دامادی که عروسیش را بخاطر فوتبال رها کرد

تاريخ : 6 اردیبهشت

دامادی که عروسیش را بخاطر فوتبال رها کرد

بازیکن تیم آزادی گیاهدان قشم، به دلیل حساسیت بازی تیمش، قسمتی از مراسم جشن عروسی‌اش را کنسل و ساعاتی بازی را به عروسی ترجیح داد.

 دامادی که عروسیش را بخاطر فوتبال رها کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

احمد هنرمند که در ساعات اخیر در قشم به سر زبان‌ها افتاده است، مدافع میانی تیم آزادی گیاهدان این جزیره است که در سری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول قشم، در این فصل حضور دارد.

این در حالی بود که مراسم عروسی هنرمند، با بازی حساس تیمش با شاهین قشم مصادف شد که حضور وی که سبب برد تیمش نیز شد روزی به یاد ماندنی برای فوتبال دوستان قشم علی‌الخصوص باشگاه آزادی گیاهدان رقم زد.

در این دیدار که هر دو تیم برای بقا در لیگ دسته اول قشم به برد در این دیدار نیاز داشتند و با انگیزه کسب هر سه سه امتیاز خود را برای یک دیدار سخت آماده کرده بودند.

مهمترین نکته قابل توجه در این دیدار که نظر فوتبال دوستان را به خود جذب کرد، این بود که بازیکن تیم آزادی احمد هنرمند برای اولین بار در تاریخ فوتبال قشم یا حتی ایران، به خاطر حساسیت بازی و با توجه به تعصبی که به تیمش داشت قسمتی از مراسم جشن عروسی‌اش را رها و به عشق دیگرش یعنی تیمش و درست در مهمترین واقعه زندگی‌اش، ساعاتی بازی را به عروسی ترجیح داد و پا به توپ شد و یک بازی به یاد ماندنی را برای خودش و تیم آزادی رقم زد.

در این دیدار که تیم شاهین قشم تا دقیقه ۶۵ بازی با نتیجه یک بر صفر پیش بود بازیکنان تیم آزادی گیاهدان با یک بازی برتر توانستند با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار باشند.

پس از سوت پایان داور این دیدار ابراهیم احسان فر تماشاگران و بازیکنان تیم آزادی سر از پا نمی‌شناختند و همه به سمت داماد رفته و او را در آغوش گرفته و به وی تبریک گفتند و او را تا ماشین که به گل کاری آذین شده بود همراهی کردند.

هنرمند، بعد از اتمام مسابقه مجددا به مراسم عروسی برگشت و عروسی ادامه یافت.

احمد هنرمند بازیکن تیم آزادی گیاهدان در همین راستا در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در قشم گفت: با توجه به این که تیم ما خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کرد و اگر ما در این دیدار می‌باختیم من و دیگر همشهریانم از این باخت ناراحت می‌شدیم.

وی افزود: درخواست هواداران از تمامی مسئولان و بازیکنان این بود که تیم آزادی با قدرت هر چه تمام‌تر به میدان برود، من نیز تصمیم گرفتم که برای ساعتی قید عروسی را زده و خود را به بازی رساندم.

بازیکن تیم آزادی اضافه کرد: مهمترین چیزی که من را مجاب به بازی کردن در این دیدار کرد، عشق به یکی از مسئولان تیم به نام سید احمد عقیلی که به بیماری سرطان دچار شده است بود، به زمین رفتم و گفتم شاید با پیروزی در این دیدار بتوانم شادی‌ام را با او و همشهریانم تقسیم کنم و به جرات می‌توانم بگویم که پیروزی در این دیدار لذتش کمتر از شیرینی عروسی نبوده بلکه بیشتر نیز بوده و این لحظه بزرگ‌ترین لحظه زندگی من است.

هنرمند ادامه داد: هیچ کدام از بچه‌های تیم انتظار نداشتند من در این روز بازی کنم وقتی خودم را به زمین مسابقه رساندم همه تعجب کردند که ماشین داماد به زمین مسابقه آمد.

وی اظهار داشت: علی‌رغم این که خیلی‌ها می خواستند به خاطر مصدومیت احتمالی من در این بازی مرا از بازی کردن منصرف کنند ولی من با توکل بر خدا و تعصبی که داشتم در این دیدار حاضر شدم و خوشحال هستم که بازی را بردیم چون این خوشحالی برای تمام روستا تمام شد و در این روز کل روستا از زن و مرد خوشحال شدند.

هنرمند در پایان گفت: من نیز از همه کسانی که به عروسی دعوت شده بودند و همراه من به زمین مسابقه آمدند و تیم ما را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

منبع:FARSNEWS.COM

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي