مرکز خرید سمرقند کجاست + آدرس

مرکز خرید سمرقند یکی از مراکز خرید لوکس غرب تهران در جنت آباد می باشد در ادامه خلاصه ای درباره این مرکز خرید زیبا و همچنین آدرس دقیق آن را می نویسیم.

مرکز خرید سمرقند کجاست + آدرس

مرکز خرید سمرقند کجاست + آدرس

مشخصات اولیه مجتمع

مرکز خرید سمرقند تهران جزو برترین مراکز خرید لوکس این کلان شهر در محله جنت آباد می باشد که جانمایی آن در موقعیت عالی و بدون ترافیک قرار گرفته است. این مرکز خرید چند عملکردی، دارای بخش های تجاری، اداری، رفاهی و تفریحی می باشد که موجب شده مجتمع سمرقند به یک محیط تجاری – فرهنگی تبدیل شود.

مجتمع سمرقند تهران با مساحت 32500 متر مربع در 11 طبقه بنا شده است. این مجموعه که از مشاعات قابل توجهی برخوردار است محیطی آرام و دلپذیر برای خرید و تفریح خانواده ها در کنار یکدیگر می باشد. نمای این مجموعه ترکیبی از کامپوزیت (آلکوبان)، سنگ و شیشه با نورپردازی در شب می باشد.

پاساژ سمرقند تهران دارای بخش های زیر می باشد :

  • طبقه همکف جنوبی : در طبقه همکف تعداد واحدها به 130 رسیده و از دو درب وارد مجموعه می شود.
  • طبقه اول : دارای 40 واحد جنوبی می باشد که در کنار آنها سینما و یک سالن تئاتر وجود دارد.
  • طبقه دوم : دارای 12 واحد تجاری بهمراه رستوران و کافی شاپ می باشد.

 

مرکز تجاری سمرقند تهران در بخش رفاهی – تفریحی خود شامل طبقات زیر می شود :

  • طبقه سوم : دارای شهربازی سرپوشیده، سالن تئاتر، سالن سینما، سالن بیلیارد، کافی نت، تالار مجهز پذیرایی با 750 مترمربع مساحت (دارای دو سالن زیبا برای خانم و آقا بهمراه آشپزخانه صنعتی)
  • طبقه چهارم: در طبقه چهارم می توانید از قسمت ورزشی، بدنسازی و سونا مجموعه بهره مند شوید ( مساحت 877 مترمبع)

مجتمع سینمایی سمرقند با وجود سالن های سینمایی و تئاتر دارای بهترین فیلم ها و نمایش ها می باشد.

مرکز خرید سمرقند

بخش اداری مرکز خرید سمرقند

مرکز خرید سمرقند دارای 56 واحد اداری فعال در 5 طبقه می باشد که با فعالیت های متنوع از جمله : دفاتر خدمات پیشخوان، شرکتهای هواپیمایی، شرکتهای مخابراتی، ساختمان و شهرسازی، دفاتر فروش خودرو، دفاتر مهندسی و سایر خدمات پشتیبانی؛ بخش اداری از طبقه چهارم شروع می شود و تا طبقه نهم ادامه دارد.

پیشنهاد ویژه ما برای استفاده از این مجتمع یک روز تفریحی کامل است، شما می توانید خریدهای لازم خود را انجام دهید و پس از صرف نوشیدنی مورد نظر خود در کافی شاپ های مجتمع، با دیدن فیلم سینمایی و یا انتخاب نمایش تئاتر، استفاده از سالن بیلیارد و … کمی تفریح کنید تا زمان وعده غذایی، سپس برای یک وعده غذایی کامل در رستوران و فست فود های مورد نظر لحظاتی بی نظیر را برای خانواده خود رقم بزنید.

آدرس مجتمع سمرقند تهران : جنت آباد جنوبی، تقاطع خیابان لاله و جنت آباد

شماره تماس این مجموعه : 44495109-021

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه