مراکز خرید معروف قشم با تورهای ارزان

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران محسوب می گردد و چند سالی است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سوی خود جذب می نماید. جزیره قشم دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است اما در کنار این جاذبه های دیدنی، این جزیره به عنوان یک بندر آزاد یکی از مقاصد دلنواز و مهمی جهت خرید کردن می باشد. این جزیره زیبا بازارها و پاساژهای متعددی دارد که در صورت سفر به این جزیره شگفت انگیز می توانید خریدی باکیفیت و ارزان قیمت را تجربه کنید. چنانچه به این جزیره سفر می کنید و خواهان خرید سوغاتی برای اطرافیان و دوستان خود هستید و یا حتی خرید برای خود می باشید تا پایان این مقاله ما را همراهی نمائید.

مراکز خرید معروف قشم را بشناسید

مراکز خرید معروف قشم با تورهای ارزان

سیتی سنتر

چنانچه با تور قشم به این جزیره سفر می کنید قطعاً از مجتمع سیتی سنتر که یکی از مراکز خرید معروف قشم می باشد دیدن کنید چرا که این مجتمع تجاری یکی از مراکز خرید شیک و مجلل جزیره قشم محسوب می شود. این مجتمع تجاری متشکل از دو مرکز خرید بزرگ می باشد که یک پل ارتباطی سیتی سنتر 1 را به سیتی سنتر 2 متصل می نماید. شما در این دو مرکز تجاری به دنبال هر کالایی برای خرید و سوغاتی اعم از کالاهایی همچون کیف، کفش، لوازم خانگی، پوشاک، بدلیجات، ساعت و نیز لوازم آرایشی بگردید خواهید یافت. اگر تمایل دارید فرزندانتان در این مجتمع تجاری استراحت و تفریح کنند می توانید آن ها را به طبقه سوم این مجتمع برسانید تا از شهربازی و فودکورت بهره ببرند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

بازار قدیم قشم

بازار قدیم از بزرگترین مراکز خرید معروف قشم می باشد که دارای قدمتی طولانی است که مسیر آن تو در تو با راهروهایی باریک می باشد. چنانچه به دنبال یافتن ابزاری خاص هستید می-توانید در این مغازه های قدیمی دنبال آن بگردید. کاربرد بازار قدیم قشم بیشتر برای خرده فروشی هاست. فضای کلی این بازار حس نوستالژی را در شما تداعی خواهد نمود. بیشتر بخوانید: بهترین زمان برای خرید در قشم

مرکز خرید دو دلفین درگهان

به گزارش سفر باتو ،   بندر درگهان بندری است که در نزدیک قشم واقع شده است و همه نوع لباس ارزانی را می-توانید از آن جا خریداری کنید. شما در آن جا قادر خواهید بود لباس های بومی و شلوارهای زری دوزی و نیز پارچه بخرید. نکته ای که وجود دارد این است که درگهان به جز بازارش دارای مراکز خرید زیادی نیز می باشد که در بین آن ها مرکز خرید دو دلفین از دیدگاه مسافران قشم بهتر از بقیه می باشد. همانطور که خود می دانید جزیره قشم معروف به دلفین هایش می باشد و دقیقاً همانند دلفین ها مرکز خرید دو دلفین یکی از جذابیت های این جزیره محسوب می گردد. شما در این مرکز خرید خواهید توانست انواع و اقسام برندها از محصولات آرایشی و عینک گرفته تا لوازمی همچون لوازم خانگی، سیسمونی، ساعت، لوازم ورزشی، اسباب بازی و نیز برندهای معتبر لوازم ورزشی و لباس را بیابید. اگر می خواهید لوازم آرایشی خریداری نمائید می توانید در این جا اجناس باکیفیت تری بیابید که می توانید از اصل بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید. افزون بر این ها می توانید انواع گل و گیاهان بومی را در این مرکز خرید پیدا کنید.

مرکز تجاری فردوسی قشم

به گزارش سفر باتو ،  مجتمع تجاری فردوسی که یکی دیگر از مراکز خرید معروف قشم به شمار می رود شامل 3 طبقه می باشد که 2 واحد آن تجاری و 1 واحد آن اداری می باشد. طبقه های اول و دوم این مجتمع از 450 واحد تشکیل شده است که اجناس گوناگونی عرضه می نماید. بهتر است بدانید که این مجتمع رستوران ها و امکاناتی اعم از آسانسور، نمازخانه، پله برقی و همچنین سیستم تهویه مرکزی را دارا می باشد.

مرکز خرید پردیس

یکی دیگر از مراکز خرید معروف قشم مرکز خرید پردیس می باشد که دارای 4 طبقه است. دو طبقه اول این مرکز خرید، تجاری است و دو طبقه آخر آن مسکونی می باشد. در دو طبقه اول می توانید انواع پوشاک، لوازم لوکس، لوازم خانگی و دیگر کالاهای مورد نیاز و نیز کافی نت، کافی شاپ، مؤسسه مالی بنیاد، بانک تجارت، کلاس های آموزشی و همچنین چندین نمایندگی را بیابید. افزون بر این در طبقه سوم این مرکز خرید رستورانی واقع شده است.

بازار ستاره

مرکز خرید ستاره که یکی دیگر از مراکز خرید معروف قشم می باشد دارای امکانات تفریحی زیادی اعم از بازی های کامپیوتری، سالن بیلیارد و همچنین موزه تاکسیدرمی می باشد. جالب است بدانید که بازار ستاره هم برای تفریح مکان مناسبی است و هم برای خرید کردن. این مرکز خرید بزرگ است و دارای نمایندگی های زیادی از لوازم خانگی معتبر از جمله ال جی، فیلیپس، تفال، سامسونگ و سونی و همچنین لوازم بهداشتی و آرایشی‌ همانند کلیون، نیوا و … است. چنانچه می خواهید عطر و ادکلن خریداری کنید می توانید از این بازار با قیمتی مناسب آن ها را خریداری نمائید. افزون بر این لوازم برقی و خانگی را هم می‌توانید از این مرکز خرید، بخرید فقط باید از اصل یا تقلبی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

پاساژ سیمرغ

پاساژ سیمرغ یکی دیگر از مراکز خرید معروف قشم می باشد که یک مجتمع 4 طبقه است که شما در آن قادر به بهتربن خربدها خواهید بود. افزون بر این، این مجتمع دارای بهترین رستوران-ها و کافه ها می باشد و علاوه بر فروشگاه های تجاری، یک فضای رفاهی اعتماد پذیری نیز برای شما مشتریان پدید خواهد آورد.

بازار نور

بازار نور درگهان که یکی دیگر از مراکز خرید معروف قشم می باشد دقیقاً در رو به روی بازار دو دلفین واقع گردیده است. لازم است بدانید که حضور بومی های جزیره که شما در این بازار آن ها را مشاهده می کنید سبب تفاوت این بازار با سایر بازارهای قشم می باشد که همین امر موجب می شود خریدی سنتی تر و بومی داشته باشید. گفتنی است که این مجتمع تجاری در طبقه دوم با یک پل هوایی رو بسته به طبقه دوم مرکز خرید دو دلفین اتصال دارد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه