Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
X بستن تبلیغات
مطالب پيشنهادي

با بهترین روش ها در تغییر دکوراسیون اداری آشنا شوید

تاريخ : ۲۷ مرداد
بازديد : 80

بهترین روش ها در تغییر دکوراسیون اداری

تغییر دکوراسیون اداری اصل مهمی است که با توجه به حجم ساعات کاری می تواند راهنمایی کامل و ایده آل برای شاغلین در محیط های اداری به شمار آید. این روش به طور حتم موجب افزایش بازدهی ساعات کار نیز خواهد شد.

1 7 e1534579574947 با بهترین روش ها در تغییر دکوراسیون اداری آشنا شوید

اصول مهم در تغییر دکوراسیون اداری 

۱٫ موقعیت میز خود را تغییر دهید

اگر در محل کار، دفتر جداگانه دارید، می‌توانید جای میز خود را عوض کنید. میز را به گونه‌ای قرار دهید که وقتی پشت آن می‌نشینید، دید کافی نسبت به همکاران و سایر نقاط اداره داشته باشید. با اجرای این ایده علاوه بر حفظ حریم خصوصی، خود را در جریان انرژی موجود میان تیم همکاران خود قرار داده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

۲. از لامپ‌های رومیزی استفاده کنید

در صورتی که نورپردازی اداره یا محل کار شما از سقف است، پیشنهاد می‌کنیم از چراغ‌های مطالعه رومیزی کمک بگیرید. لامپ‌های مهتابی فلوئورسنت تامین کننده نور سقفی، موجب آزار چشم و ایجاد سردرد می‌شود؛ بنابراین جایگزین کردن آن‌ها توسط لامپ‌های رومیزی می‌تواند فضا را برای بازدهی بیشتر شما فراهم خواهد کرد.

۳. ساعت دیواری را فراموش نکنید

یک نقطه از دیوار‌های شرکت را که در زاویه دید همه کارمندان است، انتخاب کرده و آنجا یک ساعت دیواری بزرگ نصب کنید. استفاده از ساعت دیواری در دکوراسیون اداری که گذشت زمان را به خوبی نشان دهد، می‌تواند محرک خوبی برای کارمندان باشد.

بخوانید :   آموزش پرورش گل سینره به صورت قدم به قدم

۴. از طبیعت کمک بگیرید

استفاده از گیاهان در چیدمان دکور اداری، می‌تواند باعث از بین رفتن انرژی منفی موجود در محیط شود. همچنین با کمک گرفتن از گلدان‌های گل، فضا‌های مختلف را از هم جدا کنید. البته وجود گیاهان در محل کار برای افزایش کیفیت هوا نیز مفید هستند.

۵. از شلختگی بپرهیزید

دکوراسیون اداری با هدف کارآیی و بازده هر چه بیشتر، باید خلوت باشد. بنابراین در صورتی که محیط دفتر شما شلوغ باشد، بازده کارمندان به علت حواس‌پرتی کم خواهد شد. با صرف روزانه ۲۰ دقیقه برای مرتب کردن دفتر خود، فضا را برای عملکرد بهتر فراهم کنید.

راهکارهایی برای جلوگیری از خستگی

همچنین استفاده از لوازم زیر به افزایش بازدهی گروه و عملکرد بهتر آن‌ها کمک خواهد کرد:

وایت‌برد

فرقی نمی‌کند که دفتر خصوصی دارید یا با چند همکار دیگر در یک دفتر مشترک کار می‌کنید، نصب یک وایت‌برد در دکور اداری برای نوشتن ایده‌های آنی و لحظه‌ای، کار‌هایی که باید انجام شوند، جلسات و سایر مواردی که باید اجرا شوند، ضروری به نظر می‌رسد.

تقویم دیواری

استفاده از تقویم دیواری در دکوراسیون اداری و علامت زدن روزها، چه روز‌های باقیمانده تا پایان یک پروژه و یا حتی تاریخ جلسات مهم، می‌تواند به برنامه‌ریزی دقیقتر برای رسیدن به هدف کمک کند.

بخوانید :   راهنمای نورپردازی خانه ؛ اتاق، پذیرایی، آشپزخانه

عکس افراد دوست داشتنی

قرار دادن عکس عزیزانتان روی میز و نگاه کردن به آن حین خستگی، اضطراب و در زمان استراحت، انگیزه شما را برای اتمام کار و ملاقات آن‌ها بیشتر کرده و برای ادامه کار به شما انرژی می‌بخشد.

دسکتاپ شخصی

اکثر افراد امروزه در محل کار خود با کامپیوتر سر و کار دارند؛ بنابراین برای جلوگیری از خستگی حین کار، پیشنهاد می‌کنیم کامپیوترتان را شخصی سازی کنید. استفاده از پس زمینه‌های انرژی بخش و مرتب کردن صفحه اصلی نیز یکی از کار‌های اساسی است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي