تعبیر خواب قصاب ، تعبیر قصابی کردن در خواب

تعبیر خواب قصاب و یا تعبیر قصابی کردن در خواب

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا، تونی کریسپ قصاب را نماد تصاویر زیر می‌داند:
شکلی از پرخاشگری را ابراز می‌کند که یا به سمت دیگران و یا به سمت خودتان حواله می‌شود. همچنین می‌تواند به بخش‌هایی از زندگی شما که دیگر مرده‌اند اما هنوز به عنوان تجربیاتی سودمند استفاده می‌شوند اشاره کند.

تعبیر خواب قصاب

معبرین غربی گویند:
  • دیدن قصاب در خواب نشانه‌های خوبی را به همراه نخواهد داشت. اگر در خواب خود قصابی را مشاهده کردید به این معنی است که احساسات خود را برای کسانی که مراقب شما هستند از بین خواهید برد.
  • این رؤیا می‌تواند بازتابی از افکار منفی و عدم رعایت اصول اخلاقی در زندگی بیداری باشد. این خواب به شما هشدار می‌دهد که در جهت غلط و نادرستی قدم برداشته و در سریع‌ترین زمان ممکن بایستی تغییری در مسیر زندگی خود ایجاد کنید.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: قصاب مظهر خون ریختن و تکه تکه کردن گوشت و شکستن استخوان است. به شنیدن نام قصاب به همان نحو که در نظر ما ساطور و چاقو لاشه‌های گوسفند و گاو تجسم می‌شود در خواب نیز ذهن ما برای نشان دادن خون و مرگ و حوادثی که در مجموع می‌توانند علت یا معلول مرگ و خون و گوشت و استخوان بی جان باشند قصاب را شکل می‌بخشد. دیدن قصاب در خواب به هر صورت باشد خوب نیست.
محمدبن سیرین گوید: دیدن قصاب چون مجهول بود، دلیل بر ملک است. اگر در خواب بیند که قصابی در سرای او یا در کوچه او شد، دلیل است در آنجا کسی بمیرد. اگر بیند که قصابی می‌کرد و قصاب نبود، دلیل است کسی را بکشد یا مجروح کند و ملال بیند.

تعبیر خواب خریدن گوشت از قصابی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: خرید و فروش گوشت در خواب خوب نیست بخصوص اگر در خواب ببینید که از قصاب گوشت خریده‌اید و به خانه خویش می‌برید.

تعبیر خواب سلاخی کردن توسط قصاب

معبرین غربی گویند: اگر خواب‌هایی را در مورد سلاخی کردن حیوانات به دست قصاب می‌بینید بیانگر این است که شما برای رسیدن به سودی بیشتر در حال از بین بردن دیگران هستید شاید در حال حاضر تصور کنید که به پیروزی رسیده‌اید ولی نتایج و عواقب آن را در آینده درک خواهید کرد.

تعبیر خواب بریدن گوشت

آنلی بیتون می‌گوید:
  • اگر قصابی را به هنگام ذبح گاو در خواب ببینید، نشانه آن است که بیماری کشنده ای در کمین یکی از افراد خانواده شماست.
  • اگر خواب ببینید قصابی مشغول بریدن گوشت است، نشانه آن است که دیگران شما را زیر نظر گرفته‌اند، بنابر این در هنگام نوشتن نامه و اسناد هشیار باشید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي