راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 26 خرداد

همه خانم ها همیشه دغدغه خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک دارند و نمی دانند که باید از چه مارک و برندی استفاده کنند. برندهای کرم ضد آفتاب و ضد لک زیادی وجود دارد که انتخاب را سخت تر می کند. گهر در این بخش راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک را برای شما عزیزان شرح می دهد.

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک, پورتال خبری فرهنگی گهر

خرید کرم ضد آفتاب

کم‌کم فصل گرما و تعطیلات شروع می‌شود. یکی از نکاتی که باید در تابستان رعایت کنید محافظت از پوست در برابر نور خورشید است؛ فرقی ندارد که پوستتان خشک است یا چرب.

ضدآفتاب‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، برای تمام پوست‌ها مناسبند و علاوه بر ضدلک‌بودن و محافظت در برابر نور شدید خورشید، مرطوب‌کننده‌های مناسب برای آب‌ر‌سانی به پوست‌های آسیب‌دیده محسوب می‌شوند. پس با دقت در میان محصولات زیر بگردید و با هدف مراقبت از شادابی و زیبایی پوست کرمی مناسب انتخاب کنید.

یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی که در سال‌های اخیر به اوج خود رسیده، پیری زودرس پوست و متوسل شدن ما به هزار و یک روش برای بازیابی جوانی و شادابی آن است، اما باید قبول کنیم که هیچ راهی مانند مراقبت نمی‌تواند طبیعت و زیبایی ما را برگرداند. پس زیر این آفتاب سوزان نیاز به کرم‌هایی است که از پوست در مقابل اشعه‌های آسیب‌رسان و سرطان‌زا محافظت کرد.

۱. کرم ضدآفتاب بیوتی درما

کرم ضدآفتاب بیوتی درما مدل Light Beige فاقد چربی به رنگ بژ روشن مخصوص پوست‌های چرب و مختلط است. این کرم در برابر آب و تعریق مقاوم بوده، بسیار سبک و با پوشانندگی بالا است و برای مدت طولانی بدون تغییر رنگ روی پوست صورت باقی می‌ماند. از این کرم می‌توانید به عنوان کرم‌پودر هم استفاده کنید.

نحوه مصرف: کرم ضد آفتاب بیوتی درما را نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب استفاده کرده و هر چهار ساعت یکبار تجدید کنید.

۲. کرم ضدآفتاب و ضد لک اوریاژ

کرم ضدآفتاب و ضد لک اوریاژ سری Depiderm با SPF۵۰ و حجم ۳۰ میلی لیتر یکی از باکیفیت‌ترین کرم‌های ضدآفتاب و ضدلک است.

این کرم برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و دارای قابلیت محافظت کننده در برابر اشعه UVA واشعه UVB است. از این کرم از بیشترشدن و تیره‌شدن لک‌ها جلوگیری کرده و برای استفاده‌ی بعد از لیزر هم مناسب است.

نحوه مصرف: ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر افتاب استفاده و ترجیحا هر ۲ ساعت تکرار شود.

۳. کرم ضدآفتاب اریکه

اگر پوستی چرب و مستعد جوش و آکنه دارید، کرم کرم ضدآفتاب اریکه مدل ۵۰ OIL FREE SPF را امتحان کنید. این کرم مخصوص پوست‌های چرب بوده و حداکثر حفاظت در برابر اشعه آفتاب را بدون تشدید مشکلات برای این نوع پوست‌ها فراهم می‌کند همچنین به دلیل داشتن مواد مرطوب‌کننده، پوست را نرم و لطیف می‌کند.

۴. کرم ضدآفتاب رنگی دکتر ژیلا

کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا تمام خصوصیات یک ضدآفتاب ایده آل را دارا بوده و با داشتن ویتامین‌ها، روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی، نرمی و لطافت پوست را تضمین کرده و همچنین قابلیت‌هایی نظیر پخش‌پذیری عالی، اثرات ضدالتهاب و قرمزی پوست، التیام‌بخش و مرطوب‌کننده و کاهش‌دهنده تعریق دارد. در ضمن میزان چربی کنترل شده در فرمولاسیون پیشرفته کرم، آن را برای مصرف انواع پوست مناسب می‌سازد.

۵. خرید کرم ضد آفتاب گینو مدل یووی دیفانس

اگر نگران پیری و چروک‌شدن و پوست صورتتان در برابر نور خورشید هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این کرم است.

این کرم از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند. •تاثیرات رادیکال‌های آزاد که سبب ایجاد چروک‌ها و پیری پوست می‌گردد را خنثی می‌کندو برای انواع پوست‌ها هم مناسب است.

۶. کرم ضدآفتاب بی یلندا

کرم ضدآفتاب بی یلندا مدل DRY SKIN با حجم ۵۰ میلی لیتر مناسب پوست‌های خشک است. اگر پوستی خشک دارید و نگران پوسه‌پوسته‌شدن پوست صورتتان هستید، از این کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

۷. کرم ضدآفتاب گیاهی کنلامکس

برخی از خانم‌ها به دلایل مختلف از کرم‌های شیمیایی استفاده نمی‌کنند. ما برای این دسته هم پیشنهادی داریم. کرم ضدآفتاب گیاهی کنلامکس کاملا گیاهی و دارای عصاره‌های آلوئه ورا، چای سبز، شیرین بیان و روغن کالاندولا است.

به دلیل بافت سبک، غیر چرب وغیر چسبنده‌ای که دارد، مناسب پوست‌های چرب و معمولی است. از اجاد لکه‌های تیره و چین و چروک جلوگیری کرده و پوست صورت را لطیف و درخشنده می‌کند.

۸. کرم ضدآفتاب رنگی آردن

کرم ضدآفتاب رنگی آردن SPF ۳۰، مناسب برای پوست‌های معمولی و حساس بوده و ماندگاری زیاد و پوشش‌دهی زیادی دارد و همچنین از پوست دربرابر اشعه UVA و اشعه UVB محافظت می‌کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي