روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل + کد حذف

برای غیرفعال سازی آهنگ موبایل و روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با کدهای کنسلی که ما به شما معرفی میکنیم از شر آهنگ ناخواسته پیشواز خود رها شوید…

 

روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

روش لغو  آهنگ پیشواز ایرانسل + کد حذف

لغو آهنگ‌ پیشواز ایرانسل و یا حذف آهنگ پیشواز ایرانسل کار دشواری نیست و به راحتی می‌توانید آن را غیر فعال کنید. برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با ما همراه باشید.

روش اول : حذف آهنگ پیشواز ایرانسل با پیامک

ساده‌ترین روش لغو آهنگ پیشواز ایرانسل آن هم در شرایطی که کد آهنگ را بخاطر نمی‌آورید، استفاده از پیامک است.

 اگر می‌خواهید از خدمات آهنگ پیشواز انصراف دهید، می‌توانید کلمه ENS را به شماره 7575 ارسال کنید تا به طور کلی حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود.

اگر کد آهنگ پیشواز را دارید می توانید برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل می‌توانید عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال کنید.

برای دریافت کد آهنگ پیشواز فعال روی گوشی خود می‌توانید درخواست مورد نظرتان را به 7575 پیامک کنید و سپس نتیجه درخواست خود را بلافاصله در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال‌سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، می‌توانید از روش ارسال کد GHF به شماره 7575 استفاده کنید.

روش دوم : لغو آهنگ پیشواز با استفاده از کد دستوری

کد دستورسی #7*777* یک روش غیرفعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل است. ابتدا این کد دستوری را شماره گیری کرده و در مرحله بعد، گزینه «سرویس آهنگ پیشواز» را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه «سرویس آهنگ پیشواز عادی» را انتخاب کنید و در این مرحله آهنگ پیشواز شما مشخص خواهد شد. عدد گزینه آن را انتخاب کنید. حالا کد آهنگ پیشواز شما مشخص می‌شود. با انتخاب گزینه حذف و تائید نهایی، آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما حذف خواهد شد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه