معرفی کنسولگری های عراق در ایران + آدرس و تلفن

اگرقصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارید حتما به دنبال کنسولگری های عراق در ایران هستید تا کارهای مربوط به گذرنامه و … را پیگیری کنید. ما در بخش گهر به معرفی کنسولگری های عراق در ایران به همراه آدرس و تلفن آن ها می پردازیم.

معرفی کنسولگری های عراق در ایران + آدرس و تلفن

حسن قشقاوی اظهار کرد: صدور رویداد اربعین توسط سفارت عراق طبق وعده در تهران و کنسولگری‌های آن در شهرهای اهواز، کرمانشاه و مشهد آغاز می‌شود.

وی افزود: قرار است از 15 مهر ماه، 13 دفتر نمایندگی کنسولگری سفارت عراق در کشور راه‌اندازی شود.

معاون پارلمانی وزارت امور خارجه تصریح کرد: همچنین با هماهنگی که با مقامات عربی، سفیر عراق در ایران، سفیر ایران در عراق و سازمان حج و زیارت انجام دادیم، سعی داریم روند مراسم اربعین را بهتر از سال گذشته انجام دهیم.

این مسؤول در پایان گفت: ویزای هر فرد از سوی کنسول‌گری عراق 40 دلار در نظر گرفته شد و با برنامه‌ریزی انجام‌شده امسال مراسم اربعین با نظم و امنیت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شود.

آدرس و شماره تلفن سفارت عراق در تهران

سفارت در تهران : سفارت عراق (Iraq)

آدرس :میدان ولی عصر- جنب ‏وزارت بازرگانی- ‏پلاک ۱۱۶۴۰‏

تلفن :۶-۸۸۹۳۸۸۶۵

کنسول‌گری عراق در کرمانشاه

کنسول‌گری عراق در کرمانشاه یک مکان دیپلماتیک و سیاسی در شهر کرمانشاه است که زیر نظر سفارت عراق در تهران به فعالیت می‌پردازد. این کنسولگری پیش از انقلاب هم فعال بود، اما دور جدید فعالیت آن از سال ۱۳۸۴ و پس از سقوط حکومت صدام حسین آغاز شده است.

هم اکنون علی جاسم محمد سرکنسول کنسول‌گری عراق در شهر کرمانشاه می‌باشد. کنسولگری عراق در کرمانشاه پیش از انقلاب بهمن ۱۳۵۷ هم فعال بود. این کنسولگری در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۵۸ مورد حمله یک گروه مذهبی قرار گرفت. مهاجمان این حمله را در پاسخ به حمله ای مشابه به کنسولگری ایران در بصره در همان روز عنوان کرده بودند و مدعی بودند عراق مشغول «نقشه برداری و جمع آوری اطلاعات از منطقه کرمانشاه» است.

کنسول‌گری عراق، در خیابان فردوسی کرمانشاه، جنب پارک لاله (ولیعهد) واقع شده است.

کنسولگری عراق در مشهد

سرکنسولگری جمهوری عراق در مشهد در بلوار فردوسی می باشد. سفارتخانه عراق در مشهد در روزهای جمعه و پنجشنبه تعطیل می باشد.ساعت کاری سرکنسولگری عراق در مشهد در روزهای دیگر از ساعت ۸ الی ۱۵ می باشد.

آدرس: مشهد – بلوار فردوسی – نبش فردوسی ۲۲ (شقایق)

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۶۱۷۵۵ – ۰۵۱۳۷۶۶۱۷۵۶ – ۰۵۱۳۷۶۳۴۱۴۳

شماره دورنگار: ۰۵۱۳۷۶۳۸۸۰۲

شماره دورنگار: ۰۵۱۳۸۵۴۴۴۰۴

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه