کاربرد دوربین مداربسته در پتروشیمی ها

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 11 شهریور

امروزه در جهانی زندگی می کنیم که اهمیت گاز و نفت برای هر کشوری حکم مرگ و زندگی را دارد به طوری که نفت را طلای سیاه می نامند، نفت و گاز که در بازار بورس هر کشور نقش عمده ای دارد و همین امر باعث می شود که برای پیشی گرفتن در بازار دست به هر کار ناشایستی بزنند اما با روی کار آمدن دوربین مداربسته برای شرکت های پتروشیمی  امنیتی فراهم شده است تا هم کار استخراج به درستی و به دور از هر گونه اختلالی انجام شود و هم اینکه امنیت برای وسایل و افرادی که در این سکو ها زندگی می کنند فراهم شود.

نقش دوربین مدار بسته امروز در حفظ امنیت برای سکوهای نفت و گاز خیلی بالاست تا آنجا که خیلی از شرکت های پتروشیمی حاضرند پول بیشتری بدهند اما منافع کشور به خطر نیفتد زیرا نفت و گاز منافع ملی هر کشور می باشد که با لطمه خوردن از سوی دشمن می تواند مانع از پیشرفت هر کشوری شود.

در این مقاله مزایای نصب دوربین مداربسته برای شرکت نفت و گاز را باهم بررسی می کنیم .

کاربرد دوربین مداربسته در پتروشیمی ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

مزایای نصب دوربین مداربسته در صنعت پتروشیمی:

    کاهش خطرات

یکی از مشکلاتی که شرکت های پتروشیمی با آن مواجه هستند حملات دزدان به سکوهای نفت و گاز می باشد که باعث ضربه زدن به منابع نفت و گاز می شود . در این سکوها تعداد ماموران و نگهبان به وفور مشاهده می شود اما تنها وسیله ای که به خوبی می تواند کمک حال شرکت پتروشیمی باشد دوربین مداربسته است زیرا با تنظیم کردن این دستگاه ، دوربین مداربسته می تواند با مشاهده کردن هر گونه فعالیت مشکوکی چون مشاهده هر نوع ورود غیرقابل قبولی سریعا به ماموران امنیتی اطلاع دهد تا خود را آماده کنند  .

اما یکی دیگر از این مشکلات که سکوهای نفت و گاز را تهدید می کند فعالیت های تروریسم ها می باشد . در سکوهای نفت و گاز مسلما افراد زیادی مشغول به کار هستند همین امر موجب هدف قرار داده شدن این سکوها برای فعالیت های تروریسمی می باشد که به کمک دوربین مداربسته تمام فعالیت های مشکوک زیر نظر گرفته می شود تا در صورت رخ دادن کوچکترین فعالیت مشکوک به ماموران امنیتی اطلاع داده شود.

    تضمین کار کارگران

یکی دیگر از فعالیت هایی که مدام مدیران زیر نظر دارند کار کردن کارگران با پروتکل های امنیتی می باشد. در سکوهای نفت و گاز کار کردن خیلی سخت می باشد و باید دقت شود که تمام فعالیت ها به صورت دقیق و درست انجام شود نصب دوربین مداربسته در سکوها باعث می شود که مطمئن شوید که کارگران بر طبق دستور های امنیتی انجام می گیرد.

    مانع از ورود افراد غیر مجاز

یکی دیگر از ویژگی های برجسته نصب دوربین مداربسته برای شرکت پتروشیمی این است که مانع از ورود افراد غیر مجاز به سکوهای نفت و گاز می شود زیرا هر کسی اجازه ورود به این سکوها را ندارد کما اینکه جاسوسان به هر طریقی به سکوهای نفت و گاز ورود کنند تا بتوانند اهداف شوم خود را برملا کنند نصب دوربین مداربسته در سکوی نفت و گاز باعث می شود که تمام افراد به درستی زیرنظر گرفته شود و با دادن برنامه به دوربین مداربسته با بررسی کردن صورت افراد از حضور و غیاب آنها مطلع شوید و حتی اگر شخص جدیدی وارد سکو شده باشد سریعا از حضور این فرد مطلع شوید.

    کیفیت بهتر

نصب دوربین مداربسته باعث می شود که شما روز به روز تمام فعالیت های سکو را زیر نظر داشته باشید و از پیشرفت کاری مطلع شوید و در صورت رخ دادن قصور و کاستی مدیران و کارگران از آن باخبر شوید.

    نظارت از راه دور

شاید مهمترین دغدغه فکری که مدیران شرکت نفت و گاز داشته باشند این است که باید ۲۴ ساعته پای سیستم کامپیوتر باشند تا تمام تصاویر و فیلم های ضبط شده دوربین مداربسته را زیر نظر داشته باشند اما ویژگی بارز دوربین مداربسته IP این است که شما با نصب آن می توانید با داشتن گوشی هوشمند،تبلت،کامپیوتر،لپ تاپ و اینترنت به شبکه ای که راه اندازی کرده اید با زدن یوزر و پسورد وارد شبکه شوید و تمام تصاویر وفیلم های ضبط شده را حتی داخل منزلتان به دور از سکوی نفت و گاز بررسی کنید و در صورت رخ دادن حادثه ای مطلع شوید.

 

زمانی که صحبت از نصب دوربین مداربسته در مکان هایی با اهمیت بالا میشود مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید انجام تمام مراحل توسط یک شرکت است . تمامی مراحل از مشاوره و فروش تا نصب و پشتیبانی توسط یک شرکت انجام شود و به شخص یا شرکت دیگر واگذار نگردد ، قطعا مهمترین المان در انتخاب شرکت مورد نظرتان باید همین مورد باشد زیرا تنها دلیلی که یک سیستم مدار بسته خوب اجرا میشود یکپارچه بودن اجرای آن است، یعنی تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای پروژه توسط متخصصین همان شرکت انجام شود تا هم سیستم امنیتی شما به خوبی نصب شود و هم به درستی عمل کند و در نهایت ضمانتی که بر روی محصول داده میشود درست اجرا شود و شاهد انتقال مسئولیت به دیگری بعد از تحویل سیستم نباشید.

کاربرد دوربین مداربسته در پتروشیمی ها, پورتال خبری فرهنگی گهر

 جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق.

شماره های تماس : ۸۸۵۱۷۹۰۰ و ۸۸۵۱۹۲۰۰

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي