ناگفته هایی درباره کاشت مو در کلینیک های کاشت مو

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 27 مرداد

کاشت مو واژه ای که افراد کچل در اینترنت به دنبال آن می گردند 🙂 و با حجم بزرگی از سایتهای مختلف و کلینیک های کاشت مو مواجه می شوند.

در ادامه ما طبق تجربه عملی به طور واقعیت ناگفته هایی را درباره کلینیک های کاشت مو به شما می گوییم که قطعا برایتان مفید خواهد بود!

ناگفته هایی درباره کاشت مو در کلینیک های کاشت مو, پورتال خبری فرهنگی گهر

ناگفته هایی درباره کاشت مو در کلینیک های کاشت مو که اگر بدانید خوب است

نوشته های زیر دقیقا طبق چندین تجربه و گشت و گذار و نهایتا کاشت در شهرهای تهران ، اصفهان و شیراز می باشد.

عملا ماهیت کلینیک های کاشت مو اینگونه است که تعدادی تکنیسین آموزش دیده حرفه ای و نیمه حرفه ای در یک کلینیک که مجوز آن را یک متخصص پوست و مو گرفته است فعالیت می کنند.

البته در بعضی کلینیک ها پزشک متخصص لحظه ای بر روی کار افرادی که کاشت مو انجام می دهند نظارت کامل دارند و یا خودشان مراحلی و یا کل کار را انجام می دهند.

در نهایت این را بدانید در کلینیک های کاشت مو افرادی که مو می کارند همگی متخصص پوست و مو نیستند!

روشهای کاشت مو

 

ناگفته هایی درباره کاشت مو در کلینیک های کاشت مو, پورتال خبری فرهنگی گهر

کاشت مو دو روش متداول FIT و FUT و ترکیبی (ترکیب fit و fut) دارد و بقیه روشها واقعا و وحقیقتا من در آوردی هست ، مثلا با دستگاهی جدید موها را در می آورند خیلی سریع و کلی از موها تلف می شود که به آن sut گویند ، این روش همان fit هست ولی در fit تکنیسین تک تک گراف ها را پس از برش با مقاش بیرون می آورد ولی sut کاملا با دستگاه است.

تعریف خلاصه و کامل FIT : موها را به صورت تکی از پشت سر شما و یا بانکهای دیگر در می آورند و به صورت تکی در محل کاشت می کارند

تعریف خلاصه و کامل FUT : از پشت سر مقداری برش می زنند از پوست و گراف های را به صورت یکجا در محلی که مد نظر است می کارند (معمولا پر پشت تر می شود نسبت به FIT) و محلی که برش خورده ، پوست سرا را کمی می کشند و به هم وصل و بخیه می زنند

اما چکار کنیم؟ کلینیک بریم یا مطب شخصی ؟

 

ناگفته هایی درباره کاشت مو در کلینیک های کاشت مو, پورتال خبری فرهنگی گهر

کاشت مو جز عملهای زیبایی به حساب می آید و عملا حساسیت خاصی باید موقع کاشت علاوه بر تخصصی به خرج داد

اما متاسفانه و یا خوشبختانه پزشکان متخصص زیادی در کشور هستند که علم کاشت مو را دارند اما تبحر و ظرافت کاشت مو را ندارند!

به طور مثال خط مو و یا به اصطلاح hair line از نکات مهم کاشت مو می باشد اما بعضی از متخصصان طوری خط مو را می کارند که انگار کلاه گیسی به سر گذاشته اید! و در مقابل تکنیسین هایی هستند که از پزشکان متخصص این کار با تفاوت زیاد خیلی زیباتر خط مو را طراحی و عملی می کند!

معرفی کلینیک های کاشت مو توسط دوستان و آشنایان

افرادی را دیده اید که در یک کلینیک مو کاشته اند و خیلی زیبا شده و کاشت مویشان طبیعی بود ، در اولین اقدام شما می پرسید کجا کاشته اید و در پاسخ می شنوید کلینیک ایکس مثلا و با شوغ و اشتیاق به این کلینیک مراجعه و برای کاشت اقدام می کنید !

زمان اقدام توقف کنید  ، همانطور که در بالا گفتیم در یک کلینیک تکنیسین های کاشت موی متعددی هستند و اگر شما از کاشت موی دوست و آشنایتان خوشتان امده باید بپرسید نزد چه شخصی کاشته است  ؟؟ نه چه کلینیکی چون تکنیسین ها معمولا ۱ سال در یک کلینیک کار می کنند و سال دیگر در کلینیک دیگر

پیشنهاد ما به شما موقع کاشت مو

۱- قبل از کاشت در یک کلینیک و یا توسط متخصص حتما نمونه کار واقعی و فیزیکی از وی ببینید نه عکس و فیلم!   تفاوت عکس و واقعیت در کاشت مو بسیار زیاد هست

۲- قبل از کاشت اجازه دهید بانک و محل ریزش را بررسی کند و قیمت تخمینی به شما بدهد حالا در پایان امکان دارد ۲۰۰ تومان بالا پایین باشد!

۳- هر جایی از ایران دکتر خوب و بد دارد مخصوصا در حوزه کاشت مو پس عملا پزشکان تهران و یا شیراز و یا اصفهان همگی بد یا خوب نیستند (باید در عمل دید کار را)

۴- معمولا بدلیل موقعیت تهران و باکلاس بودن و بالاشهر بودن کلینیکها در آنجا ، تعرفه های کلینیک های تهران از شیراز و اصفهان و دیگر شهرها بیشتر است

۵- خیلی از تکنسین ها بسیار بهتر از متخصصین کاشت مو انجام می دهند ، پس عملا به این فکر نکنید که نباید توسط تکنسین اموزش دیده کاشت انجام دهید!

 

***مطلب فوق واقعیتی کامل بود که پس از کاشت مو برای شما نوشتم ، توضیح و یا سوالی داشتید برای تکمیل مطلب در نظرات بپرسید و یا توضیحتان را ارسال کنید 🙂

اختصاصی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي