پیامدهای منفی تصورات و رویاهای جنسی

تاريخ : 11 مهر

بسیاری از افراد عادت دارند فکرهای جنسی در سر بپرورانند. در ادامه پیامدهای منفی تصورات و رویاهای جنسی را می خوانید

پیامدهای منفی تصورات و رویاهای جنسی, پورتال خبری فرهنگی گهر

دسترسی آسان و سریع به فیلم ها و عکس های پورنو در اینترنت و شبکه های مجازی باعث شده است بسیاری از همسران از واقعیت این عمل به دور بیفتند و حقیقت وجود همسرشان و رابطه جنسی را با فانتزی های محال اشتباه بگیرند. تصورات غیرواقع بینانه، خیالبافی های ناصحیح جنسی و تقلید از رفتار و حرکات بازیگران فیلم های پورنو باعث شده است، بسیاری از زن و شوهرها نه تنها نسبت به رابطه خودشان سرد شوند بلکه احساس کنند همسرشان در اندازه های جسمی و یا پوزیشن های مختلف رابطه مشکل دارد؛ در حالی که به واقع چنین نیست. گوش به زنگ باشید، سردی جنسی پشت در اتاق شماست، بهتر است تا دیر نشده به خود بیائید بیش از این پیش نروید، مرز بین واقعیت و خیال را برای خود متمایز کنید.

از فیلم ها تقلید نکنید
به جای تقلید و یا الگو برداری از شخصیت های مجازی که ایفاگر نقش های افراطی و گاه تصنعی و ساختگی هستند، به همسرتان رجوع کنید، بهترین فردی که می تواند در نحوه رفتار صحیح جنسی و معاشقه گری جسمی به شما مشاوره بدهد، شریک جنسی تان است. از او بپرسید دوست دارد با چه روشی با او رفتار کنید و یا به او بگوئید دوست دارید چه رفتار و روشهایی را در رابطه جنسی تان تجربه کنید. مثلا برخی از مردان به تقلید از فیلم ها و حرکات رایج در آنها، خشونت در رابطه جنسی را می پسندند، این در حالی است همسرشان از این ترفند بیزارند و احساس ناراحتی و آسیب می کنند و یا ممکن است همسرشان نیز متمایل به برقراری رابطه خشن باشند، به همین دلیل توصیه می کنیم مواظب بار عاطفی رابطه تان باشید و در رابطه تان از تقلیدهای دیداری و شنیداری پرهیز کنید، آنچه را انجام دهید که هم برای خودتان و هم همسرتان خوشایند و مطبوع است.

تکراری نشوید
تصورات غیرواقع بینانه، خیالبافی های ناصحیح جنسی و تقلید از رفتار و حرکات بازیگران فیلمهای پورنو باعث شده است، بسیاری از زن و شوهرها نه تنها نسبت به رابطه خودشان سرد شوند بلکه احساس کنند همسرشان در اندازه های جسمی و یا پوزیشن های مختلف رابطه مشکل دارد

تکراری و یکنواخت شدن رابطه جنسی یکی از مهمترین عوامل سردی روابط بین همسران است، اگر چه برخی از همسران از تکراری شدن همسرشان نیز معترض اند و معتقدند عدم تنوع در رابطه شان منجر به دلزدگی و کم شدن کشش و جاذبه جنسی آنها شده است. زن و مردی را تصور کنید که بی هیچ جذابیت و شور و هیجانی برای هم و بدون ایجاد تشریفات اولیه برای رابطه جنسی با همان لباسهای تکراری وارد رختخواب می شوند و بر طبق بک روال همیشگی نیز، رابطه شان را تکرار می کنند، خیلی طبیعی است که بعد از مدتی احساس یکنواختی کنند و برای با هم بودن گرایشی نداشته باشند.

شناسایی علاقه مندی های جنسی همسرتان
برای ایجاد تنوع و تغییر پیشنهاد می کنیم به جذابیت جنسی ،آراستگی و زیبایی ظاهری خود بها بدهید، به نظافت خود توجه ویژه ای داشته باشید، نوازشگری و معاشقه گری های خود را عمیق تر کنید، در مورد روشهای مختلف رابطه مطالعه کنید، بدون رودربایستی درباره علاقه مندی های جنسی با همسرتان صحبت کنید و با علایق او نیز آشنا شوید و….

عذر و بهانه نیاورید
هیچ عذر و بهانه ای برای همبستری نشدن پذیرفته نیست! درست است کارهای روزمره، خسته تان کرده است و یا بچه ها بزرگ شده اند و شما چون سابق راحت نیستید، و… هزار دلیل دیگر هم بیاورید، عذرتان نه شنیدنی است و نه باور کردنی، شما هرگز نمی توانید اصل زندگی مشترک تان را منکر شوید و نسبت به آن بی تفاوت شوید. اگر چه در میان، برخی از همسران برای رفع تکلیف هم شده ، تن به رابطه می دهند، اما باید بگوئیم رابطه ای که بی مقدمه آغاز شود و رنگ و بوی معاشقه گری به خود نگیرد، همان به که اتفاق نیفتد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي