ساندویچ پانل دیواری

دسته بندي : معرفی بازار
تاريخ : 10 شهریور

در این مطلب قصد داریم تا شما را با قسمتی از ساندویچ پانل ها آشنا کنیم ، شما می‌توانید درباره ساندویچ پانل دید کلی به دست آورید و برای جمع آوری اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک اطلاعات ساندویچ پانل رجوع کنید.

ساندویچ پانل دیواری, پورتال خبری فرهنگی گهر

ساندویچ پانل ها به صورت کلی به دو نوع تقسیم بندی می‌شوند

  • ساندویچ پانل دیواری
  • ساندویچ پانل سقفی

در این مطلب می‌خواهیم درباره ساندویچ پنل دیواری مطالبی را ارائه کنیم ، علاوه بر معرفی پانل دیواری درباره مزایا و معایب آن مطالبی را بیان خواهیم کرد.

ساندویچ پانل دارای جنس های متفاوت می‌باشد ، اصولا دارای هسته می‌باشند ، این هسته عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما و… می‌تواند باشد.

پنل دیواری از دولایه ورق تشکیل شده است که ورق های استفاده شده در آن دارای انواع مختلفی می‌باشد ، برای مثال می‌توانیم به ورق گالوانیزه ، ورق آلومینیوم ، ورق آلوزینک و… اشاره کرد.

در ساختمان پانل های دیواری از هسته های مختلفی نیز استفاده می‌شود ، برای مثال : عایق پلی یورتان ، عایق پشم سنگ ، عایق پشم شیشه و…

کاربرد پانل دیواری

در ساخت دیوار های سازه های آماده از پنل دیواری استفاده می‌شود ، علاوه بر کاربرد اصلی آن در ساخت اتاق های حمل بار نیز از پانل دیواری استفاده می‌شود ، نمونه دیگر استفاده از پانل دیواری در عایق بندی و ساخت ساختمان ها می‌باشد.

در ساختمان سازی از تری دی پانل استفاده می‌شود تری دی پانل ها سبب می‌شوند تا صدای محیط به بیرون انتقال پیدا نکند و بلعکس ، همچنین عایق بسیار خوبی در مقابل گرما و سرما می‌باشند.

ساندویچ پانل دیواری, پورتال خبری فرهنگی گهر

به دلیل استفاده از تری دی پانل در ساختمان سازی و همچنین وزن بسیار پایین آن از این سازه به عنوان ساختمانی ضد زلزله یاد می‌شود ، در هنگام زلزله آسیب کم تری را به محیط اطراف خود وارد می‌‌کند.

در ساخت کانکس های آماده از سازه های پانل دیواری استفاده می‌شود ، پانل دیواری می‌تواند علاوه بر امنیت بالا گزینه خوبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی باشد.

مزیت

قابلیت استفاده در تمامی سازه ها به راحتی می‌توانیم استفاده کنیم ، همچنین می‌تواند جاگزین خوبی برای دیوار های گچی و… باشد.

به دلیل داشتن تنوع رنگ و همچنین تنوع طرح ، شما می‌‎توانید بهترین مدل آن را انتخاب کرده و سفارش بدهید.

سازه های ساندویچ پانل دیوار و سقفی هر کدام به صورت طولانی عمر می‌کنند در تست های گرفته شده ساندویچ پنل ها به خصوص دیواری می‌تواند تا ۳۰ سال عمر کرده و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنیم.

سازه های مختلفی به صورت آماده موجود می‌باشد اما ساندویچ پانل نمونه بی نظیری از این سازه ها می‌باشد.

دارای ابعاد مختلف ، و قابلیت برش به اندازه های دلخواه مشتری تا بتواند به راحتی ساندویچ پانل خود را سفارش بدهد.

ساندویچ پانل دیواری, پورتال خبری فرهنگی گهر

پانل دیواری گالوانیزه

این نوع پانل دارای ابعاد مختلف می‌باشد ، به صورت کلی یکی از ارزان ترین انواع پانل می‌باشد ، این نوع پانل دیواری به دلیل ارزان بود کاربرد های زیادی دارد ، همچنین دارای مشتریان زیادی می‌باشد.

پانل دیواری آلومینیوم

این نوع پانل یکی از سبک ترین ورق های استفاده شده در ساندویچ پانل دیواری می‌باشد.

از ورق این نوع پانل در ساخت انواع سوله به کاربرده می‌شود ، به دلیل سبک بودن این ورق می‌تواند وزن بسیار کم تری را به سوله اعمال کند و همچنین طول عمر بیشتری داشته باشد.

هسته عایق پشم شیشه

این هسته به صورتی می‌باشد که می‌تواند در سازه ها به عنوان عایق نسوز و همچنین در بعضی از سازه های ساختمانی در بین لوله های آب و … به کاربرده می‌شود ، تا صدای موجود در آب جاری در آن را کاهش داده و موجب آزار و اذیت نشود.

ورق پانل دیواری پلی کربنات

از این ورق در ساخت گلخانه ها و مکان هایی که نیازمند به داشتن نور خورشید می‌باشند استفاده می‌شود ، استفاده از این نوع پانل دیوار برای ساخت سازه های سر باز مانند استخر ها و… به کار می‌رود.

به دلیل داشتن اشعه زد یو وی در ساختار آن اشعه های مضر موجود در نور خورشید را به انسان و موجودات انتقال نمی‌کند.

ساندویچ پانل دیواری, پورتال خبری فرهنگی گهر

قیمت

به دلیل داشتن انواع مختلف از پانل دیواری نمی‌توانیم قیمتی ثابت را در اختیار مشتریان قرار بدهیم ، به همین دلیل شما می‌توانید در هر زمان که نیازبه قیمت هر متر مربع این نوع پانل های دیواری گفته شده داشتید با شماره های متخصصان ما در تماس باشید و به راحتی سوالات خود را به آنان در میان بگذارید.

در یک نگاه

ساندویچ پانل ها به عنوان یکی از جدید ترین سازه های ساختمانی به حساب می‌آید ، از این رو ساندویچ پانل به صورت عمده نسبت به دیگر سازه های قدیم استحکام و … در برابر عواملی مانند زلزله مقاومت دارد.  گزینه خوبی در هنگام ساختمان سازی می‌باشد.

منبع:sandewichpanel.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي