متن تبریک انتصاب

تاريخ : 16 اردیبهشت

متن تبریک انتصاب

بسیاری از افراد تمام رویداهای مختلف را از طریق ارسال پیام، تبریک یا تسلیت می گویند. یکی از این رویدادها، انتصاب دوستان آشنایان و … در سمت جدید و ارتقا شغلی آن ها است. اما متنی که برای تبریک انتصاب ارسال می شود اندکی با پیام های تبریک دیگر متفاوت است. گهر در این مقاله تعدادی از پیام های تبریک انتصاب پست و مقام جدید را برای شما عزیزان منتشر می کند.

متن تبریک انتصاب, پورتال خبری فرهنگی گهر

متن پیام تبریک انتصاب پست و مقام

معاونت محترم / مدیرعامل/مدیر کل/ رییس دانشگاه …

جناب آقای / سرکار خانم …………………..

انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان ” مدیرکل روابط عمومی معاونت ………………… ریاست جمهوری” را تبریک عرض می نمایم.

امید است که حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن معاونت محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال ….. نام گذاری گردیده است، خواهد شد.

دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت داردم.

با کمال تشکر

*********

استاد ارجمند سرکار خانم / جناب آقای دکتر / مهندس …………………

احتراما ً

بر خویش فرض می دانم از سوی خود و همه استادان و دانشجویان {…فش نیوز…} انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست …………………………… صمیمانه تبریک عرض نمایم.

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب ……………………… بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد.

با کمال تشکر

*********

سرکار خانم / جناب آقای مهندس ………….

انتصاب شایسته  حضرت عالی به عنوان ” معاونت/ مدیر کل/ مدیر عامل/ رییس ……فش نیوز……… ” را به شما تبریک عرض نموده ، برای شما موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان مسالت می نماید.

با کمال تشکر

*********

جناب آقای …………….

با سلام و احترام

بدینوسیله اینجانب  ، انتصاب شایسته ! جنابعالی را به سمت رییس ……………..تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه تجارب ارزنده جنابعالی در این رشته ( ………….. ) شاهد موفقیت و پیشرفت آن مجموعه مافیایی ! باشیم.

با آرزوی توفیق،

*********

با سلام

جناب آقای / سرکار خانم

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان ………. تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.

با تشکر

*********

دوست وهمکار گرامی جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی رابه عنوان …………که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر / خواهر گرامی  در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی  است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

*********

جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب شایسته حضرتعالی رابه سمت …………….. تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون آنجناب را ازخداوندمتعال خواستاریم.

با تشکر

*********

جناب حجت السلام والمسلمین …….. امام جمعه محترم …….

انتصاب به جای جنابعالی را تبریک عرض نموده توفیق شما را در خدمت به مردم ولایتمدار وشهید پروز آیسک در نهاد امامت جمعه این دیار از خداوند خواهانیم.

با تشکر

*********

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

جناب آقای  / سرکار خانم

انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان ………….. را تبریک عرض می نماید.   رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن مدیریت محترم خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

با تجدید احترام

*********

جناب آقای / سرکار خانم

با کمال مسرت و افتخار انتصاب مجدد جنابعالی به ………  را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند آن عزیز فرهیخته وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد تبریک عرض مینمائیم .امید است در سایه الطاف الهی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامیایران و جامعه دانشگاهی موفق و سربلند باشید

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي