نصب اینستاگرام دوم روی گوشی

نصب اینستاگرام دوم روی گوشی

یکی از مواردی که اکثر کاربران اینستاگرام که صاحب چندین اکانت اینستاگرام به عناوین و اهداف متنوعی هستند، با آن روبرو می شوند، عدم امکان نصب چند برنامه اینستاگرام روی دستگاه خود می باشد.

نصب اینستاگرام دوم روی گوشی, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این شرایط هر کاربر برای ورود به اکانت دیگر خود، مجبور است یک بار از اکانت فعلی خود لاگ اوت (Logout) نموده و به اکانت دوم خود، لاگین (Login) نماید و یا در بهترین شرایط دارای چندین دستگاه مختلف باشد و یا هم به طور کلی از چند پلتفرم مختلف مثل اینستاگرام کامپیوتر یا تحت وب، برای دسترسی به اکانت های خود استفاده کند. در این مطلب قصد داریم راهی را برای نصب همزمان دو اینستاگرام روی یک تلفن همراه اموزش دهیم که با استفاده از آن قادر خواهید با نصب یک برنامه مجزا به نام OGInsta به طور همزمان دو اکانت اینستاگرام روی یک تلفن همراه نصب نمایید.

نصب اینستاگرام دوم روی گوشی, پورتال خبری فرهنگی گهر

نصب همزمان دو اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، در مواردی که ما به طور همزمان مسئولیت مدیریت چند اکانت اینستاگرام را داشته باشیم، در این شرایط لازم است که در حال طبیعی، از چندین پلتفرم متنوع برای ورود به هر اکانت خود استفاده کرده و یا به طور مداوم از اکانت فعلی خود خارج و به اکانت بعدی وارد شویم که در برخی شرایط می تواند بسیار سخت و آزاردهنده باشد. برای رهایی از این مشکل، خوشبختانه راه هایی وجود دارد که یک از آن ها استفاده از نسخه های مود شده و غیر رسمی می باشد.

همانطور که می دانید، اینستاگرام نیز همانند تلگرام، یک برنامه متن باز محسوب شده و API آن در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. پس همانطور که برای تلگرام صدها برنامه غیر رسمی طراحی و معرفی شده است برای اینستاگرام هم برنامه های مختلفی ارائه شده است که از API اینستاگرام استفاده کزده و معمولا علاوه بر قابلیت های اصلی اینستاگرام رسمی، از تعدادی قابلیت های جانبی و جالب توجه نیز استفاده می کنند.

نصب اینستاگرام دوم روی گوشی, پورتال خبری فرهنگی گهر

اما مهمترین دلیل استفاده از برنامه های غیر رسمی اینستاگرام، تنها دستیابی به یک سری ویژگی های اضافه نیست و یکی از مهمترین دلایل آن را می توان امکان نصب همزمان دو اینستاگرام در یک دستگاه دانست. به این ترتیب بدون اینکه نیاز باشد از اکانت فعلی خود خارج و به اکانت بعدی وارد شوید، می توانید تنها با نصب یک برنامه غیر رسمی، همانند OGInsta اقدام به نصب همزمان دو اینستاگرام نموده و به طور همزمان هر دو اکانت را مدیریت نمایید.

نصب اینستاگرام دوم روی گوشی, پورتال خبری فرهنگی گهر

دانلود OGInsta

همانطور که اشاره شد، اینستاگرام اوجی یا OGInsta یک برنامه تحت API اینستاگرام می باشد که قادر است علاوه بر ارائه امکانات معمول اینستاگرام، یک سری امکانات جانبی نیز در اختیار کاربران قرار دهد. این برنامه بسیار سبک بوده و قابلیت های فراوانی دارد. از اصلی ترین برتری هایی که اینستاگرام اوجی نسبت به بقیه برنامه ها دارد، امکان نصب همزمان دو اینستاگرام می باشد. به عبارت ساده تر برای راه اندازی و کار با این برنامه نیاز به حذف برنامه اصلی اینستاگرام نبوده و می توان از این برنامه به عنوان یک برنامه جانبی برای مدیریت اکانت دیگر خود استفاده کنید.

OGInsta در مقایسه با برنامه هایی نظیر اینستاگرام پلاس که برای نصب نیاز به حذف برنامه اصلی اینستاگرام دارند، می تواند بسیار کارآمدتر و بهتر باشد. برخی از ویژگی های دیگری که با دانلود این برنامه بدست خواهید آورد در زیر آمده است:

  • امکان نصب در کنار نسخه اصلی
  • امکان دانلود ویدیوها و تصاویر به صورت مستقیم از اینستاگرام
  • تنظیم اجرای کلیپ هاپ ویدیویی به صورت با صدا یا بی صدا به صورت اتوماتیک
  • توانایی به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها
  • قابلیت نمایش تصویر پروفایل در ابعاد بزرگتر
  • توانایی زوم روی تصاویر
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه