گزارشگری و حضور جواد خیابانی در ماهواره !

تاريخ : 2 شهریور

روز گذشته خبری مبنی بر حضور جواد خیابانی در شبکه ماهواره ای در فضای مجازی پخش شد اما ماجرا چیست؟

پس از مزدک میرزایی مردم با شنیدن این خبر هر چند برایشان غیرقابل باور بود اما از سایتهای رسمی خوانده بودند که جواد خیابانی از این پس در یک شبکه ماهواره ای به عنوان گوینده حضور خواهد داشت!

جزییات حضور جواد خیابانی در ماهواره

گزارشگری و حضور جواد خیابانی در ماهواره !, پورتال خبری فرهنگی گهر

اما اصل ماجرا چیست؟!

شاید باور نکنید اما اگر جزو طرفداران جواد خیابانی هستید. از این پس می‌توانید تازه‌ترین پروژه کاری تلویزیونی او را ساعت ٢٠شب هر یکشنبه دنبال کنید. البته اگر فکر می‌کنید با یک برنامه تخصصی ورزشی و اصلاحات و جملات منحصربه‌فرد این چهره نام‌آشنای تلویزیونی روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید از این مجری باز سوتی و گاف بگیرید، سخت در اشتباه هستید

تازه‌ترین فعالیت خیابانی هیچ ارتباطی با ورزش و فوتبال ندارد و این مجری و گزارشگر قرار است درباره حیوانات و حیات‌وحش راوی یک مستند باشد.

این مستند با عنوان حیات‌وحش بریتانیای کبیر از شبکه ماهواره‌ای نشنال جئوگرافیک فارسی در زمانی که به آن اشاره شد، پخش می‌شود و اتفاق جالب و حیرت‌انگیز آن این است که راوی این مستند جواد خیابانی است.

اتفاقی کاملا غیرمنتظره که برخلاف انتظار پخش یکی از قسمت‌های آن از این شبکه سروصدای زیادی در محافل ورزشی و شبکه‌های اجتماعی با گویندگی خیابانی ایجاد نکرد؛ البته آنهایی که به صورت اتفاقی این مستند را تماشا کردند، ویدیویی از روایت خیابانی درباره حیات‌وحش بریتانیا را در توییتر منتشر کردند و واکنش کاربرانی که متوجه این اتفاق شدند هم، در این زمینه جالب بود.

البته خود خیابانی هم در این زمینه تا روز گذشته هیچ واکنشی نشان نداد و اطلاع‌رسانی دقیقی درباره دلیل روایتگری‌اش در مستندهای حیات‌وحش انجام نشد. به ‌هرحال در تمام این سال‌ها آقا جواد به جز مجری‌گری و گزارشگری معلم هم بوده و در زمینه ترجمه کتاب هم دستی بر آتش داشته است. حالا گویندگی برنامه‌های حیات‌وحش تازه‌ترین اقدام او به حساب می‌آید که به خاطر ورزشی‌نبودن جالب توجه به حساب می‌آید.

در همین رابطه بد نیست بدانید که برخی کاربران فعال در فضای مجازی که متوجه این برنامه خیابانی شده‌اند، ‌ابراز امیدواری کرده‌اند که او در همین زمینه فعالیت خود را ادامه بدهد و دیگر سراغ اجرای برنامه‌های ورزشی و فوتبالی نیاید که خیلی بعید است این اتفاق رخ بدهد، چون خیابانی اصلا تصمیمی برای پایان‌دادن به این فعالیت‌ها نداشته است. البته برخی‌ها هم از صدای گرم و خوب خیابانی روی این مستند حیات‌وحش استقبال کرده‌اند و معتقدند در این زمینه انتخاب او یک اتفاق بسیار خوب بوده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي