یک اسمارتفون فوق العاده از ویوو

در دنیایی که عادت کرده‌ایم دایما از دو غول اپل و سامسونگ بشنویم، اینکه بخواهی با یک نام کمتر آشنا جایگاهی برای خود داشته باشی کار دشواری است. این کم آشنا بودنت هم شاید فقط به دلیل فقدان مارکتینگ درست بوده است و واقعا شاید چیزی از همین خود شیرین‌های بازار کم نداشته باشی! این قضیه بیشتر در غرب رواج دارد، ولی  در شرق متفاوت است، برندهای کمتر شناخته شده‌ای چون اوپو، ویوو، زیاومی، میزو و دیگر روز به روز در حال مشهورتر شدن بوده و به زودی در جریان اصلی نمایان خواهند  شد.

یک اسمارتفون فوق العاده از ویوو

یکی از این برندها که احتمالا هیچ چیز از آن نشنیده‌اید،BBK است. البته از اوپو و ویوو که به تازگی باریکترین تلفن هوشمند دنیا را با نام X3 روانه بازار کرد شنیده باشید. اوپو و ویوو در واقع زیر برندهای بی بی کی هستند.

حالا پس از این همه حرف و حدیث بیایید از شایعاتی که از پرچمدار بعدی ویوو شنیده می‌شود صحبت کنیم. این تلفن هوشمند که در زمره دوربین اسمارت فون‌ها قرار می‌گیرد، مجهز به یک سنسور1/1.7 اینچی  و20.2 مگا پیکسلی سیموس ، اپرچر f/2.0 و چیپ اکسپید نیکون است. این‌ها همگی گویای یک دوربین تمام عیار است.

فعلا هیچ اطلاعات دیگری از این اسمارت فون که قرار است تا پایان سال بیرون بیاید وجود ندارد. تصویری هم که مشاهده می‌کنید به سرعت از روی نت برداشته شد و پس از آن اعلام شد که در واقع این تنها درک افراد مختلف از این اسمارت فون بوده است. حالا اینکه چرا کمپانی قضیه را بجای اینکه به سادگی رد کند، اینطور جلوه داده است، مشخص نیست.

 

 منبع: ای تی رسان
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه