هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲

آیا تا به حال به فکر پاک سازی و هزینه فیشیال صورت خود افتاده اید ؟ فرآیندی است که طی آن برخی از آسیب‌های پوستی مانند جوش‌های سرسیاه و توده‌های چربی لایه برداری شده و در نتیجه پوست تقویت می‌شود.

 

هزینه فیشیال صورت 1402

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲

 

در این مقاله به معرفی روش صحیح انجام فیشیال صورت در منزل و هزینه فیشیال و همچنین نکات مهم درباره انجام فیشیال پوست صورت را می خوانید.


هزینه فیشیال صورت

اول به این نکات توجه کنید :  

1- حتما و حتما پیش فردی فیشیال انجام بدین که سابقه خوب و توانایی انجام این کار رو داشته باشه چون الان به اندازه تارهای موهای سرتون متخصص فیشیال در استان شما وجود داره!!

2-  فیشیال در یک جلسه معجزه نمیکند ! پس اگر با شعار اینکه ” بیا و یکبار امتحان کن  “ مواجه شدید اصلا باور نکنید.

و اما هزینه فیشیال پوست

هزینه فیشیال در هر کلینیک و هر شهر متفاوت هست . اکثرا قیمت ها را با توجه به نوع مواد مصرفی ، کیفیت کارشون که خودشون میدونن ، شیک بودن کلینیک ، تعداد فالور اینستاگرام  و موارد دیگه تعیین میکنن.

  • هزینه فیشیال پایه: 250.000 تومان
  • هزینه فیشیال تخصصی: 600.000 تومان
  • هزینه فیشیال کلاسیک: 350.000 تومان
  • هزینه فیشیال پوست خشک: 350.000 تومان
  • هزینه فیشیال پوست چرب: 400.000 تومان
  • هزینه فیشیال دست: 250.000 تومان
  • هزینه فیشیال دورچشم: 250.000 تومان

در شهرستانهای کوچک هزینه فیشیال از 250 هزارتومان  تا 600 هزار تومان هست .

در شهرهای بزرگ هزینه فیشیال از 350 تا 750 هزار تومان متغیر هست.

قیمت های بالا بستگی به نوع و تعداد خدمات ارائه شده دارد . به طور مثال یک مرکز علاوه بر ماسک های معمولی ماسک ال ای دی هم برا شما قرار می دهد و خدمات دیگر

نکته : بعضی مراکز آپشن های اضافی  در قالب پکیج ارائه میدن که هزینه یک فیشیال به 1 میلیون و 500 هزار تومان هم میرسه!!! که لازم نیست چرا که فیشیال پوست یک کار روتین هست تقریبا که شما بایست هر ماه  و یا هر 3 ماه یکبار انجام بدین.

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲


فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست ترکیبی از روش‌های پاکسازی، لایه برداری و تغذیه پوست برای رفع چین و چروک، از بین بردن جای جوش آکنه و زیبایی پوست است. زمان و نوع انجام این عمل به جنس پوست بستگی دارد.

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می شود؟

قطعا این سوال به ذهنتان رسیده که آیا فیشیال برا من خوبه یا یه چیز الکی!؟ افراد میتوانند از سن بیست سالگی به بعد این کار را انجام دهند تا از همان سن های کم پوست شاداب و درخشان داشته باشند. فیشیال میتواند به عنوان یک درمان از روند پیری پوست شما جلوگیری کند و لک و جوش پوستی را از بین ببرد و از همه مهمتر آقا و خانم هم ندارد !

هر چند وقت فیشیال صورت انجام دهیم؟

اگر این کار به صورت منظم در هر ماه انجام شود شما شاهد تغییرات چشمگیری در پوستتان خواهید بود. اما اگر نمیتوانید فیشیال صورت را به طور مداوم انجام دهید میتوانید حداقل 4 بار در سال برای فیشیال به متخصصین این حوزه مراجعه کنید تا اگر جای جوش و لکی دارید قبل از این که عمیق شود از بین برود و پوست شما با طروات و جوان شود.

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲

نکاتی که بعد از انجام فیشیال باید رعایت کنید

1- بعد از فیشیال اصلا پوستتان را دستکاری نکنید و جوش های صورتتان را نکنید زیرا صورتتان زخم خواهد شد.

2- بعد از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان مدتی  استراحت کند.

3- سعی کنید یک یا دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند. زیرا این امر میتواند برای پوست شما که حساس شده مضر باشد.

4- تا سه روز از لایه بردار استفاده نکنید زیرا لایه برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن خواهد شد.

5- تا چند روز بعد از انجام فیشیال در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

6- تا یک هفته بعد از فیشیال صورتتان را بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.

7- هنگام شست و شو دقت کنید و این کار را با ملایمت انجام دهید زیرا پوست شما به شدت حساس شده است.

8- پس از فیشیال صورت پوست خود را ماساژ ندهید.

برخی از مزایای فیشیال صورت 

1- به کاهش چین و چروک کمک شایانی می نمایید.

2- به بهبود گردش خون در صورت و رفع جوش های سرسیاه و سرسفید می پردازد.

3- یکی از بهترین روش های لیفت و سفت کننده پوست صورت است.

 شایان ذکر است که بگوییم این پروسه به درمان چین و چروک های بسیار عمیق موثر نمی باشد. البته برای چروک های عمیق بوتاکس هم موثر نیست!

این پروسه برای لطافت و نرمی پوست آقایان نیز بسیار مناسب و موثر است چرا که آقایان با داشتن ریش و سبیل و پوست خشن به این لایه بردار عمیق نیاز دارند.

آموزش انجام فیشیال صورت در منزل

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲

در صورتی که بخواهید فیشیال صورت را در منزل انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- شستن و پاک کردن پوست صورت

در مرحله اول از فیشیال صورت ابتدا باید باید هرگونه آلودگی و چربی را به وسیله مواد شوینده را از سطح پوست صورت پاک کنید. در غیر این صورت مواد به خوبی جذب پوست نخواهند شد.

۲- بخور دهی پوست صورت 

در این مرحله برای آنکه منافذ پوست به خوبی باز شوند و جوش‌های سر سیاه راحت‌تر در بیایند، باید پوستتان را بخور دهید. البته توجه کنید در صورتی که پوستتان خیلی حساس و تحریک پذیر است، بهتر است از این مرحله صرف نظر کنید.

۳- لایه برداری به صورت سطحی

لایه برداری در فیشیال پوست صورت به دو شکل شیمیایی و فیزیکی انجام می‌شود. در نوع شیمیایی، شما می‌توانید با استفاده از کرم‌های لایه بردار مانند کرم اسید میوه و یا مواد طبیعی دیگر مانند ماسک‌های خانگی، اقدام به لایه برداری ملایم از سطح پوست خود کنید.
همچنین در نوع فیزیکی آن می‌توانید از وسایل مخصوص این کار مانند میکرودرم‌های خانگی استفاده کنید. با این کار سلول‌های مرده از سطح پوست جمع آوری می‌شوند.

۴- پاکسازی پوست صورت ( فیشیال صورت )

در این مرحله باید بتوانید جوش‌های سرسیاه و چربی‌هایی که به صورت توده‌های کوچک در زیر پوست قرار گرفته اند را بیرون بکشید.
باید توجه کنید که این کار به آرامی صورت پذیرد تا باعث آسیب دیدن و زخم شدن پوست نشود.

۵- آرام سازی و ماساژ دادن پوست صورت

در این مرحله شما می‌توانید با استفاده از روغن‌ها و کرم‌ های طبیعی پوست صورت خود را به آرامی ماساژ دهید. ماساژ دادن پوست باعث افزایش جریان خون در زیر پوست، جذب بهتر مواد مفید و نیز آرام شدن پوست صورت خواهد شد.

۶- استفاده از یک نوع ماسک طبیعی بر روی پوست

شما می‌توانید در این مرحله از انواع ماسک‌های طبیعی مانند ماسک‌های ساخته شده از میوه جات برای جوانسازی و ایجاد لطافت و زیبایی در پوست خود استفاده کنید.

۷- مراقبت از پوست

در مرحله آخر از انجام فرآیند فیشیال پوست صورت بهتر است با کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان و نیز کرم‌های ضد آفتاب از پوست خود در مقابل خشکی و نیز خطرات نور آفتاب محافظت کنید.

استفاده از لایه بردار‌های طبیعی در فیشیال صورت

هزینه فیشیال صورت ۱۴۰۲

علاوه بر کرم‌های لایه بردار موجود در بازار شما می‌توانید با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی اقدام به لایه برداری طبیعی از سطح پوست خود کنید. از جمله این مواد می‌توان موارد زیر را نام برد:

۱- استفاده از گل رختشویی

گل رختشوی از جمله مواد طبیعی است که با لایه برداری ملایم، از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری به عمل می‌آورد.

برای استفاده از آن می‌توانید مقداری از گل رختشوی را با مقداری گلاب مخلوط کنید تا به صورت خمیر در بیاید.

سپس آن را بر روی پوست خود قرار دهید و پس از آن که این خمیر کاملا خشک شد آن را از سطح پوست خود بشویید.

۲- استفاده از ماسک شیر

شیر یکی از مواد طبیعی است که استفاده منظم از آن باعث لایه برداری ملایم از سطح پوست و جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست خواهد شد.
برای این کار مقداری شیر را با پنبه بر سطح پوست صورت خود بمالید و پس از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آن را با آب ولرم شستشو دهید.

۳- استفاده از شکر و آبلیمو ( فیشیال صورت)

از دیگر مواد طبیعی برای لایه برداری ملایم سطح پوست می‌توان به ماسک شکر به همراه آبلیمو اشاره کرد. برای این مقداری شکر را با آبلیمو به صورت خمیر در آورده و به مدت ۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و سپس با آب خنک آن را بشویید.

این کار باعث پیشگیری از بسته شدن منافذ پوستی خواهد شد.

۴- استفاده از ماسک جوش شیرین

جوش شیرین نوعی ماده طبیعی است که به وسیله پاک کردن سلول‌های مرده پوست و نیز دیگر آلودگی‌ها و چربی‌های موجود در منافذ پوستی، باعث پاکسازی و لایه برداری پوست خواهد شد.
برای این کار شما می‌توانید مقداری جوش شیرین را با آب به صورت خمیر در آورده و آن را به مدت ۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. سپس پوست آن را با آب خنک شستشو دهید.

۵- استفاده از ماسک عسل

عسل یک ماده طبیعی قوی برای لایه برداری و پاک کردن پوست صورت است.
بدین منظور شما می‌توانید با مقداری عسل پوست صورت خود را به صورت ملایم ماساژ دهید؛ و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه پوست صورت خود را بشویید.
همچنین می‌توانید به همراه عسل، مقداری پودر دارچین نیز استفاده کنید.

۶- استفاده از آب لیمو

آب لیمو به دلیل برخورداری از یک نوع اسید طبیعی ملایم باعث پاکسازی پوست صورت و باز شدن منافذ بسته آن خواهد شد. برای این کار مقداری آب لیمو را با پنبه به آرامی بر روی پوست خود بمالید و پس از گذشت چند دقیقه پوست تان را با آب ولرم بشویید.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه