فهرست سوالات مهم برای گرم شدن روابط عاشقانه

تاريخ : 25 آبان

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

فهرست سوالات مهم برای گرم شدن روابط عاشقانه

فهرست سوالات مهم برای گرم شدن روابط عاشقانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

رابطه عاشقانه تان را با گفتن این سوالات گرمتر کنید!!

در زیر موضوعاتی آورده ایم که می توانید درباره آن ها سر میز نهار با همسرتان صحبت کنید تا بتوانید بیشتر با همسرتان ارتباط برقرار کنید

بیشتر زوج ها تنها سوالی که وقتی به هم میرسند میپرسند نهایتا این سوال است: چه خبر؟ امروز چطور بود؟ این سوال ها هیچوقت به برقراری رابطه گرم تر و صمیمی تر با همسرتان کمکی نمی کند. پس بهتر است کمی نوع سوالاتتان را تغییر دهید و پیچیده تر و سخت ترشان کنید تا بتوانید ارتباطی عمیق تر با هم برقرار کنید. و اما چگونه بدون این که احساس کنید در یک جلسه مشاوره شرکت کرده اید با همسرتان یک گفتگوی سازنده و پرمفهوم داشته باشید؟ در زیر موضوعاتی آورده ایم که می توانید درباره آن ها سر میز نهار با همسرتان صحبت کنید تا بتوانید بیشتر با همسرتان ارتباط برقرار کنید.

برای گرم کردن رابطه عاشقانه تان در مورد اهداف تان صحبت کنید

از نظر حرفه ای، شخصیتی، احساسی، و ذهنی روی چه چیزهایی کار می کنید؟ آیا تصمیم دارید شغلتان را تغییر دهید؟ یا یک پروژه را به اتمام رسانده اید؟ می خواهید امسال یک باغ داشته باشید؟ شاید هم اهداف کوچک تری دارید. مثلا می خواهید به کلاس یوگا بروید. اهداف تان را چه کوچک چه بزرگ با او به اشتراک بگذارید. صحبت کردن درباره آن ها باعث می شود هم جدی تر دنبالشان کنید و هم همسرتان شما را پشتیبانی کند.

برای گرم کردن رابطه عاشقانه تان در مورد مشکلاتتان صحبت کنید

درباره سختی هایی که این هفته تجربه کرده اید با همسرتان صحبت کنید. این مشکل می تواند مربوط به محل کارتان باشد یا بحثی که با خواهرتان داشتید و یا یک تمرین سخت ورزشی. از او بخواهید که او هم مشکلاتش را با شما در میان بگذارد. وقتی درگیری های روزانه یکدیگر را بدانید بیشتر احساس نزدیکی و صمیمیت می کنید. هر چقدر این درگیری ها ناچیز و بی اهمیت باشند

برای گرم تر کردن رابطه عاشقانه تان در مورد سلامتی تان صحبت کنید

اخیرا خواب کافی نداشته ای؟ از کمر درد رنج می برید؟ ممکن است همسرتان بداند مشکل سلامتی شما چیست و راه حل های خوبی برای رفع آن ارائه بدهد. با صحبت کردن درباره مسائل و مشکلات سلامتی از حال و احوال هم بیشتر آگاه بوده و غمخوار هم می شوید.

برای گرم تر کردن رابطه عاشقانه تان در مورد لحظات شادتان صحبت کنید

یادآوری کردن لحظات شادی که در گذشته داشته اید احساس صمیمیت بین شما و همسرتان را بیشتر می کند. برای این که یک بحث دوست داشتنی و گرم داشته باشید سر صحبت را با “یادت میاد اونوقت که…” باز کنید. این صحبت ها حس خوبی در شما بوجود می آورد. زمانی که برای اولین بار با هم آشنا شدید. زمانی که ازدواج کردید. زمانی که خانه خریدید. زمانی که بچه دار شدید. یادآوری کردن تاریخچه ای که با هم داشتید بهترین راه برای پیشرفت در رابطه هاست.

برای گرم کردن رابطه عاشقانه تان در مورد آینده مشترک تان صحبت کنید

درباره آینده با هم حرف بزنید. درباره برنامه هایی که خودتان دارید و برنامه های مشترکی که با هم دارید. مثل سفری که تصمیم گرفته اید در تعطیلات با هم بروید. می توانید در این زمینه کمی عمیق تر هم باشید. مثلا از همسرتان بپرسید ۱۰ سال آینده خودش را چگونه می بیند؟ یا وقتی در سن ۸۰ سالگی به گذشته می نگرد دوست دارد چه احساسی داشته باشد؟ وقتی یک دیدگاه مشترک به آینده بوجود بیاورید به عنوان یک زوج اتحاد بیشتری در زندگی خواهید داشت.

در زندگی قدردان چه چیزهایی هستید؟

در زندگی قدردان چه چیزهایی هستید؟ و چه چیزهایی در مورد همسرتان را بیشتر تحسین می کنید. این هفته همسرتان چه کاری انجام داده که بابت آن بسیار قدردان او هستید؟ تمرین قدردانی هم برای خودتان هم خوب است و هم برای بهتر شدن رابطه ای که با همسرتان دارید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي