خلاصه داستان سریال زوج یا فرد + بازیگران

سریال زوج یا فرد یک سریال طنز با داستان جذاب به کارگردانی علیرضا نجف زاده و محمدحسین لطیفی با حضور بازیگران طنز برای نوروز ۹۸ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود.

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد + بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد

علیرضا نجف‌زاده که این روزها سریال نوروزی «زوج یا فرد» را به‌صورت مشترک با محمدحسین لطیفی کارگردانی می‌کند، درباره این اثر گفت: خوشحالم که در این پروژه در کنار استادم محمدحسین لطیفی کار می‌کنم و امیدوارم همانگونه که تا الان پیش رفتیم تولید سریال «زوج یا فرد» را ادامه دهیم.

وی با اشاره به فضای این سریال اظهار کرد: شادی حلقه‌ مفقوده میان مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای طنازانه‌ای که این سریال دارد نتیجه‌اش برای مردم جذاب باشد.

بازیگران اصلی سریال زوج یا فرد

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد + بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد + بازیگران, پورتال خبری فرهنگی گهر

دستیار سیروس مقدم در سریال «پایتخت» اضافه کرد: هر موضوع انتقادی وقتی با چاشنی طنز ساخته شود جذاب و شیرین خواهد شد ما هم دوست داشتیم کارمان شاد باشد و سراغ بازیگران طنزپرداز رفتیم، چون هدفمان این بود که مردم در نوروز شاد باشند و بخندند.

وی در بخش دیگر درباره بازیگران و لوکیشن‌های این سریال گفت: من تجربه کارهای پربازیگر زیاد داشته‌ام و این سریال هم هنرمندان زیادی دارد و از بابت مدیریت چنین کاری مشکل نداریم. همه این پروژه در تهران تصویربرداری می‌شود ولی قصه از لوکیشن‌های متعدد برخوردار و کاری پرزحمت است.

نجف‌زاده در پایان درباره قصه سریال بیان کرد: شخصیت محوری این سریال شخصیتی به نام کمال شهری است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است و قصه هم از موضوعات روز جامعه است.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي