سیاه کننده مو دائمی و رفع دائم سفیدی مو

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 30 اردیبهشت

سفید شدن موها آن هم در سنین جوانی یکی از تلخ ترین مواردی است که بسیاری از افراد به ویژه در کشور ایران آن را تجربه می کنند. روش هایی برای از بین بردن سفیدی مو و سیاه شدن موها وجود دارد که همه افراد در مورد این روش ها عقاید متفاوتی دارد. گهر در این بخش محصول سیاه کننده مو دائمی و رفع دائم سفیدی مو را معرفی می کند.

سیاه کننده مو دائمی و رفع دائم سفیدی مو

سیاه کننده مو دائمی و رفع دائم سفیدی مو, پورتال خبری فرهنگی گهر

سیاه کننده مو دائمی

*** هشدار: قبل از خرید و استفاده از این محصول حتما با پزشک مشورت نمایید. سایت گهر در قبال عوارض این محصول هیچ مسئولیتی ندارد

 این مطلب صرف خبری می باشد ، معمولا اگر مویی سفید باشد فقط با ایجاد تغییرات ژنتیکی امکان تغییر رنگ آن وجود دارد

نکته : طبق گزارش کاربران تبلیغات شامپو رفع سفیدی مو در تلویزیون کاملا تقلبی است و همانند رنگ مو در مدت کوتاهی موجب تغییر رنگ مو می شود و به صورت دائمی نیست!

بسیاری از مردم تصور می کنند که تار موهای سفید آنها تنها نشانه ای از سن و سال آنهاست اما درمانگران طب سنتی بر این عقیده اند که عوامل بسیاری باعث سفیدشدن موها خواهد شد . اما فارغ از علل ایجاد سفیدی مو ، به دلیل تاثیرات مخرب این موضوع بر روحیه و اعتماد به نفس افراد و ایجاد حس پیری ، از بین بردن این نشانه ها درافراد مبتلا از اهمیت بالایی برخوردار است بسیاری از افراد دچار به عارضه سفیدی مو چه خانم و چه آقایان برای پوشاندن این نشانه ها در رنگ مو استفاده می کنند که نه تنها راهکاری موقتی است بلکه دارای عوارض جانبی زیادی نیز می باشد.

مشخصات کلی رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم مو

  • نوع بسته بندی : قوطی شیشه ای
  • کشور سازنده : ایران
  • وزن : ۸۰ml
  • شماره پروانه ساخت : ۰۵۵۱-۹۵-س

خواص محصول رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم مو

مشخصات محصول رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم مو

محصول کاملا گیاهی با استفاده یک دوره ۴ ماهه موهای سفید ، مشکی میشود و مشکی باقی میماند . حتی اگر موها مات و کدر شده باشد آنها را براق میکند . موهای ضعیف شده و نازک را ضخیم میکند . و هر موی جدیدی که رویش میکند با رنگ مشکی رشد میکند ترکیب گیاهانی مثل مورد ، آمله ( گیاهی است که موها را مشکی و تقویت میکند ) و روغن کنجد ساخته شده است این محصول مانند رنگ مو نیست که بعد از گذشت چند روز دوباره مو سفید شود بلکه به صورت دائم سیاه میکند.

نکته :اگر می خواهید سرعت سیاه شدن موهای شما بالا برود هر روز صبح ناشتا یک عدد هلیله سیاه را خرد کرده با کمی ماست میل کنید.

نحوه مصرف رفع دائم سفیدی و سیاه کننده دائم مو

جهت سیاه شدن موهای سفید و تقویت موهای رشد کرده به مدت ۳ ماه متوالی هر شب پوست و موهای سر را چرب کرده و صبح شستشو دهید . بسته به حجم مو ۸۰ml این محصول برای ۲ الی۳ ماه کافیست و بصورت مداوم هر شب باید استفاده شود .

** خانمهای باردار و شیرده منع مصرف دارند **.

نکاتی در مورد رنگ موی دائم

رنگ موی دائمی چه کار می‌کند؟

روکسی می‌گوید: وقتی رنگ موهای دائمی‌ با مواد فعال کننده مخلوط شوند، باعث باز شدن کوتیکول مو شده و اجازه می‌دهند رنگدانه‌های موجود در رنگ، وارد ساقه‌ی مو شده، رنگ اصلی مو را دستکاری کرده و رنگدانه‌هایی را وارد مو کنند که قبلا وجود نداشتند. وی ادامه می‌دهد: «بهترین گزینه برای موهای خاکستری، رنگ موی دائمی‌است. زیرا بجای اینکه فقط روی موها را بپوشاند، باعث بازگشت رنگدانه به کوتیکول مو می‌شود و مدت زمان طولانی‌تری روی مو می‌ماند.»

آیا رنگ موهای دائمی واقعا عمر زیادی دارند؟

اگرچه استاندارد باقی ماندن رنگ موی دائمی ۶ هفته است، اما در واقع در مدت زمانی کمتر از ۶ هفته از میزان رنگدانه‌ها کاسته می‌شود. بعلت آمونیاک موجود در رنگ موی دائمی‌، رنگدانه‌ها نسبت به زمانی که موها را رنگساژ می‌کنید، تمایل بیشتری به اکسیده شدن دارند و در مدت زمان سریعتری اکسیده می‌شوند.

روکسی توضیح می‌دهد: «بعد از ۶ هفته موها کم کم تحت تاثیر عوامل محیطی مثل شست و شو و حرارت ناشی از استفاده از وسایلی مانند سشوار قرار می‌گیرند. البته رنگ مسی ممکن است کمی بیشتر از ۶ هفته باقی بماند. سایه‌های مشکی و خرمایی نیز بعد از این زمان کمی رنگ پریده‌تر بنظر می‌رسند.» روکسی ادامه می‌دهد: «نباید تاثیر رشد مجدد ریشه‌ی مو را نیز فراموش کرد.»

چرا نمی‌توانیم در رنگ موهای دائمی، رنگ‌های رنگین کمانی پیدا کنیم؟

همه‌ی خواننده‌هایی که به موهایشان سایه‌هایی مثل صورتی، سبز و یا آبی زده‌اند، مطمئنا همیشه آرزوی رنگ مویی دائمی را کرده‌اند که هر دو هفته یکبار نیاز به دوباره رنگ کردن نداشته باشد. بهرحال دو دلیل اصلی وجود دارند که باعث شده ما این رنگ‌ها را در بازار پیدا نکنیم. به منظور دستیابی به رنگ‌های رنگین کمانی، لازم است که اول تمام رنگدانه‌ها را از کوتیکول مو حذف کنیم.

از طرف دیگر وقتی می‌خواهید موی قهوه‌ای طبیعی را به رنگ آبی در بیاورید، رنگ آبی بجای تبدیل شدن به رنگی که آرزو می‌کنید، فقط رنگدانه‌ی نارنجی موجود در قهوه‌ای را خنثی می‌کند. پس اگر می‌خواهید که این رنگ‌ها روی موهایتان ایجاد شوند، اول باید رنگدانه‌ی طبیعی موهایتان را حذف کنید. استفاده از رنگ موی دائمی روی مویی که رنگ برده شده باشد، یک راه بسیار سریع برای آسیب رساندن به موهاست& و دیگر اینکه ترکیب یک رنگ غیر خنثی با یک رنگ خنثی، تنها باعث ایجاد یک سایه‌ی کدر و تیره می‌شود. این به ما کمک می‌کند متوجه شویم چرا هنوز راهی طولانی برای خریدن یک رنگ موی آبنباتی دائمی داریم.

چه تفاوتی بین رنگ موهای خانگی و رنگی که در سالن دریافت می‌کنیم وجود دارد؟

رنگ‌های خانگی، معمولا به قدرت آنچه در سالن دریافت می‌کنیم نیستند. می‌توان گفت رنگدانه‌های این رنگ‌ها به اندازه‌ی رنگ‌های سالنی متراکم و غنی نیست. روکسی در اینباره می‌گوید: «رنگ‌های سالنی کاملا مناسب شما ساخته و ترکیب می‌شوند. وقتی شما به سالن زیبایی مراجعه می‌کنید، آرایشگر فرمولی مخصوص رنگ و بافت موهای شما می‌سازد. ولی وقتی شما رنگ موهای آماده می‌خرید، چیزی گرفته‌ایده که توسط شرکت‌هایی ایجاد شده‌اند که سعی کرده‌اند رنگی که می‌خواهید به شما بدهند. در سالن، شما فرمولی را دریافت می‌کنید که دقیقا مناسب شما است.

چطور از یک رنگ موی دائمی، حفظ و نگهداری کنیم؟

روکسی می‌گوید:  کلید نگهداری از موهای رنگ شده، تعهد به کارتان است. اگر می‌خواهید رنگ موهایتان را تغییر دهید، آگاه باشید که این یک فرآیند شیمیایی است و ما تنها می‌توانیم در هفته‌های پیش رو آنرا کنترل کنیم. از طریق استفاده از شامپوهایی بدون صابون و مواد پاک کننده هنگام شستن موهایتان، رنگدانه‌های مصنوعی شسته نخواهند شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي