آموزش حذف کلمات جستجو شده و تاریخچه تلگرام

تاريخ : 29 بهمن

آموزش حذف کلمات جستجو شده و تاریخچه در تلگرام

گهر در این مطلب در بخش آموزش های فناوری و تکنولوژی ، آموزش حذف کلمات جستجو شده و تاریخچه در تلگرام را برای شما عزیزان منتشر می کند که دعوت می کنیم تا پایان همراهمان باشید.

کامل ترین آموزش های فناوری و تکنولوژی را می توانید در لینک زیر ببینید:

آموزش های فناوری و تکنولوژی

آموزش حذف کلمات جستجو شده و تاریخچه تلگرام, پورتال خبری فرهنگی گهر

حذف کردن کلمات و تاریخچه موارد جستجو شده در تلگرام Telegram

اگر از تلگرام استفاده می کنید حتما در کادر Search آن مواردی را جستجو کرده اید . نام فرد ، آی دی مخاطب خاص ، گروه ، کانال و مواردی از این قبیل . بعضی از این جستجوها و مواردی که به دنبال آن بوده اید ممکن است خاص و شخصی باشد ، به صورت پیش فرض کاربرانی که به تلگرام شما دسترسی دارند نباید موارد Search  شده را مشاهده کنند . خوشبختانه این قابلیت در تلگرام وجود دارد که بتوانید موارد Search  شده را با چند تب ساده حذف کنید .

در نسخه کامپیوتر موارد جستجو شده ذخیره نمی شوند و هرچیزی را که Serach کنید در همان لحظه نمایش داده می شود اما در نسخه های مخصوص تلفن همراه به این شکل نمی باشد و اگر وارد قسمت چت شوید مشاهده می کنید یک لیست از موارد Search شده وجود دارد که شامل نام فرد ، آی دی مخاطب خاص ، گروه ، کانال و مواردی از این قبیل می باشد . روشی برای غیر فعال کردن ذخیره اتوماتیک وجود ندارد و حتما باید به صورت دستی اقدام به پاک کردن تاریخچه جستجو کنید .

بر روی علامت جستجو / ذره بین تب کنید . وارد قسمتی می شوید که موارد جستجو شده لیست شده است . برای حذف مواردی که جستجو کرده اید کافیست بر روی گروه ، کانال یا نام کاربر خاص چند ثانیه تب کنید .

در ویندوز فون شما می توانید در تب Chat با ضربه زدن بر روی آیکون Search  و انتخاب گزینه Clear All تمام موارد جستجو شده را حذف کنید .

 

اما در اندروید این قابلیت وجود ندارد که بتوانید تمام موارد را به صورت یکجا حذف کنید . باید کمی بر روی فرد ،گروه ، کانال یا آیدی انگشت دستتان را تب کرده و سپس بر روی گزینه Clear تب کنید .

 

در آیفون بر خلاف نسخه اندروید با تب کردن نمی توانید تاریخچه جستجو را حذف کنید و حتما باید بر روی گزینه Clear تب کنید .

منبع: گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي