نکاتی برای داشتن موهای ابریشمی از زبان آرایشگر معروف

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 24 مهر

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

نکاتی برای داشتن موهای ابریشمی از زبان آرایشگر معروف

نکاتی برای داشتن موهای ابریشمی از زبان آرایشگر معروف, پورتال خبری فرهنگی گهر

توصیه های یک آرایشگر معروف برای داشتن موهایی صاف و ابریشمی

آیا از نگاه کردن خود در آینه و دیدن موهای وزتان خسته شده اید؟ ما می‌دانیم که چقدر نا امید کننده است. بنابراین ما در این مورد با رادنی کاتلر، صاحب سالن کاتلر و متخصص آرایش موی مشهور نیویورکی صحبت کردیم، تا فوت و فن جلوگیری از کرکی و نازک شدن بیش از حد موها را برایمان بگوید.

 

اولین گام برای داشتن موهایی صاف و ابریشمی در حمام آغاز می شود

رادنی توضیح می‌دهد که در طول زمستان، موهای شما به دلیل کمبود رطوبت وز می شود، در حالی که در تابستان مخالف این اتفاق می افتد. این به این معناست که هیدراته نگهداشتن موها با ماسک مو یا نرم کننده در ماه های سردتر از اهمیت بیشتری برخوردار است. رادنی توصیه می‌کند پس از شست و شو، در آخر، موهای خود را با آب سرد آب کشی کنید. آب خنک کمک می‌کند تا کاتیکل های موهایتان بسته شده و رطوبت را در خود نگه دارد. نبستن کاتیکل ها و در معرض بادهای سرد یا هوای گرم داخل منزل رها کردنشان باعث می‌شود موی شما خشک شده و شکل کاتکیل ها تغییر پیدا کند، که باعث خواهد شد موهایتان وز به نظر بیاید. همچنین خیلی مهم است که هنگام سشوار کشیدن نیز مطمئن باشید کاتکیل های مویتان بسته است. رادنی می گوید: همیشه، حتی در تابستان، در آخر سشوار کشیدن موهایتان، سشوار را در حالت خنک بگذارید. سعی کنید از یک دهانه ی سشوار باریک استفاده کنید. ممکن است فکر کنید در این صورت زمانتان از بین خواهد رفت، اما بدون استفاده از یک دهانه باریک به جای اینکه موهایتان را رو به پایین صاف کنید و وادارش کنید که مسطح و یک‌دست شود، آن را در هوا پخش و پلا خواهید کرد!

یکی دیگر از عوامل مهم درباره وز شدگی موها، محصولات آرایشی و بهداشتی موهاست

در حالی که انواع مختلف و تعداد زیادی از این محصولات در بازار وجود دارد، دانستن بهترین راه استفاده از آن‌ها خیلی مهم است. سرم های صاف کردن مو، برای درمان موهای وز خیلی ایده آلند، اما برای بهترین نتیجه، آن‌ها را با محصول دیگری پیش از استفاده مخلوط کنید.

رادنی می‌گوید: سرم صاف کردن مویتان را با یک محافظ گرما مخلوط کنید و پس از خارج شدن از حمام هر چه سریع‌تر آن را به موهایتان بمالید. به احتمال زیاد در عوض اینکه چنین محصولاتی را روی موهای سرتان بمالید، از ریشه ی موهایتان شروع به استفاده می‌کنید، آیا به این فکر کرده‌اید که کدام حالت موهای شما را چرب نشان خواهد داد؟ اگر بیرون هوا سرد یا بارانی است، رادنی آخرین پیشنهادش را می‌دهد. کلاهی با تودوزی ابریشم تهیه کنید. مواد دیگری مثل پشم می‌تواند در موهای شما الکتریسیته ساکن ایجاد کند تا دوباره وز شدگی موهایتان شروع شود! اگر باد و باران است، یک روسری ابریشمی سر کردن هم ایده ی خوبی است. اگر هم علت وزشدگی رطوبت باشد، استفاده از یک هد می‌تواند جلوی وزشدگی را بگیرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي