بهترین کاغذ دیواری های آبرنگی موجود جهان + نکات خرید و انواع مدل آن

یکی از مواردی که امروزه در دکوراسیون داخلی خانه و اتاق های بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، کاغذ دیواری های آبرنگی میباشد . این کاغذ دیواری ها در قالب نقاشی های زیبا با رنگ های شاد به بازار آمده اند و هم اکنون هم یکی از پرفروش ترین کاغذ دیواری های موجود در ایران میباشند .

بهترین کاغذ دیواری های آبرنگی

بهترین کاغذ دیواری های آبرنگی موجود جهان + نکات خرید و انواع مدل آن

کاغذ دیواری های آبرنگی با طرح گل های رز ، میمون و سایر گل های زیبا در بازار موجود میباشند که بیشتر مناسب اتاق خواب ها میباشند . از طرح های دیگر این کاغذ دیواری ها میتوان به طرح برگ ، سنگ و تکستچر های زیبا اشاره کرد که بسته به سلیقه شما در فضاهای متنوع به کار میرود .

اگر بخواهیم کمی از محبوبیت این کاغذ دیواری ها در خارج از کشور صحبت کنیم باید بگوییم که یکی از ترندترین کاغذ دیواری های اروپا در همین کاغذ دیواری آبرنگی میباشد . یکی از دلایل محبوبیت این کاغذ دیواری ها تلفیق هنر با رنگ های شاد و بسیار عالی میباشد .

حال بیایید کمی در مورد انواع کاغذ دیواری هـای آبرنگی صحبت کنیم . این کاغذ دیواری در انواع حالات چسب دار (یعنی خودش به دیوار میچسبد) ، غیر چسبنده ، قابل شستشو و غیرقابل شستشو در ایران موجود میباشد که شما میتوانید بنا با نیاز خود یکی را انتخاب کنید . توجه کنید که کاغذ دیواری های چسبنده نیازی به استادکار ماهر ندارد و به راحتی به دیوار میچسبد اما گاهی هم چسب های مورد استفاده توسط استاد کارها دوام بسیار بالاتری را به کاغذ دیواری میدهد. برای خرید اینترنتی و یا خرید در تهران ما کاغذ دیواری آبرنگی آرتام دکور را به شما پیشنهاد میکنیم.

کاغذ دیواری های آبـرنگی قابل شستشو کاغذ دیواری هایی هستند که میتوان آنها را با آب ولرم و دستمال نرم شست و کثیفی و گرد غبار را از آن زدود . یکی از بهترین منابع خارجی برای خرید کاغذ دیـواری های آبرنگی قابل شستشو وبسایت Murals wallpaper  میباشد که خرید از آن برای ایرانیان مقداری سخت است اما خبر خوش آنجا است که هم اکنون این نوع از کاغذ دیواری در بازاهای ایران هم موجود میباشد . هرچند که قیمت این نوع از کاغذ دیواری ها بالا میباشد اما از نظر کیفیت و دوام واقعا ارزشش را دارد .

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه