سیگنال های برند یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی گوگل

امروزه ایجاد سیگنال های برند به یکی از عامل های اصلی رتبه بندی سایت در تمام موتورهای جستجو از جمله گوگل تبدیل است. صاحبان وبسایت ها با افزایش فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی و رفتارهای طبیعی سعی دارند تا سیگنال های برند را برای سایت خود ایجاد نمایند تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند.

سیگنال های برند یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی گوگل

از عامل های اصلی سیگنال برند می توان به میزان بازدید دایرکت سایت و همچنین ذکر نام برند آن سایت در موتورهای جستجو و ورودی های گوگل اشاره کرد. خوشبختانه سرویس دهنده bazdidyar ایجاد این بازدیدها که منجر به ساخت سیگنال های برند می شوند را با هزینه اندک در ایران انجام می دهد. اما جدای از بحث سرویس دهنده ها بیایید چگونگی ایجاد سیگنال برند و حالات ایجاد آن را با هم بررسی نماییم.

1.    ایجاد سیگنال برند با ساخت لینک داخلی

شما می توانید در برخی از اکانت های تجاری که ایجاد کرده اید، مقالات خودتان را منتشر کنید. توجه داشته باشید در هر محتوایی که در پروفایل تجاری خود ایجاد می کنید باید به مقالات یا منابع قبلی که منتشر کرده اید لینک بدهید. هدف از این کار، این است که نه تنها اتوریتی پروفایل تجاری شما بالا می رود بلکه اعتماد مخاطبان به وب سایت شما بیشتر می شود.

اگر شما در اینترنت جستجو کنید محتواهایی را مشاهده خواهید کرد که به مقالات دیگر و یا وب سایت واقعی خودشان لینک داده اند.

2.    ایجاد سیگنال برند با انتشار محتوای مرتبط با کسب کار شما

اکثر وب سایت های مرتبط با تجارت شما در سایت خودشان با Naked Link Anchors به شما لینک می دهند به این معنا که در متن خود، کلمه کلیدی استفاده نمی کنند و تنها URL محتوای شما را به تنهایی قرار می دهند و یا با انکرتکست برند دار به شبکه اجتماعی شما اشاره می کنند که این مورد باعث می شود اعتبار اکانت های اجتماعی شما بالاتر رفته و در واقع شما با این کار آن ها، یک سیگنال برند قوی دریافت کرده اید.

3.    ایجاد سیگنال برند با انتشار PDF و Powerpoints

PDF ها و پاورپوینت های با کیفیت را ایجاد کنید و آنها را در سایت های معتبر منتشر کنید. اکثر این وب سایت های معتبر به شما اجازه می دهند که به شبکه های اجتماعی که دارید، لینک بدهید. بنابراین حتما این کار را جهت تقویت برند خود و ایجاد سیگنال های برند قوی انجام دهید.

4.    ایجاد سیگنال برند با تولید اینفوگرافیک و ویدیو

همانطور که می دانید ایجاد اینفوگرافیک و ویدیو زمان طولانی تر و همچنین هزینه ی بیشتری را نیاز دارد اما مطمئن باشید که ارزش آن را دارد.

انتشار اینفوگرافیک های شما در بین دایرکتوری ها مخصوصا در وب سایت های مرتبط با فعالیت شما یک سیگنال برند ارزشمند محسوب می شود. همچنین اگر شما منابع کافی در مورد برند خود در اختیار دارید می توانید یک کانال YouTube ایجاد کنید. فعالیت در یوتیوب نیز باعث ایجاد برند سیگنال های قوی می شود زیرا مالک یوتیوب، Google است و فعالیت در آن باعث اعتماد مخاطبان به برند شما می شود.

نتیجه گیری

همانطور که می دانید ایجاد سیگنال های برند قوی ارتباط زیادی با تولید محتوای باکیفیت دارد. همیشه به دنبال فرصت باشید تا بتوانید محتوای داخل سایت و فعالیت خارج از سایت خود را بهبود ببخشید. ایجاد سیگنال های برند باعث می شود که کسب و کار شما معتبر شناخته شود.

هر چند هیچ محدودیتی در میزان تولید محتوای شما وجود ندارد و این مورد بدیهی است اما همیشه روی کیفیت بیشتر از کمیت تمرکز کنید و سعی کنید محتوای باکیفیت و با ارزش تولید کنید که این موضوع مطمئنا نیاز به زمان و تلاش مستمر شما دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه