خرید بلیط تکی جشنواره فجر97،خرید بلیط جشنواره فیلم فجر

تاريخ : 1 بهمن

جشنواره فیلم فجر هر سال در دهه اول بهمن ماه دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزان علاقمندان سینما می شود. برای خرید بلیط تکی جشنواره فجر ۹۷، خرید بلیط جشنواره فیلم فجر را در مطلب زیر دنبال کنید…

خرید بلیط تکی جشنواره فجر ۹۷ ، خرید بلیط جشنواره فیلم فجر

خرید بلیط تکی جشنواره فجر97،خرید بلیط جشنواره فیلم فجر, پورتال خبری فرهنگی گهر

خرید بلیط تکی جشنواره فجر ۹۷

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی هنری خبرهایی که از این اتفاق منتشر می‌شود اهمیت خاصی دارد و مورد توجه خاص و عام قرار می گیرد در این میان سینماهای مردمی و قیمت بلیت‌ها یکی از این اخبار مهم است.

ظاهرا هر سری از بلیت‌های جشنواره فیلم فجر به قیمت ۱۳۲ هزار تومان در سایت سینما تیکت از روز ۳۰ دی ماه قابل خرید خواهد بود و بلیت‌ها به صورت سری‌های ۱۱ عددی به فروش می‌رسد. اما برای تهیه بلیت تکی هر فیلم در روز اکران باید به گیشه سینما مراجعه شد.

با توجه به اینکه تعداد فیلم‌های هر سری بیش از ۱۱ عدد است، در سانس‌های مختلف به صورت رندوم (اتوماتیک) یکی از فیلم ها، طوری که حق هیچ فیلمی ضایع نشود، حذف خواهد شد.

لیست خرید بلیط تکی جشنواره فجر ۹۷

خرید بلیط تکی جشنواره فجر97،خرید بلیط جشنواره فیلم فجر, پورتال خبری فرهنگی گهر

روند بلیت فروشی تکی جشنواره فجر ۹۷

حالا باید منتظر ماند و دید این روند از بلیت فروشی در بخش مردمی جشنواره فیلم فجر با چه واکنش هایی روبرو می‌شود چون حذف هر کدام از آثار برای مخاطب خاص خودش می‌تواند اهمیت داشته باشد.

لطفا قبل از شروع موارد زیر را مطالعه نمایید:

هر نفر فقط حداکثر ۲ انتخاب و در مجموع ۴ سری می تواند خرید داشته باشد. (هر سری شامل ۱۱ بلیت برای ۱۱ روز و مخصوص یک نفر می‌باشد)

بهای هر سری بلیط برای سینماهای مختلف مطابق جدول زیر می‌باشد.

برای خرید اینترنتی بلیط کلیک کنید

خرید بلیط تکی جشنواره فجر97،خرید بلیط جشنواره فیلم فجر, پورتال خبری فرهنگی گهر

در طی مراحل خرید از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

در صورتی که در مراحل خرید در سامانه به مشکلی برخورد نمودید، پنجره‌های مرورگر را کاملا بسته و از ابتدا مراحل خرید را آغاز نمایید.

در پایان مراحل خرید، صندلی‌های خود را انتخاب نمایید. در صورت عدم انتخاب صندلی این کار توسط سامانه انجام خواهد شد.

در صورت امکان صفحه پیگیری را چاپ کرده و در هنگام مراجعه برای دریافت بلیط ، همراه خود داشته باشید.

امکان خرید با سینماکارت وجود ندارد.

خرید بلیط تکی جشنواره فجر97،خرید بلیط جشنواره فیلم فجر, پورتال خبری فرهنگی گهر

می توانید در هنگام خرید با انتخاب گزینه «ارسال با پیک» با هزینه ۱۰ هزار تومان (محدوده شهر تهران) و تعیین محله، آدرس و ساعت تحویل در پایان فرآیند خرید بلیط های خود را در محل خود تحویل بگیرید.

در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری، برای دریافت بلیط های خود، در تاریخ‌های ۶ و ۷ بهمن‌ ماه از ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن کارت ملی و کد پیگیری سامانه به نشانی زیر مراجعه نمایید:

آدرس تهیه بلیط حضوری: خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش، پردیس سینمایی ملت

برای خرید اینترنتی بلیط کلیک کنید

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي