شماره تلفن اتفاقات برق

در صورت بروز حادثه می توانید از طریق شماره تلفن اتفاقات برق، مشکل پیش‌ آمده را به تیم عملیاتی اداره برق منطقه اطلاع‌ رسانی نمایید.  هدف از تاسیس مرکز فوریت های برق به شماره ۱۲۱ تحت عنوان یک پل ارتباطی با مردماست. مزیت افتتاح این مرکز شامل ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با شرکت، گرد آوری بانک اطلاعاتی حوادث شبکه، شناسایی نقاط معضل دار و از همه مهم تر کاهش زمان خاموشی است.

شماره تلفن اتفاقات برق

شماره تلفن اتفاقات برق

شماره تلفن خرابی و اتفاقات برق چند است ؟

«درصورت خرابی و اتفاقات برق می توان با شماره 121 تماس گرفت»

از ماموریت های مهم و اصلی شرکت توزیع نیروی برق تأمین و عرضه برق مطمئن، پایدار و اقتصادی در سطح مشترکان در محدوده جغرافیایی خود با راهبری ، نگهداری و توسعه شبکه، مدیریت بار و مصرف و ارائه خدمات به مشترکین با تکیه بر مدیریت کارآمد، منابع انسانی متخصص، استفاده بهینه از ظرفیتهای بخش خصوصی جهت کاهش تصدی­گری، بهره مندی از فناوریهای نوین به منظور دسترسی به اهداف و ارتقاء سطح رضایت ذینفعان قرار داده است.

این شرکت جهت افزایش رضایت مشترکین و سهولت ارتباط مردم با شرکت، اقدام به راه اندازی آزمایشی مرکز فوریتهای برق نمود. قبل از راه اندازی مرکز فوریتهای برق هر منطقه دارای چند خط تلفن مجزا بود که تعدد خطوط موجب سردرگمی مشترکین و عدم اطلاع به موقع شرکت از خاموشی های شبکه فشار ضعیف می گردید.

راه اندازی مرکز فوریتهای برق ( ۱۲۱ ) به عنوان پل ارتباطی با مردم علاوه بر ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با شرکت ، باعث گرد آوری بانک اطلاعاتی حوادث شبکه و شناسایی نقاط معضل دار شبکه و همچنین کاهش زمان خاموشی ها گردید.

چه وقت می توان با اتفاقات برق (121) تماس گرفت ؟

این سامانه برای رسیدگی به تمامی امور مشترکین راه اندازی شده است که در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه برق می توانید با این سامانه تماس بگیرید برای مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1- رفع خاموشی از مشترکین
  2. 2- خرابی کنتور
  3. 3- خرابی انشعابات برق
  4. 4- رفع خاموشی از معابر
  5. 5- قبول مشترک جدید
  6. 6- رسیدگی به شکایات مشترکین
  7. 7- رسیدگی به اطلاع رسانی تلفنی مردمی در زمینه دستکاری کنتور و یا برقراری انشعاب غیر مجاز
  8. 8- رسیدگی به گزارشات مختلف مردمی در زمینه های شبکه
  9. 9- رسیدگی به درخواست مشترکین در زمینه جابجایی یا سایر تغییرات از قبیل تغییر نام کاهش و یا افزایش آمپراژ کنتور و به منظور کاهش مراجعات حضوری
  10. 10- رسیدگی به اشکالات مربوط به قبوض مشترکین و دریافت اطلاعات مصرف برق (قرائت کنتور) مربوط به مشترکین
  11. 11- امکان پیگیری درخواستها

اهداف مرکز اتفاقات برق چیست ؟

از مهمترین اهداف مرکز اتفاقات برق (۱۲۱) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1- رضایت مندی مشترکین
  2. 2- کاهش زمان خاموشی ها
  3. 3- جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبکه
  4. 4- ارائه گزارش های مدیریتی

در نهایت، وجود این مرکز منجر به تصمیم سازی و ارائه راهکارهای مدیریتی در جهت توزیع مناسب امکانات در راستای بالا بردن کیفیت خدمات می گردد.

از مهمترین فعالیت های مرکز حوادث برق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1- دریافت و ثبت اطلاعات اولیه تماس مشترکین و تکمیل بانک اطلاعاتی موجود
  2. 2- مانیتورینگ حوادث و تلاش جهت افزایش پاسخگویی به مشترکین
  3. 3- پیگیری رفع خاموشی ها در جهت کاهش زمان و میزان انرژی توزیع نشده حاصل از خاموشی
  4. 4- امکان شناسایی نقاط معضل دار و بحرانی شبکه به استناد گزارشات نرم افزار ثبت حوادث

 

 

منبع
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه