درمان بواسیر با روغن زیتون

ممهترین کاری که برای درمان بواسیر میتوان انجام داد اینکه جلوی یبوست را بگیرید. مطلب زیر برای کمک به درمان بواسیر با روغن زیتون را به شما آموزش میدهد. با ما همراه باشید…

درمان بواسیر با روغن زیتون

خواص روغن زیتون و کاربردهایش برای سلامت و زیبایی چیست؟

خواص روغن زیتون برای سلامتی عبارتند از درمان سرطان پستان، کولون (روده بزرگ)، دیابت، آرتریت، مشکلات قلبی، کلسترول بالا، بهبود متابولیسم، کاهش وزن، بهبود فرآیند هضم، مبارزه با سرطان و کند شدن روند پیری. این روغن به مدت قرن‌ها برای پخت و پز و مقاصد پزشکی استفاده شده‌است. تحقیقات پزشکی نشان می‌دهند که این روغن فواید زیادی برای سلامتی دارد. این روغن با توجه به چربی‌های غیر اشباع فراوانی که دارد، به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می‌کند. روغن زیتون فوق‌العاده بکر دارای بالاترین سطح اسید اولئیک و پلی‌فنول‌های آنتی‌اکسیدانی است. بنابراین، این روغن یکی از سالم‌ترین گزینه‌ها در مقایسه با انواع دیگر روغن‌های گیاهی است.

بواسیر یا هموروئید را درمان می‌کند

هم روغن زیتون و هم برگ آن می‌تواند به شما کمک کنند تا به راحتی بواسیر را درمان کنید. برای این منظور می‌توانید مطابق با دستورالعمل دقیق زیر عمل کنید:

– شما می‌توانید یک قاشق چایخوری روغن زیتون را هر روز بخورید.
– این روند می‌تواند به کاهش التهاب کمک کند. علاوه بر این، چربی‌های تک‌ غیر اشباع موجود در آن می‌تواند در بهبود عملکرد سیستم دفع ادرار موثر باشد.
– شما همچنین می‌توانید مقداری برگ آلو را له کنید و آب آن را استخراج کنید.
– سپس آب برگ آلو را با چند قطره روغن زیتون ترکیب کنید.
– آن دو را خوب مخلوط کنید و در منطقه‌ی آسیب‌دیده استعمال کنید.
– چند دقیقه منتظر بمانید.
– این روند به شما کمک می‌کند درد و تورم را از بین ببرید.
– شما باید این روش درمانی را به طور مرتب تکرار کنید.

خواص روغن زیتون 

مشکلات قلبی را کاهش می‌دهد.

روغن زیتون دارای ۷۰٪ اسید چرب تک غیر اشباع است. بنابراین، در کاهش تجمع کلسترول در خون و کاهش مشکلات قلبیتاثیر مثبت دارد. این روغن همچنین باعث کاهش کلسترول بد و افزایش سطح کلسترول خوب می‌شود.

شکاف‌های مقعدی (شقاق) را درمان می‌کند.

روغن زیتون و موم زنبور عسل و عسل را به نسبت مساوی در یک کاسه مخلوط کنید. سپس، این مخلوط را در مایکروویو بگذارید تا گرم شود و موم به طور کامل ذوب شود. حالا، اجازه دهید این مخلوط خنک شود و آن را در مناطق آسیب‌دیده استعمال کنید. این مخلوط را ۲ تا ۳ بار در روز استفاده کنید تا شاهد بهبود شقاق مقعدی باشید.

برای درمان بواسیر از چای کیسه ای استفاده کنید

چای کیسه ای را داخل آب گرم بیاندازید و بعد از 5 دقیقه از آب خارج کرده و اجازه دهید تا کمی خنک شود. این چای کیسه ای را روی هموروئید قرار داده و بعد از 15 دقیقه بردارید. از این روش می توانید دو الی سه بار در روز استفاده کنید.چای سیاه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند به کاهش التهاب و تورم بواسیر کمک کند.


درد و تورم زانو را کاهش می‌دهد.

برای درمان درد زانو و تورم زانو ، باید روغن‌زیتون و سرکه سیب را آماده کنید و مطابق با دستورالعمل زیر پیش بروید:

– ابتدا یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب آماده کنید.
– سپس این دو را با هم مخلوط کنید.
– در نهایت زانو را با این مخلوط ماساژ دهید.
– این درمان را یک یا دو بار در روز دنبال کنید.
– هر روز این روش درمانی را تکرار کنید تا درد و تورم کاهش بیابد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه