زمان پخش مسابقه خانه ما سری ششم

تاريخ : 30 دی

برنامه مستند خانه ما برنامه ای جذاب و پر طرفدار که بین سه خانواده برگزار می شود و به تصویر کشیدن مسایل خانواده ها طی یک ماه می باشد. زمان پخش مسابقه خانه ما سری ششم و تکرار سری ششم مسابقه خانه ما در شبکه…

زمان پخش مسابقه خانه ما سری ششم + تکرار سری ششم مسابقه خانه ما

زمان پخش مسابقه خانه ما سری ششم, پورتال خبری فرهنگی گهر

مستند مسابقه خانه ما که طی مدت ۳ سال تحقیق و پژوهش جدی طراحی شد، برنامه ای است که قبل از هر چیزی تلاش می کند شایستگی سرگرم کردن شما مردم عزیز ایران را داشته باشد.

خانه ما سعی دارد تا همراه با تجربه ای متفاوت برای ۳ خانواده شرکت کننده، آن را به گونه ای جذاب و تلویزیونی برای شما به نمایش بگذارد تا این تجربه متفاوت برای بیننده هم جذاب باشد.

طبیعتاً بخش های زیادی از زندگی هر ۳ خانواده در این یک ماه، قابلیت به تصویر کشیدن در مدت زمان پخش هر قسمت را ندارد.
اما آنچه که اهمیت دارد این است که خانه ما به حفظ قوانین مسابقه و رعایت عدالت بین خانواده ها در طول یک دوره ی متفاوت زندگیشان متعهد است و همچنین هدفی جز افزایش لذت و بهره ی شما مردم متمدن و دارای تاریخی دیرینه در سبک زندگی، ندارد که این مهم در قالب هر آنچه که شما در هر قسمت می بینید با همکاری همه ی عوامل تولید، تدوین و ۳ خانواده محترم حاصل شده است.

زمان پخش مسابقه خانه ما سری ششم, پورتال خبری فرهنگی گهر

لذا ما سازندگان این اثر شما را به دیدن و لذت بردن از اوقات خوش تجربه خانواده های شرکت کننده در هر سری از مستند مسابقه خانه ما -بدون اینکه هرکدام از این خانواده ها را در واقعیت بیرون از این مستند مسابقه قضاوت کنید- دعوت می کنیم.

فصل جدید مستند مسابقه خانه ما 

فصل جدید مستند مسابقه «خانه ما» که در شهر تبریز تولید شده است، از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود. مراحل ساخت سری ششم مستند مسابقه «خانه ما» به تازگی به پایان رسیده است.

این سری از مستند مسابقه «خانه ما» در ۱۰ قسمت تولید شده است که طی آن سه خانواده تبریزی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. فصل ششم مستند مسابقه «خانه ما» از روز جمعه ۷ دی‌ماه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

زمان پخش مسابقه خانه ما سری ششم, پورتال خبری فرهنگی گهر
کارگردانی این فصل را احسان عمادی و امین کفاش برعهده دارند و تهیه‌کنندگی آن برعهده حسین افشار است. به گفته سازندگان این مستند مسابقه، فصل ششم این مسابقه بسیار حساس‌تر و هیجان‌انگیزتر از فصل‌های قبل بوده و دلیل اصلی این موضوع خلاقیت‌هایی است که شرکت‌کنندگان این دوره داشته‌اند.

بنابراین گزارش، مستند مسابقه«خانه ما» در استودیو نوبین تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي