جواب کنکور 98 کی میاد

دسته بندي : علمی,⭐ اخبار
تاريخ : 26 تیر

پس از پشت سر گذاشتن آزمون ورودی دانشگاه ، جواب کنکور ۹۸ کی میاد ؟ و دانشجویان سراسری ۹۸ بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آن هستند تا با اطلاع از رتبه ای که کسب کرده اند بتوانند انتخاب رشته نمایند برای پاسخ به همه سوال های شما با مطلب امروز با ما باشید…

جواب کنکور ۹۸ کی میاد

جواب کنکور 98 کی میاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

با توجه به ادغام و یکی شدن آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد ، برای تمامی داوطلبان این دانشگاه ها تنها یک کارنامه اولیه صادر خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که انتخاب رشته این داوطلبان به صورت جداگانه و از سامانه های مربوط به خود انجام می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور سال ۹۸ در روز چهارشنبه ۱۶ مرداد خبر داد.

 

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۹۸

بعد از برگزاری کنکور سراسری ، نوبت به اعلام نتایج و انتشار وضعیت علمی داوطلبان در قالب کارنامه می رسد.

هر ساله تقریبا ۱ ماه بعد از برگزار شدن آزمون ، کارنامه اولیه آن منتشر می شود. با توجه به این که زمان برگزاری کنکور ۹۸ سراسری و دانشگاه آزاد ۹۸ در ۱۳ و ۱۴ تیر ماه بود پیش بینی می شود که نتایج اولیه آزمون در دهه دوم مرداد ماه اعلام شود.

 

مراحل گام به گام دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری 

در مرحله اول باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و گزینه سراسری را در گوشه سمت راست انتخاب نمایید.

سپس بر روی گزینه “کارنامه اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۸” کلیک کرده و تصویر قرار داده شده برای شما قابل مشاهده خواهد بود. که با انتخاب یکی از روش ها ، اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و کارنامه خود را ملاحظه نمایید.

  • روش اول : در روش اول از طریق وارد کردن شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه ، سال تولد و کد امنیتی مندرج در انتهای صفحه می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید.
  • روش دوم : در روش دوم از طریق وارد کردن شماره پرونده ، کد رهگیری ، شماره شناسنامه و کد امنیتی مندرج در انتهای صفحه امکان مشاهده نتایج برای شما فراهم خواهد شد.
  • روش سوم : در روش سوم نیز از شما اطلاعاتی همچون شماره پرونده ، شماره سریال ، شماره شناسنامه و کد امنیتی درخواست می شود و شما با وارد کردن این اطلاعات می توانید نتایج را مشاهده کنید.

جواب کنکور  مطابق شکل زیر عمل کنید:

جواب کنکور 98 کی میاد, پورتال خبری فرهنگی گهر

جواب کنکور ۹۸ کی میاد

در نهایت کارنامه قابل مشاهده می گردد. البته داوطلبانی که می خواهند نسبت به نتیجه کنکور سراسری خود اعتراض کنند باید به این نکته توجه کنند که اعتراض به نتایج کنکور سراسری فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي