که زمان خیلی کمی را از شما می گیرد و سریع هم هست بدهید و از هر نظر اطمینان بدست بیاورید.

      8. زهرا says:

        آخه اون روزی ک رابطه داشتم روز ۱۴ام پریودیم یعنی حدودا روزایه تخمک گذاری بود. واسه همین خیلی ترسیدم که پیشاب روی واژنم ریخته باشه و حامله باشم. ۳ روزه انقد استرس دارم لب به غذا نمیتونم بزنم. شبا دل درد میگیرم …خیلی پشیمونم

      9. زهرا says:

        ببخشید که سوال زیاد میپرسم ولی فقط سایت شما میتونه آرومم کنه و از شما میتونم سوال بپرسم. لطفا فقططط بگید آیا تو دوران تخمک گذاری(۱۴ام پریودی) اگررر فقط پیشاب از طریق رابطه لاپا روی واژن بریزه امکان بارداری چقدرهههه؟؟تورو خدا کمکم‌کنین

      10. baran says:

        احتمالش 0 تا 90 درصد هست نمیتونیم قطعی بگیم ! احتمال بارداری شما بدلیل باکره بودن در این شرایط بسیار کم هست و برای اینکه اعصاب خودتون رو تحت تاثیر قرار ندین و خیال خودتون رو راحت کنید یک آزمایش بتا بدهید تا از این استرس و ناخوش احوالی خارج شوید.

      11. زهرا says:

        سلام. من همونم که‌گفتم روز ۱۴ ام پریودیم رابطه داشتم و ترس از این داشتم که پیشاب روی واژنم ریخته باشه…
        میخواستم خدمتتون عرض کنم‌که من ۱۰ روز بعد از رابطه پریود شدم..(ماه قبل ۲۴ام پریود شدم و این ماه ۱۷ام..البته گلاب‌خوردم یکی ۲بار) پریودیمم الان تموم شده ولی کشاله ران هایم خیلی درد میکنه. بنظرتون چرا؟ امکان داره طوری باشه؟ امکان داره ۱۰ روز بعد از رابطه کسی پریود شه و با وجود پریود شدن حامله باشه؟

      12. baran says:

        با سلام ، امکان بارداری از رابطه قبلی وجود ندارد

      13. زهرا says:

        هیچ رابطه ای نداشتم دیگه بعد از اون

  17. نیایش says:

    سلام من دختر 21 ساله باکره هستم 22 روز پیش نامزدم بعد از ارضا شدن دست و التشونو پاک کردن و شروع به مالش کلیتوریس من کردن. 2 روز بعد پریود شدم ولی بصورت لکه بینی قهوه ای بود و تا 7 روز طول کشید. امروز که روز 20 سیکلم بود خونریزی قهوه ای کم دارم. امکان بارداری چقدر؟

    1. baran says:

      با سلام ، با توجه به صورت گرفتن قاعدگی امکان بارداری صفر می باشد

  18. نگران says:

    سلام وقتتون بخیر. من دختر هستم و باکره هستم. پریودیم تقریبا منظمه. و سیکلش 28 روزه اشت. 17 ام ماه پیش (تیر) پریودیم بوده. من دو روز پیش یعنی 8 مرداد با نامزدم رابطه بدون دخول در حد تماسی داشتیم. ایشون شلوار پاشون بود ولی من نه .رابطمون مالشی نبوده و من فقط روی پای ایشون نشسته بودم من چند دقیقه بعدشم متوجه شدم در حد یه لکه شلوار نامزدم خیسه حالا از کی بوده متوجه نشدم. فوری هم رفتم خودمو شستم. با توجه به این که توی بازه تخمک گزاری نبودم چقدر خطر حاملگی هست؟ من چی کار کنم؟ تو رو خدا کمکم کنین.

    1. baran says:

      با سلام ، تقریبا جای نگرانی نیست و احتمالش صفر هست ، استرس نداشته باشید تا پریودیتون به هم نخوره اگرنه قطعا زمان پریودی کلا به هم میخوره و بسیار طولانی خواهد بود

  19. tina says:

    سلام دوستم با نامزدش دو روز بعد اتمام عادت ماهیانه ش در روز 16 تیر ینی همین ماه رابطه داشته اما دخول کامل صورت نگرفته و باکره س و شک داره منی به اطراف واژن خورده باشه و بعدش 4 قرص ال دی مصرف میکنه که 4 ساعت بعدش بالا میاره و نتونسته دوباره قرصارو مصرف کنه روز تخمک گذاری روکه حساب کرده از 19 تا 21 تیر میشه آیا اسپرما تا اون موقع میتونن زنده مونده باشن؟؟ و البته در روز 22 تا 24 تیر خونریزی داشته با اینکه عادت ماهیانه منظم 28 روزه داره علت این چی میتونه باشه و از چه زمانی میتونه از بی بی چک استفاده کنه؟؟
    با تشکر

    1. baran says:

      با سلام ، اگر 22 خونریزی مربوط به پریودی داشته که عملا احتمال بارداری صفر میشه ، ضمن اینکه اسپرم ها چند دقیقه بیشتر زنده نیستند

  20. مشکوک says:

    سلام من سه روز بعد از تمام شدن پریودیم با نامزدم رابطه مالشی داشتم ولی لباس(شلوار و شورت) تنمون بود. امکان دارهاز این طریق بارداری اتفاق بیوفته. من زیر دلم درد حس میکنم

    1. baran says:

      سلام ، احتمالش تقریبا صفر هست

  21. عسلی says:

    سلام وقت بخیر. ببخشید یه سوال داشتم من با نرم افزار محاسبه زمانی تخمک گزاری . زمان تخمک گزاری این ماهم رو محاسبه کردم بهم گرفت زمان تخمک گزاری 5 تیر واحتمال بارداری از 1تیر تا 7 تیر. سوالم اینه بعد از این تاریخ یعنی بعد از 7 تیر خطر بارداری دیگه نیست؟

    1. baran says:

      با سلام نرم افزارهای محاسبه طبق یک الگوریتم خاص این زمانها رو اعلام می کنند و هر اتفاقی ممکن هست باعث تاخیر و یا تعجیل در زمان تخمک گذاری شود.ضمن اینکه به صور معمول زمان تخمک گذاری 14 روز پس از پریود های 28 روزه هست

  22. ستاااره says:

    سلام نامزد من قبل از این که بیاد پیشم رفت دستشویی دستاش رو شست و با بلیزش خشک کرد و اومد پیشم و با دستش الت من رو مالش و فشار داد. من الان پریودیم تاخیر شده. امکان داره اسپرم یا پیش آب روی دستشون مونده باشه و از این طریق منتقل شده باشه؟ توروخدا خیلی نگرانم

    1. baran says:

      با سلام ، خیر ، ضمن اینکه اسپرم ها در تماس با مواد خارجی مثل مایع دستشویی و … سریع از بین می روند ، جای نگرانی نیست

  23. Hasti says:

    سلام‌ من باکره هستم . با نامزدم لاپایی داشتیم . و‌موقع ارضا شدن اون مایع منی یکم روی الت من ریخت ، من بلافاصله با دستمال پاک کردم . میخوام بدونم احتمال بارداری وجود داره؟ بخدا دارم میمیرم لطفا زودتر جواب بدین

    1. baran says:

      اگر سریعا اقدام به پاک کردن کرده اید و مطمئن هستید داخل نرفته احتمال بارداری بسیار ضعیف هست ، ضمنا در نظر داشته باشید اگر این استرس در وجود شما همچنان وجود داشته باشد زمان پریودی قطعا به تاخیر خواهد افتاد

      برای اطمینان می توانید تست بتا بدهید تا مطمئن شوید بارداری اتفاق نیفتاده 🙂

  24. atima says:

    کمک کنید توروخدا ایا بارداری ازرو شلوار ممکنه؟؟ هردو شلوار داشته داشتیم دارم میمیرم

    1. baran says:

      سلام ، احتمالش بسیار بسیار ضعیف هست ، برای اطمینان می تونید ازمایش بتا بدهید

  25. سحر says:

    سلام من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم و مایع منی روی کمرم ریخته شد من باکره هستم و حین رابطه لباس زیر من خیس بود و الان یه ده دوازده روز از پریودیم میگذره البته من پریودهای نامنظمی دارم همیشه و پرولاکتینمم ۲۶هس و احساس میکنم دونهای روی هاله سینم برجسته شده من همیشه این دونهارو داشتم ولی شاید حساس شدم امکان داره باردار باشم اگ سونگراغی برم مشخصه؟

    1. baran says:

      سلام ، با توجه به توضیحات شما خیر /

      برای اطمینان خودتان می توانید آزمایش بیتا بدهید

  26. ساره says:

    سلام
    من باکره هستم و یک هفته بعد از اتمام دوره پریودم با نامزدم رابطه داشتم.دخول انجام نشد و فقط آب منی به واژن من مالیده شد و بعدش هم با دستمال پاک کردم.میخواستم ببینم احتمال بارداری چقدر هستش؟ و از کجا متوجه بشم باردار هستم یانه

    1. baran says:

      سلام ، با توجه به توضیحات شما نمی توان نظر قطعی داد و امکان بارداری هرچند کم ولی وجود دارد/ برای اطمینان خاطر می تونید آزمایش بتا بدین

  27. ستاره says:

    با سلام من دختری باکره هستم یک هفته مانده به پریود شدنم با نامزدم رابطه بدون دخول و لاپایی داشتم ، آب ایشون بعد از ارضا رو شکم خودشون ریخته شد ولی الان 5 روز از زمان پریود شدنم میگذره ولی هنوز پریود نشد از پیشاب ایشون میترسم ،? احتمال بارداری هست ? تو رو خدا جواب بدید ممنون خیلی استرس دارم

    1. baran says:

      بارداری با پیشاب عملا ممکن نیست مگر اینکه فرد برای مرحله ی دوم و با فاصله اندک مثلا 1 ساعته از نزدیکی اول اقدام به نزدیکی دوم نماید امکان این وجود دارد که اسپرم مرحله اول باقیمانده باشد و همراه پیشاب مرحله دوم خارج شود (البته اگر فرد ادرار کند آلت از مایع منی کاملا تخلیه می شود)

      همانطور که در کامنتهای قبلی اگر مشاهده کرده باشید استرس و اضطراب یک عامل جدی برای ایجاد تاخیر در پریودی است ، پس عملا این امکان وجود دارد که تاخیر بعلت استرس باشد

      ازمایش بتا یک آزمایش مطمئن و سریع برای این منظور است که می توانید انجام دهید

  28. Hadis says:

    ‎سلام روزتون بخیر و خسته نباشید
    ‎من ۱۵بهمن که میشد روز ۱۲ام از سیکل ۳۴ روزم وقتی که ۵روز از اتمام پریودم گذشته بود رابطه ی بدون دخول ایستاده به حالت لاپایی داشتم ما برای احتیاط کاندوم داشتیم نامزدم هنوز ارضا نشده بود که کاندوم پاره شد.اما چون از پیش اب میترسیدم که برخورد با سطح واژنم داشت محل رو با اب گرم شستم تا اونجایی که میشد اما قرصی نخوردم
    ‎حالا نمیدونم یهویی بطور شدیدی الان استرس گرفتم
    ‎ امکان باردار بودن من وجود داره؟؟؟؟

    1. baran says:

      احتمال بارداری بسیار بسیار کم هست! جای نگرانی نیست ولی برا رفع استرس و اطمینان خودتون میتونید ازمایش بتا بدین

  29. Jshskhd says:

    سلام دکتر ترو خدا به من جواب بدید
    من ماه پیش ۱۷ آذر یعنی روز هفتم پریودیم رابطه ی مقعدی داشتم و منی داخل مقعد ریخته شد و اومد بیرون و حدس میزنم شاید کمی روی واژن هم ریخته شده باشه
    ۱۲ ساعت بعد از نزدیکی یکی از قرص ها و ۱۲ساعت بعدش قرص ضد بارداری بعدی رو خوردم
    ۷روز‌بعد از رابطه من باز لکه بینی داشتم که قهوه ای بود و شبیه پریودیم نبود ممکنه لکه لانه گزینی باشه؟
    الان ۱۹دی هستش و من که تغریبا بین۸-۱۰ هرماه پریود میشدم پریود نشدم هنوز دارم از استرس میمیرم

    1. baran says:

      سلام کاربر محترم

      اگر قرص اورژانسی استفاده کرده اید معمولا در 95% موارد از بارداری جلوگیری می کند و همچنین از عوارض مهم آن بر هم زدن دوره قاعدگی برای یک بار هست!

      همچنین بعد از استفاده از قرص اورژانسی تا قبل از پریود شدن لک بینی خواهید دید.

      البته لازم به ذکر هست که قرص اورژانسی معمولا پریودی را جلو می اندازد و این تاخیر ممکن است به خاطر استرس بیش از حد شما باشد!

      ولی خب برای اطمینان خاطر می توانید خیلی سریع و اسان با مراجعه به آزمایشگاه تست بتا بدهید

  30. Z says:

    من رابطه داشتم كه فقط نامزدمو ارضا كنم وهيچ دخولي صورت نگرفت و با دسمال از روي آلت پاك كردم مايه مني رو و پريوديم عقب افتاده شك دارم ك با دسمالي كمي مائع مني روي آن ريخته شده بود به دستشويي رفته وبا آن آلتم را خشك كردم احتمال بارداري هست؟بايد چيكاركنم

    1. baran says:

      سلام خیلی بعید هست ، استرس یکی از علل مهم در تاخیر پریود هست

  31. سوگند says:

    سلام من پنج روز از اخرین پریودگیم رابطه بدون دخول لاپایی داشتم که با دستمال تمیز شد وباکره هستم ایا امکان بارداری هست

    1. baran says:

      سلام ، اگر تماس فقط با پاها بوده قطعا امکان بارداری وجود ندارد ضمن اینکه احتمال بارداری در زمان قاعدگی بسیار بسیار کم هست

  32. Hs says:

    سلام سیکل من سی روزه هست ۴ مهر پریود شدم باید ۴ ابان میشدم که نشدم و روز هشتم ابان رابطه ی بدون دخول داشتم نامزدم با لاپایی ارضا شد و منی مستقیما تماسی با بدن من نداشت با دسمال خودشو تمیز کرد و بعدش که با مالش دست منو از طریق کلیتوریس ارضا کرد و انگشتشو کرد داخل واژنم، میخواستم بدونم اگردست نامزدم تا حدودی رطوبت منی داشته باشه احتمال بارداری وجود داره؟ شایان ذکر که من سابقه ی پی سی او دارم و سیپروترون مصرف میکردم که اخرین دوره ی مصرفمم مرداد ماه بوده….. ولی خب از چهارم ابان هنوز پریود نشدم بشدت استرس دارم….ضمنا اولین رابطه ی من تو عمرم بوده که گفتم بدون دخول هم بوده

    1. baran says:

      سلام ، اگر مطمئن هستید که تماسی نداشته استرس عامل اصلی و 99% تاخیر در پریودی شما هست ، بیش از 80% خانمها که قبل از پریودی اینگونه رابطه دارند ترس و استرس از حامله شدن باعث تاخیر در پریودی آنها می شود و مابقی به دلیل استفاده از داروهای مختلف و تغییرات سیستم هورمونی بدن

      1. Hs says:

        بله مطمئنم منی تماسی با من نداشته ولی خب الان دچار ممنون بابت پاسختون❤️یه سری علائم مثل نفخ شکم و ورم کردن و‌افزایش وزن در ناحیه شکم و یکم اختلالات خلق و‌خویی مثل بیحوصلگی شدم که این هم از علایم پریوده هم بارداری برای همین ترسیدم و میخواستم مطمئن شم که نیاز به ازمایش بتا نیست؟؟؟؟؟…ضمنا انتی بیوتیک ازیترومایسین هم برای جوش های صورتم مصرف میکنم تاثیر داره روی تاخیر پریود؟؟

      2. baran says:

        احتمالا از همان استرس و همچنین مصرف آزیترومایسین است اما انجام آزمایش بتا هم به اختیار خودتون هست و می تونید انجام بدین.
        لازم هست عوارض شایع مصرف آزیترومایسین رو هم بدونید : اسهال، دردهای شکمی، تهوع و استفراغ، زخم‌های دهانی یا زبان، خارش یا ترشح واژن، پلاک‌های سفید در دندان یا روی زبان، تب،خواب‌های پریشان، بی اشتهایی، افسردگی، حواس پرتی، درد مفصلی

  33. sh says:

    ..سلام،من باکره ام…پریودم ۱۰-۱۱ روز طول میکشید همیشه ،دو سه روز اولو آخرش لکه بینی داشتم،دکتر رفتم ،سونوگرافی کرد ،کیست تخمدان داشتم، قرص مدروکسی پروژسترون داد واسه تنظیم پریودم،از رو روز ۱۲ پریودی خوردم،به مدت ۱۰ شب،شبی ۲ تا، اخرین شب ،غروبش رابطه داشتم با نامزدم،ولی دخول نداشتیم،لای پا بود ،من از پشت خوابیده بود ،ایشون روی من بود بصورت لای پا، مایع منی نامزدم که اومد همونجا ریخت،من سریع بلند شدم،روی رانم ریخته بود،با دستمال پاک کردم و بلافاصله رفتم شستم،۶از اون روز خیلی استرس داشتم،۶ روز بعدش پریود شدماز روز توا پربودمم قرص ضد بارداری میخورم واسه کیستم، ولی وقتی دیدم دو سه روز اول لکه بینی دارم،استرسم خیلی زیاد شد،تا اخرین روز پریودم فقط لکه بینی داشتم،پریودم تموم شد، ولی من استرس دارم هنوز،ممکنه حامله باشم؟؟قرص ضد بارداریو تا ۲۱ روز باید بمورم، تروخدا زود جواب بدین

    1. baran says:

      سلام ، اگر بعد 6 روز پریود شدین مطمئن باشید هیچ اتفاقی نیفتاده . اگر در پریودی بعدیتون تاخیری ایجاد شد 99% از استرس بیش از حدتون خواهد بود اگر ادامه داشته باشه البته و اگر استرس ازتون دو بشه سر موعد پریود خواهید شد

  34. mahsa says:

    سلام خسته نباشید من از روی شلوار الت نامزدم رو مالش دادم طوریکه در حد دو سه لکه شلوارش خیس شد یعنی بیشاب در حد کم شلوارش رو خیس کرد بعد دست کشید روشلوارش باهمون دست دوسه دقیقه بعدش بالای الت من رو مالش داد شاید هم دستش یکم بایین ترهم رفت باشه ولی بیشتر بالای التم رو ماساژداد که من کامل ارضا شدم ولی نامزدم حتی آب منی هم ازش نیومد بنظرتون احتمال بارداری هست؟

    1. baran says:

      سلام خیر ، احتمال بارداری با پیشاب بسیار کم هست و در صورتی این اتفاق می افتد که دخولی انجام شود. نگران نباشید

      1. فریماه says:

        سلام من با نامزدم رابطه داشتم و باکره ام اما احساس میکنم یه قطره منی نامزدم رو التش موند و ما با هم رابده نزدیک داشتیم بعد هنگام این کار من لک بینی داشتم ایا حامله ام تروخدا جواب بدید

      2. baran says:

        با سلام ، عمر اسپرم ها در هوای آزاد بسیار کم است و اگر خشک شود امکان بارداری نیست. اگر اطمینان دارید که مایع منی خشک بوده احتمال بارداری 99% وجود ندارد. ضمن اینکه لک بینی اینقدر سریع بوجود نمی آید.

        برای اطمینان بیشتر و اینکه خیالتان راحت شود به آزمایشگاه بروید و درخواست ازمایش بتا بدهید، آزمایش بتا لازم به نوشتن و یا تجویز دکتر ندارد.

      3. Bahar says:

        سلام دکتر خسته نباشید لطفا جواب بدید خیلی استرس دارم
        هفت روز بعد از تموم شدن پریودیم با نامزدم رابطه مقعدی داشتم و اون منی خودشو خالی کرد داخل مقعدم و من شک دارم کمی توی واژنم رفته باشه و بعدشم شستم من باکره هستم…هیچ نگرانی نبود تا اینکه موقع پریود شدنم رسید با اینکه پریودی های نا منظمی دارم طبق ماه قبلی باید پونزدهم برج پریود میشدم من از استرس زیاد یدونه قرص اورژانسی خوردم الان۳۵ روزه ک پریود نشدم احتمال بارداری وجود داره زعفرونم دم کردم خوردم فایده ای نداشت

      4. Bahar says:

        دکتر من عفونت و ترشح هم دارم ولی بدون سوزش و خارش هستن احتمال میره ک بخاطر این مورد هم پریود نشده باشم؟؟؟

      5. baran says:

        حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید

      6. baran says:

        با سلام ، بایست آزمایش بدهید.