قیافه ترسناک و حرف های زننده تهامی در 90

تماشا: صحبت های تهامی در برنامه 90 باعث شد دیگر کسی یاد علی دایی و خداداد عزیزی نیفتد. او صحبت های جنجالی زیادی کرد اما مهمترین و خط قرمزترین قسمت صحبت هایش، رفتن به «جایی» با مهرداد میناوند در هنگ کنگ بوده که برایش گران تمام شده.

این صحبت ها میناوند را عصبانی کرد. او در همان زمان با برنامه 90 تماس می گیرد اما اجازه نمی دهند روی خط بیاید. او در مورد صحبت های تهامی به تماشا گفت: «دوشنبه شب، تولدم بود. به من زنگ زدند و گفتند تهامی این حرف ها را زده. من به جای او از همه مردم ایران عذرخواهی می کنم. تهامی آدم معلوم الحالی است. آدم خوب و ساده ای است و من او را دوست دارم اما ساده لوحانه حرف زد. من جواب صحبت های او را نمی دهم و به خدا واگذار می کنم.»

قیافه ترسناک و حرف های زننده تهامی در 90

فردوسی پور بعد از تماس میناوند گفت که حال مادر میناوند به خاطر صحبت های تهامی بد شده، تا حدی که او را به بیمارستان بردند: «اصلا اینطور نبود. من پنج شش سال پیش که در راه آهن بازی می کردم، فیروز کریمی یک صحبت بیجایی کردند. او گفت من 40 کیلو اضافه وزن دارم. این موضوع باعث شد حال مادرم بد شود. من داشتم این موضوع را برای کسی که تلفن های 90 را جواب می داد، تعریف می کردم. او موضوع را بد متوجه شد. به نظرم صحبت های تهامی در حد برنامه کودک بود، نه برنامه 90».

میناوند از دست فردوسی پور هم عصبانی بود: «آقای فردوسی پور باید در انتخاب هایش دقت کند. چرا باید بازیکنی که هشت نه دقیقه بازی کرده را دعوت کند. بازیکنی که توپ به پایش خورده و گل شده. اگر توپ جمع کن هم بود توپ به پایش می خورد. من اجازه ندادم بچه ها برنامه را ببینند. هم از قیافه او می ترسیدند و هم اینکه حرف های زننده ای می زد.»

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه