جاذبه های گردشگری ونکوور + راهنمای سفر به ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای بزرگ کشور کانادا می باشد. این شهر به لحاظ جمعیت و وسعت جزو بزرگترین شهرهای جهان می باشد. ونکوور دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی و مذهبی بسیار زیادی است. برای آشنایی با جاذبه های گردشگری ونکوور این بخش گهر را بخوانید. در ادامه مطالبی در مورد جاذبه های ونکوور و راهنمای سفر به ونکوور می خوانید.

جاذبه های گردشگری ونکوور + راهنمای سفر به ونکوور

جاذبه های گردشگری ونکوور

جاذبه های گردشگری ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای منتخب افراد برای مهاجرت به شمار می‌رود. اگر یک بار به این شهر سفر کنید، متوجه دلیل چنین انتخابی خواهید شد. سیستم آموزشی، درمانی، سازماندهی خوب، کیفیت بالای خدمات، زیبایی طبیعی و تمیزی این شهر تنها برخی از دلایل برای انتخاب این شهر است. وقتی در ونکوور هستید، احتمالا تعجب خواهید کرد که چگونه در محیط شهری قرار دارید اما دو دقیقه بعد خودتان را در مسیرهای پیاده‌روی کوهستانی می‌بینید. در ادامه با گهر همرا باشید تا در مطلبی جامع، هر آنچه را که برای سفر به این شهر نیاز است با هم مرور کنیم.

ونکوور کانادا شهری است که با تاریخ، غذای خوب ژاپنی، موسیقی‌های فوق‌العاده، طبیعتی زیبا و مهمتر از همه کیفیت بالای زندگی به بلوغ رسیده است. از دیدگاه بسیاری از گردشگران این شهر گران محسوب می شود. با این وجود وقتی قدم به آن بگذارید، می‌بینید که ارزش چنین هزینه‌هایی را خواهد داشت.

اطلاعات ضروری ونکوور

اختلاف زمانی ونکوور با تهران: ۱۱:۳۰-

زبان رسمی ونکوور: فرانسوی، انگلیسی

جهت رانندگی ونکوور: راست

واحد پول رسمی ونکوور: دلار کانادا (CAD) نرخ تبدیل ارز: ۱۰ دلار کانادا=۷.۵۸ دلار آمریکا

وضعیت آب و هوایی ونکوور

ونکوور که در طول اقیانوس آرام شمال غربی واقع شده است، به خاطر تابستان‌های شگفت‌انگیزش مشهور است، اما بیشتر به خاطر بارش باران شناخته شده است. از ماه مه تا سپتامبر هوا خشک و سنگین می‌شود، اما از اکتبر تا آوریل آسمان خاکستری و نم نم بی پایان باران شروع می‌شود. با این وجود بارش باران انقدر نیست که نیاز به گرفتن چتر بالای سر باشد. به طور کلی بخواهیم بیان کنیم ونکوور آب و هوایی تقریبا معتدل دارد.

بهترین زمان برای رزرو هتل در تور ونکوور

به طور معمول هتل‌های این شهر در طول ماه‌های مه تا سپتامبر درست زمانی که آب و هوا خوب و مطلوب است، در بالاترین حد قیمتی خود قرار دارند. البته ممکن است گاهی اوقات در تعطیلات آخر هفته بشود هتل‌های خوش قیمتی هم پیدا کرد. اما عموما برای اینکه هتل‌های ارزان‌تری را پیدا کنید باید از ماه ژانویه تا مارس که به اصطلاح off-season نامیده می‌شود، به این شهر سفر کنید.

انواع هزینه‌ها در تور ونکوور

هزینه‌ی هاستل در تور ونکوور

هاستل‌های ونکوور خصوصا آن‌هایی که موقعیت مکانی خوبی دارند، خیلی ارزان نیستند اما اگر کمی دور از مرکز شهر اقدام به اجاره‌ی تخت کنید می توان تا حدودی هزینه‌ی کمتری پرداخت کرد. برای یک شب اقامت در یک اتاق اشتراکی به طور معمول و میانگین باید انتظار پرداخت ۲۰ تا ۲۵ دلار کانادا را داشته باشد. هزینه‌ی اقامت یک شبه در اتاقی خصوصی به همراه دو تخت حدود ۵۵ دلار کانادا می شود.

هزینه‌ی اقامت در هتل در تور ونکوور

هتل‌ها هم وضعیتی مشابه هاستل‌ها دارند. اگر در موقعیت مکانی خوبی اقدام به اجاره‌ی اتاق کنید با قیمت‌های گران‌تری نسبت به دیگر نقاط کم اهمیت‌تر شهر روبرو خواهید شد.

با وجود اینکه هتل‌های این شهر گران هستند باز هم نسبت به دیگر نقاط دنیا و به طور مثال شهری همچون پاریس، قیمت‌ها به مراتب ارزان تر محسوب می شوند.

متوسط قیمت مواد غذایی در تور ونکوور

ونکوور رستوران‌های خوبی دارد که در آمریکای شمالی جزو بهترین‌ها به شمار می روند. خوشبختانه رقابت در میان این رستوران‌ها به نفع مردم و توریست‌ها تمام شده و از این نظر مشکل چندانی برای شما به وجود نخواهد آمد.

صبحانه: کافه‌های کوچکی در همه جا وجود دارند، به علاوه فست فودهای مناسب و معقولی که می توانید در آن‌ها یک وعده صبحانه را میل کنید. (۳.۷۹ تا ۶ دلار کانادا)

ناهار: مغازه‌های ساندویچی و رستوران‌های خوش قیمت خوبی در این شهر وجود دارد. در هرکدام از آن‌ها که توقف کنید با قیمت‌هایی منطقی روبرو خواهید شد. (۴.۵۵ تا ۷.۵۸ دلار کانادا)

شام: رستوران‌های زیادی با ملیت‌های مختلف در ونکوور وجود دارد که اکثر آن‌ها بهترین غذاها را با قیمت‌های خوبی به دست مشتری می‌رسانند. (۶.۸۲ تا ۱۱.۳۶ دلار کانادا)

مک دونالد: با وجود گزینه‌های دیگر باعث شرمندگی است که هنوز هم بخواهیم از رستوران‌هایی مثل مک دونالد غذا تهیه کنیم، مگر اینکه دلتان هوای این غذاها را کرده باشد در غیر این صورت بهتر است غذاهای متنوع دیگری را امتحان کنید. (۲.۹۹ دلار کانادا) اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود ۹۱ و۷۳ دلار کانادا تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.

هزینه‌ی حمل و نقل در ونکوور

ونکوور دارای سیستم حمل و نقل عمومی خوب و پیشرفته‌ای است که شامل اتوبوس، ترن هوایی و خطوط کشتی رانی (اتوبوس دریایی و قایق) می‌شود. ترن هوایی ۳ خط دارد که اکسپو، میلنیوم و کانادا نامیده می‌شوند. خط چهارمی هم به نام Evergreen (همیشه سبز) در دست توسعه است که احتمالا در سال۲۰۱۶ مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در تور ونکوور

در تور ونکوور از پارک‌ها و باغ‌های رایگان دیدن کنید

اگر می خواهید یک روز را بیرون از محیط شهری سپری کنید و در عین حال هزینه‌ی خاصی را هم متقبل نشوید، پارک‌ها و باغ‌های زیادی در اطراف شهر هستند که می توانید در آن‌ها به تفریح و قدم زدن مشغول شوید. حتی اگر مایل بودید می توانید یک دوچرخه هم اجاره کنید.

در تور ونکوور بلیط‌های روز ورزشی را خریداری کنید

مرکز گردشگری بازدیدکنندگان ونکوور بلیط هایی را به فروش می‌رساند که نصف حالت عادی قیمت دارند و “بلیط‌های امشب” نامیده می‌شوند.

در تور ونکوور در روزهای سه شنبه از گارلری هنر ونکوور بازدید کنید

بعد از ساعت ۵ عصر روزهای سه شنبه پرداخت هزینه‌ی ورود به گالری اختیاری است و به عنوان کمک‌های مالی تلقی می‌شود.

بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها در تور ونکوور

بازدید از گالری هنر ونکوور در تور ونکوور

مجموعه‌ی آثار هنری ملی و بین‌المللی معاصر در این موزه، از آن مکانی ارزشمند برای سپری کردن یک بعد از ظهر خوب ساخته است. گالری هنر در مرکز شهر ونکوور واقع شده است و بالغ بر ۱۰,۰۰۰ تکه‌ی هنری ارزشمند را در خود جای داده است. آثاری از هنرمندان محلی گرفته تا هنرمندان برجسته بریتیش کلمبیا را می‌شود در اینجا مشاهده کرد.

نکته‌ها:

گاهی سخنرانی ها و نمایشگاه‌های ویژه‌ای در این گالری برگزار می شود. می‌توانید از سایت رسمی گالری تقویم را چک کنید تا از زمان برگزاری این رویدادها با خبر شوید.

هزینه‌ی بازدید از گالری برای بزرگسالان ۱۵.۱۵، دانش آموزان ۱۱.۳۶ و خردسالان (۵ تا ۱۲ سال)۴.۵۵ دلار کانادا می شود.

گشت و گذار در پارک استنلی در تور ونکوور

پارک استنلی مکان تاریخی و طراحی شده‌ای است که با فضای شهری ونکوور یکپارچه شده است. این پارک، تفریحات و سرگرمی های بیشماری را در خود جای داده است. در یک روز گرم می توانید در دومین ساحل، یک استخر شگفت‌انگیز را پیدا کنید. اسب سواری، دوچرخه سواری، تماشای باغ‌های زیبا و طبیعت وحش؛ اینکه چه نوع سرگمی را انتخاب کنید بستگی به سلیقه‌ی شما دارد. برخی از آن‌ها همچون آکواریوم ونکوور و دیوار دریایی به همراه دنیای علم به قدری دوست داشتنی هستند که ترجیح می دهیم در بخشی جدا گانه به آن‌ها بپردازیم.

نکته‌ها:

اگر دوست دارید لذت خوردن یک وعده ناهار خوب به همراه تماشای اقیانوس زیبا و باشکوه را همزمان تجربه‌ کنید، در یکی از رستوران‌های این پارک توقف کنید.

امکان جابجایی در اطراف پارک توسط شاتل، دوچرخه و حتی اسب برای عموم فراهم است.

اگر در طول عید کریسمس از این پارک دیدن کنید، می توانید سوار قطار شب های روشن کریسمس شوید و نورهای زیبای گسترده در سراسر پارک را به تماشا بنشینید.

دوچرخه سواری در طول دیوار دریایی در ونکوور (Seawall)

اگر می خواهید در حین گشت و گذار از دیدن مناظر زیبای رو به آب لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم در مرکز شهر یک دوچرخه اجاره کنید و به سمت دیوار دریایی رکاب بزنید. این دیوار، ۸.۸ کیلومتر مسیر در اطراف پارک استنلی است که دسترسی به ساحل، نقاط تاریخی، فروشندگان دوره‌گرد و نواحی کاملا آبی  را برای شما فراهم می  کند. حتی اگر علاقه‌ای به دوچرخه سواری ندارید یک مسیر جداگانه برای عابران پیاده در کنار مسیر دوچرخه سواری فرصت قدم زدن در کنار ساحل را برایتان مهیا کرده است. در هرصورت اگر دنبال جایی هستید تا از سر و صدا و محیط شهری دور بمانید اینجا انتخاب مناسبی خواهد بود.

نکته‌ها:

اگر در طول تابستان به این مکان سفر کردید، به سومین ساحل بروید و غروب آفتاب را که فوق‌العاده به نظر می‌رسد، تماشاکنید.

اگر بدون توقف و توسط دوچرخه بخواهید مسیر دیوار دریایی پارک استنلی را طی کنید حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارید.

برای ونکوور که اغلب بارانی است، ماه‌های ژوئن تا سپتامبر را می توان آفتابی‌ترین زمان سال در نظر گرفت. از این رو پیشنهاد می کنیم در طول این مدت از این پارک و دیوار دریایی دیدن کنید.

لحظاتی مفرح و به یاد ماندنی به همراه کودکان در دنیای علم (Science World)

دنیای علم مکانی است که هم بزرگسالان و هم کودکان از بودن در آنجا لذت خواهند برد. این مکان درست در طول دیوار دریایی واقع شده است. دنیای علم پر از سرگرمی های تعاملی، گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌هایی با هدف تعامل با مردم بومی و رهبری آن‌ها به سمت آینده‌ی علمی درخشان است.

لذت موسیقی کلاسیک در ارکستر سمفونی در تور ونکوور

اگر احساس می کنید یک شب خسته کننده و پیچیده داشته‌اید، پیشنهاد می کنیم سری به ارکستر سمفونی ونکوور در سالن زیبای تئاتر Orpheum بزنید. اجراهای باکیفیت موسیقی های متنوع و فرهنگی کلاسیک که متناسب با هر سلیقه‌ای نواخته می شوند در دل و جان شما رسوخ خواهد کرد. موزیسن‌های با استعداد این ارکستر تا کنون در مراسم‌های جایزه‌ی گرمی و جونو ۲۰۰۸، تور آسیایی ۲۰۰۸ و تور سواحل غربی در سال ۲۰۱۳ به اجرا پرداخته‌اند. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه داشته باسید، بدون شک از بودن در چنین مکانی پشیمان نخواهید شد.

نکته‌ها:

می‌توانید در وبسایت رسمی این ارکستر سمفونیک، بلیط رزرو کنید.

لذت خرید در خیابان رابسن (Robson) در تور ونکوور

خیابان رابسن در نزدیکی مرکز شهر ونکوور قرار دارد و به عنوان بهترین خیابان فروشگاهی در این شهر شناخته می شود. اگر عاشق خرید کردن هستید، می توانید در فروشگاه‌های مستقل بسیار با کیفیت،طلافروشی‌ها، فروشگاه‌های برندهای بزرگ و مغازه‌های زیبا به گشت و گذار بپردازید و از خریدتان لذت ببرید. شلوغ‌ترین نقطه بین خیابان‌های Burrard و Jervis است. هر وقت هم از خریدکردن خسته شدید می توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این خیابان کمی استراحت کنید و غذا و نوشیدنی میل کنید.

نکته‌ها:

پیشنهاد می کنیم تا زمانی که در این خیابان هستید، Japadog (هات داگ ژاپنی) را امتحان کنید که شامل گیاهان دریایی، رشته و میگو است.

تماشای آکواریوم در تور ونکوور

اگر عاشق حیوانات به خصوص از نوع دریایی هستید بازدید از آکواریوم ونکوور را که در پارک استنلی واقع شده است، از دست ندهید. این آکواریوم متعهد به حفظ زندگی آبزیان است. در اینجا، برای عموم نمایش‌های جالب به همراه فعالیت‌های تعاملی تدارک دیده شده است تا در محیطی آرام و امن به تماشای مخلوقات زیبای دریایی بپردازند و لذت ببرند. اگر فرزندی دارید، این آکواریوم مکان مناسبی برای بالا بردن اطلاعات و سرگرم شدنش خواهد بود.

نکته‌ها: ممکن است صف های طولانی برای بازدید از این محیط خارق‌العاده تشکیل شده باشد. برای اجتناب از ایستادن در صف می توانید از وبسایت رسمی آکواریوم بلیط تهیه کنید. هزینه‌ی ورود به آکواریوم برای بزرگسالان۲۱.۹۷، دانش آموزان یا دانشجویان ۱۵ ۱۵ و خردسالان (۴ تا ۱۲ سال) ۱۱.۳۶ دلار کانادا می‌شود.

گشت و گذار در Gastown در تور ونکوور

از نزدیکی مرکز شهر می‌توانید براحتی به سمت Gastown قدم بزنید. وقتی که به این محله رسیدید، ناخودگاه احساس می کنید که در زمان به عقب رفته‌اید. این ناحیه قدیمی‌ترین و البته محافظت شده‌ترین محله‌ی ونکوور به شمار می‌رود. می توانید در همان حالی که مشغول قدم زنی هستید به تماشای کسب و کارهای کوچک، بوتیک‌ها، معماری های قدیمی و رستوران‌های فوق‌العاده بپردازید که همه‌ی اینها در کنار هم از Gastown چهارمین محله‌ی شیک دنیا در سال ۲۰۱۲ را ساخته است.

نکته‌ها:

بازدید و عکاسی از ساعت بخار واقع در این محله را به هیچ وجه از دست ندهید.

پارک دره‌ی لین (Lynn Canyon) در تور ونکوور

در ایستگاه اسکله‌ی مرکز شهر سوار یک اتوبوس دریایی شوید و به سمت اسکله‌ی Lonsdale حرکت کنید. از اینجا به بعد اتوبوس‌ها شما را به مقصد می‌رسانند. پارک دره‌ی لین برای هر سطح از کوه نوردان مسیر های پیاده‌روی مناسبی فراهم کرده است. جنگل های انبوه و رودخانه فرصتی استثایی است تا به دل طبیعت بزنید و چند ساعتی را بدون دغدغه از محیط آلوده‌ی شهری دور بمانید. پس کفش‌های مناسب بپوشید و خودتان را برای سپری کردن یک صبح به یادماندنی اماده کنید.

نکته‌ها:

بازدید از پل معلق دره‌ی لین را از دست ندهید.

کسانی که به همراه فرزندانشان سفر می کنند، سری به مرکز محیط زیست پارک بزنند. بچه‌ها و جوانان می‌توانند به خوبی با نمایشگاه‌های تعاملی مربوط به حیوانات، گیاهان و جنگل‌های معتدل ساحلی سرگرم شوند.

رستوران East is East در تور ونکوور

همانطور که از اسم این رستوران مشخص است در طبخ غذاهای شرقی تبحر دارد. رستوران East is East انواع غذاهای هندی، ایرانی، عربی، افغانی و بیشتر کشورهای خاورمیانه را به خوبی پخت می کند. بناینگذاران این رستوران که افغانی هستند، در طول جنگ شوروی از کشورشان به سوی هندوستان فرار کردند و بعد از مدتی محو زبان، فرهنگ، هنر و آشپزی این کشور شدند. علاقه‌ی صاحبان برای ایجاد چیزی منحصر به فرد و خارج از عرف رستوران‌های دیگر و تعهدشان به یک زندگی پایدار به خوبی در طراحی این رستوران، موسیقی سنتی و طعم‌های تند و پر جنب و جوش غذاها منعکس شده است. مالکان این رستوران از ادغام مواد آلی و استفاده از مواد سازگار با محیط زیست برای تزئین آن استفاده کرده‌اند. کیفیت غذاهای خوب در کنار انواع موسیقی سنتی و محیطی دلپذیر تجربه‌ای خوب و به یاد ماندنی را برایتان رقم می زند.

نکته‌ها:

این رستوران منوی غذای گیاهی خوبی دارد و سوپ سبزیجات آن یکی از بهترین‌ها در ونکوور است.

این رستوران ۲ شعبه دارد. برای اینکه بدانید در کدام یکی رقص سنتی انجام می شود بهتر است از قبل با آن ها تماس بگیرید.

بازار اسکله‌ی Lonsdale در تور ونکوور

اگر دوست ندارید در مراکز بزرگ به خرید مشغول شوید، پس بهتر است سوار یک اتوبوس دریایی شوید و ظرف ۱۲ دقیقه خودتان را به بازار اسکله‌ی Lonsdale برسانید. علاوه بر اینکه در طول مسیر می توانید مناظر زیبایی را مشاهده کنید، در خود بازار هم می توانید به انواع مواد غذایی، جواهرات، مد و فشن و حتی یک چشمه‌ی آب گرم نیم نگاهی داشته باشید. همچنین در این بازار رنگارنگ می توانید از خوردن یک وعده غذای خوشمزه همراه با تماشای مناظر آبی فوق العاده لذت ببرید.

نکته‌ها:

معمولا در طول تابستان بر روی عرشه‌ی آبی اسکله موزیک‌های زنده اجرا می شود.

ونکوور ساحل انگلیش بی

چه برای یک قدم زدن ساده باشد یا انجام بازی والیبال و حتی استراحت کردن، در هرصورت ساحلی انگلیش بی مکانی عالی برای تفریح و استراحت به شمار می‌رود. این ساحل در نزدیکی کافه ها و رستوران‌های خیابان Denman and Davie واقع شده است.

نکته‌ها:

اگر در آخرین هفته‌ی ماه جولای یا اوایل ماه اوت به ونکوور مسافرت کردید، مطمئن شوید که در جشنواره‌ی نورها شرکت می کنید. این جشنواره یکی از بزرگترین رویدادهای ونکوور است که در آن به رقابت‌های آتش بازی می‌پردازند.

یکی دیگر از رویداد‌های این شهر که در روز اول ژانویه برگزار می شود، شنای خرس قطبی است. در طول این رویداد که می توانید هم به تماشای آن بپردازید و هم در آن شرکت کنید، همه‌ی شرکت کنندگان در جشن سال نو به درون آب‌های منجمد و سرد شیرجه می‌زنند.

تصویری نقاشی شده از انگلیش بی که گذشته‌ی آن را به تصویر کشیده استتصویری نقاشی شده از انگلیش بی که گذشته‌ی آن را به تصویر کشیده است

پارک کوئین الیزابت در تور ونکوور

پارک کوئین الیزابت به خاطر باغ های زیبا و مناظر بدیع رو به کوه‌های ساحل شمالی مشهور است که همین موضوع از آن مکانی عالی برای یک پیاده‌روی سبک در طول بعد از ظهر ساخته است. هنرستان هنرهای زیبا در این پارک قرار دارد که مشخصه‌ی آن تعداد زیادی پرنده و گیاه عجیب غریب است. اگر زمان اضافه دارد می‌توانید در طول حضورتان در این پارک کمی گلف، تنیس و بولینگ هم بازی کنید.

نکته‌ها:

بهار و تاستان بهترین زمان برای بازدید از این پارک است.خصوصا در فصل بهار اگر به این مکان آمدید، شکوفه‌های گیلاس از آن دست مواردی هست که حتما باید ببینید.

این پارک در نزدیکی ماین استریت قرار دارد که پر از کافه و مغازه‌های صنعتگری است.

قایق‌سواری  و کایاکینگ در Deep Cove در تور ونکوور

کرایه‌ی یک کایاک یا کانو بهترین راه برای دیدن Deep Cove و همه‌ی شگفتی‌های طبیعی آن است. احتمالا از لحظه‌ای که بر روی آب در بندرگاه قرار می گیرید، بتوانید خوک‌های آبی، سمور‌های آبی و در خطوط ساحلی ستاره‌های دریایی بنفش، خرچنگ‌ها و توتیا را ببینید. مطمئن باشید اینکار بعد از ظهری عالی را برایتان رقم خواهد زد.

نکته‌ها:

مطمئن شوید از قبل برای این کار ثبت نام می کنید، به خصوص در فصل‌های پرگردشگر که جمعیت زیادی روانه‌ی اینجا خواهد شد.

گراندویل آیلند (Granville Island) در تور ونکوور

گرانویل آیلند دارای ترکیبی عالی از تولیدات محلی، هنر، غذاهای خارق‌العاده، موسیقی زنده و مناظر زیبای کنار آب است. یکی از محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین جاذبه‌های شهر ونکوور که برای قدم زدن فوق العاده به نظر می رسد. علاوه بر قدم زدن، در این مکان مغازه‌های صنعتگری، فروشگاه‌های عمومی و اجراهای خیابانی وجود دارد که می توانید از آن‌ها دیدن کنید. نقاط زیادی در این ناحیه وجود دارد که می توانید زیر نور خورشید لم بدهید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو لذت ببرید. بازدید از این مکان را به هیچ وجه از دست ندهید.

نکته‌ها:

طوری برنامه بریزید که دست کم ۳ یا ۴ ساعت را اینجا سپری کنید.

به محض ورودتان به این منطقه از غرفه‌ِی اطلاعات در مورد برنامه‌ی نمایش‌ها؛ از اجرای بداهه  کمدی گرفته تا رقص‌های کلاسیک در طول روز و شب آگاهی کسب کنید.

پیدا کردن جای پارک به خصوص در طول تابستان و آخر هفته‌ها می توانند مشکل آفرین باشد. اگر بخواهید از سمت مرکز شهر به گرانویل آیلند بیایید بهترین راه جابجایی توسط کشتی های فالس کریک است.

اگر از نظر بودجه‌ای محدودیت دارید، رستوران‌های این ناحیه گران هستند. می توانید به برادوی یا خیابان چهارم غربی (West 4th Avenue) سری بزنید تا با قیمت‌های منطقی‌تری روبرو شوید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه