اپل و سامسونگ بر سر میز حل اختلاف

به گزارش گــهــر به نقل از فارنت، نبرد طولانی مدت اپل و سامسونگ، همه را از جمله کاربران این دو برند، اصحاب رسانه و حتی دادگاه‌های آمریکا را خسته کرده است و روزی نیست که خبری از جدال این دو شرکت در دنیای وب منتشر نشود.

اپل و سامسونگ بر سر میز حل اختلاف

به همین دلیل قاضی لوسی دادستان آمریکایی از مدیران ارشد هر دو شرکت خواسته است تا در طی یک نشست به حل و فصل این موضوع برای همیشه بپردازند.

مدیران اجرایی این دو شرکت شامل تیم کوک از اپل و هی‌سونگ‌جو از سامسونگ نیز توافق کرده‌اند که در دادگاه سان‌فرانسیسکو یکدیگر را ملاقات و به حل و فصل اختلافات خود در طی ۹۰ روز آینده بنشینند که در این جلسه نیز قاضی اسپرو به عنوان ناظر و میانجی حضور خواهد داشت.

اپل و سامسونگ در این مورد بیانه‌های مشابهی نیز منتشر کرده و به صورت ضمنی خرسندی خود را از تشکیل چنین جلسه حل اختلاف با میانجیگری قاضی اسپرو اعلام کرده‌اند.

البته این دو شرکت توافق کرده‌اند که در جلسه حل اختلاف شرکت کنند و این بدان معنی نیست که مشکلات بین آنان برای همیشه حل خواهد شد همانطور که پیش از این بین اوراکل و گوگل نیز جلسه‌ای مشابه برگزار شد و البته مشکلاتشان حل و فصل نشد و همچنان درگیر دادگاه‌های آمریکا هستند.

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گــهــر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه