سخنرانی احساسی لیدی گاگا از تجاوز تا پوشیدن لباس مردانه

تاريخ : 26 مهر

لیدی گاگا (  خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و هنرپیشه معروف آمریکایی ) روز گذشته در یک مراسم برای تقدیر از زنان هالیوود با ظاهر متفاوت در فرش قرمز حاضر شد و با یک سخنرانی احساسی زنان بسیاری را منقلب کرد.

سخنرانی احساسی لیدی گاگا از تجاوز تا پوشیدن لباس مردانه, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکس لیدی گاگا با لباس مردانه

در ادامه متن کامل خبر را می خوانید:

مجله ELLE روز گذشته مراسمی برای تقدیر از زنان هالیوود برگزار کرد که لباس مردانه و سایز بزرگ لیدی گاگا در فرش قرمز این مراسم حسابی توجهات را جلب نمود و با یک سخنرانی احساسی شنونده ها را منقلب کرد و گفت:

امروز وقتی داشتم برای این مراسم آماده می شدم، لباس های زیادی را امتحان کردم. کفش های پاشنه بلند یکی پس از دیگری، جواهرات، لباس هایی از زیباترین ابریشم های جهان و پارچه هایی گران قیمت اما صادقانه بگویم، در دلم حسی از درد داشتم و از خود پرسیدم اینها واقعا معنای زن در هالیوود هستند؟

ما فقط اشیایی برای سرگرمی دنیا نیستیم. ما به سادگی تصاویری نیستیم که فقط اشک و لبخند به صورت مردم بیاوریم. ما اعضای یک گروه بزرگ زیبایی نیستیم که فقط برای لذت بردن عموم مردم در برابر دید دیگران قرار بگیریم. ما زنانی در هالیوود هستیم. ما صداها هستیم. ما افکار و عقاید عمیق و عقلانی ارزشمندی در مورد جهان داریم و ما قدرت صحبت کردن و شنیده شدن داریم و هنگامی که ما را خفه کنید به مبارزه خواهیم پرداخت.

بنابراین من بعد از امتحان کردن بیش از ۱۰ مدل لباس، با احساس غمی عمیق در قلبم که چرا تنها مساله مهم در این فرش قرمز این است که چی بپوشم، یک کت و شلوار سایز بزرگ از برند مارک جیکوبز را در گوشه اتاق دیدم و همان را انتخاب کردم. اطرافیانم لباس و برندهای دیگر را پیشنهاد می دادند و من به این فکر می کردم چرا همه دغدغه آنها به لباس معطوف شده است. اما من یک کت و شلوار بزرگ مردانه نه یک لباس شب شیک و زنانه را انتخاب کردم و سپس شروع به گریه کردن نمودم.

امروز من در این کت و شلوار خودم را حس کردم. در این کت و شلوار من احساس حقیقی درونم را بسیار خوب حس کردم و بعد از آن چیزی که می خواستم در سخنرانی امشبم بگویم برایم روشن شد من به عنوان یک بازمانده آزار جنسی که هنوز آنقدر شجاع نیست تا اسم آن مرد را به زبان بیاورد تصمیم گرفتم قدرت را پس بگیرم.

به عنوان یکی از بازماندگان آزار جنسی توسط کسی در صنعت سرگرمی، به عنوان یک زن که هنوز آنقدر شجاع نیست تا اسم او را بگوید، به عنوان یک زن که با درد مزمن زندگی می کند، به عنوان یک زن که در سن بسیار کم مجبور بودم به چیزی گوش دهم که مردها به من می گفتند، امروز بالاخره تصمیم گرفتم که قدرت را پس بگیرم. امروز من شلوار می پوشم.

او همچنین در ادامه سخنرانی اش بر خلاف شایعات پیش آمده درباره روابطش با بردلی کوپر، نامزدی با دوست پسرش کریستین کارینو را تایید کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي