X بستن تبلیغات
مطالب پيشنهادي

از اپراتورهای موبایل شکایت کنید

تاريخ : ۳۱ فروردین
بازديد : 688

n00020120 b از اپراتورهاي موبایل شکایت کنید

 

 

 

 

 

 

 

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: موارد شکایاتی از هر دو اپراتور تلفن همراه داشتیم که به اخطار منجر شده و در دستور کار رگولاتوری برای جریمه و کاهش مدت پروانه قرار دارد.

به گزارش افکارنیوز، غلامرضا داداش‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شکایاتی که از دو اپراتور تلفن همراه شده مورد بررسی و پی‌گیری قرار دارد که در دفتر حقوقی رگولاتوری در حال بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم می توانند اعتراضات خود را به رگولاتوری اعلام کنند گفت: موارد شکایت را به اپراتورها نیز اعلام کردیم.

داداش‌زاده با بیان این‌که در بحث اپراتور اول تلفن همراه بیشترین موضوع شکایت در رابطه با پوشش بوده و در ایرانسل بحث مربوط به مزاحمت‌های تلفنی است خاطرنشان کرد: نظارت آنلاین، اطلاع‌رسانی و سرویس‌دهی به موقع به مشتریان اپرتورها از اهداف الکترونیکی شدن نظارت بر اپراتورهای فعال در کشور است و بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور یکی از برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تحقق نظارت و ارائه خدمات الکترونیکی است.

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گــهــر
بخوانید :   آموزش روش حذف اکانت پینترست
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي