دعوت به همکاری از کارآفرینان شرکت ها و جویندگان کار

دسته بندي : khabarfa1
تاريخ : 18 مهر

[ad_1]

آخرین آگهی های استخدام روزانه استانهای کشور در گهر

xتوجه: این آگهی منقضی شده و فاقد اعتبار می باشد. [بستن]

دعوت به همکاری یک هلدینگ سرمایه گذاری

یک هلدینگ سرمایه گذاری معتبر ، مستقر در تهران در نظر دارد جهت فروش محصولات جدید خود ، با سود اقتصادی بسیار بالا که حاصل یک استارتاپ جدید میباشد ، در سطح کلیه استان ها و شهرستان ها ی ایران نمایند فعال و انحصاری را به همکاری دعوت می نماید . شما هموطنان عزیز میتوانند در قالب شرکت – تیم – یا حتی یک جمع دوستانه و توانمند و یا هر گروه کاری ، به عنوان نماینده این شرکت رزومه و درخواست نمایندگی انحصاری خود را به صورت Word یا PDF به آدرس brandsengineer@gmail.com ارسال نمائید .
این طرح یک سیستم و دستگاه تبلیغاتی ، آموزشی و تفریحی جدید با امکانات خاص میباشد که قابلیت نصب در هر مکانی را دارا ست . تیم میبایست در کمترین حالت شامل ۲ نفر مدیر فروش ( یک خانم و آقا ) و یک نفر منشی جمعا” ۳ نفر باشد . نمایند گان محترم میبایست امکان شرکت به مدت سه روز در سمینار آموزشی لازم در تهران مورخ ۲۸ – ۲۹ و ۳۰ مهر در تهران هتل هما و یا هتل لاله را داشته باشند .
علاقمندان میبایست دارای مکان و محل مناسب ، خط تلفن ، دسترسی به اینترنت و امکانات IT لازم باشند . کلیه مجوز های کار ، صدور مدارک مدیریتی هزینه های آموزش ، نهار پذیرائی و غیره به عهده ما میباشد و شما میهمانان عزیز نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت .
با تشکر از توجه شما روابط عمومی.
لطفا” حتما شهر و محل درخواست در Subject ایمیل درج شود.

منبع : مهلت : ۱۳۹۴/۰۸/۰۷

دعوت به همکاری از کارآفرینان شرکت ها و جویندگان کار, پورتال خبری فرهنگی گهر دعوت به همکاری از کارآفرینان شرکت ها و جویندگان کار, پورتال خبری فرهنگی گهر

[ad_2]

لینک منبع

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي