جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش

سواحل مرجانی کیش در تور کیش به دلیل شفاف و زلال بودن در بین مردم ایران و دنیا مشهور است. بازدید از جاذبه های گردشگری کیش برنامه سالیانه مردم ایران بوده که علاوه بر مکان های دیدنی کیش، سراغ غذاهای دریایی رفته و نهایت لذت را در این جزیره تجربه می کنند.

جاذبه های گردشگری کیش، جزیره مرجانی ایران

جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش

همچنین آب های ساحلی کیش جزء امن ترین آب های در جهان است و هیچ کوسه ای وجود ندارد و شنا کاملا ایمن است.

در این مقاله ما شما را با چند مورد از پررفت و آمدترین جاذبه های گردشگری کیش آشنا می کنیم تا به بهترین نحو برای سفرتان برنامه ریزی کنید.

  1. اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش در تور کیش  یکی از معروف ترین جاهای دیدنی کیش بوده که طول آن به 437 متر می رسد. اگر قصد دارید به این مجموعه بروید باید حدود 2 ساعت را به آنجا اختصاص بدهید؛ زیرا علاوه بر گردش روی اسکله می توانید از تفریحاتی نظیر ماهیگیری، جت اسکی و قایق های پایروبی لذت ببرید.

اسکله بزرگ کیش در نزدیکی سینما 4 بعدی، بولینگ مریم و چندین کافه و رستوران لوکس قرار دارد که می توانید برای تفریح در شب از آنها هم بازدید کنید.

مکانهای جاذبه های گردشگری کیش

2. جزیره هندورابی کیش

نشستن کنار سواحل زیبای کیش، تداعی می کند که جنوب ایران عزیز چقدر زیبا و دلنشین است. اگر قصد دارید در این سفر نفسی تازه کنید و از رنگ آبی دریای جنوب لذت ببرید، به جزیره هندورابی بروید. این جزیره در 25 کیلومتری جزیره کیش قرار داشته که به علت خالی از سکنه بودن؛ در بین گردشگران محبوبیت دارد.

فقط لازم به تذکر است که در اطراف این جزیره تفریح خاصی وجود نداشته و فقط به علت آرام و ساکت بودنش توریست های زیادی را جذب کرده است. در نتیجه اگر دوستدار طبیعت هستید بازدید از جزیره هندورابی، یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری کیش را به شما پیشنهاد می کنیم

3. شهرزیرزمینی کاریز کیش

شهری جالب و هیجان انگیز در تور ارزان کیش  که در عمق 16 متری زمین قرار دارد. شهر کاریز سقفی 8 متری پوشیده از صدف و سنگ های دریایی بوده که قدمتی بین 270 تا 570 ساله دارد. در اطراف این مکان دیدنی کیش با رستوران، سالن آمفی تئاتر، فروش صنایع دستی و گالری های هنری رو به رو می شوید که می توانید در یک زمان از چندین جاذبه گردشگری دیدن کنید.

4. کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی فرو رفته در آب، معرف حضور تمام گردشگران و توریست ها است و لازم به معرفی نیست. این کشتی متعلق به کشور یونان بوده و با وزنی 7 هزار تن و 136 متر در آب های خلیج فارس فرو رفته و برای همیشه در همان جا باقی مانده.

به مرور زمان بدنه این کشتی غول پیکر زنگ زده و آسیب های فراوانی دیده است.

چیزی که این کشتی را به مهمترین و بهترین جاذبه گردشگری کیش تبدیل می کند؛ غروب و طلوع خورشید در پس زمینه آن است که اگر در زمان مناسب به دیدن آن بروید، تصویری شبیه به کارت پستال ها با چشمتان خواهید دید.

5. ساحل مرجان کیش

اگر به دنبال مکانی می گردید که جزء جاذبه های گردشگری کیش باشد و رو به ساحل، در مکانی سرسبز و درون آلاچیقی به استراحت بپردازید؛ ساحل مرجان کیش انتخاب درستی است. با اقامت در این ساحل زیبا از انعکاس رنگ آبی آسمان بر روی دریای  خلیج فارس لذت برده و خاطرات شگفت انگیزی را ثبت خواهید کرد.

6. پارک دلفین ها کیش

سفر با کودکان نیز حال و هوای خود را دارد  و در کنار تفریحت دیگر، باید کودکان را نیز در نظر گرفت. اگر قرار است با فرزند خود سفر کنید ما پارک دلفین ها را به شما پیشنهاد می کنیم که تمام افراد خانواده با هم از این تفریح لذت ببرند. این پارک مساحتی 100 هکتاری داشته که در قسمت جنوب شرقی جزیره کیش واقع است.

ناگفته نماند که دلفیناریوم کیش اولین پارک دلفین در ایران است که در خود باغ پرندگان را نیز جای داده است.

7. شهر حریره کیش

آثار باستانی متعددی در جزیره کیش واقع است که به نوبه خود بالاترین امتیاز جاذبه های گردشگری کیش را به خود اختصاص داده اند. اما شهر حریره کیش چیز دیگری است.

این شهر خاکی 800 ساله، در قسمت شمالی کیش قرار دارد که تا زمانی جمعیت زیادی در آن زندگی می کردند اما رفته رفته خالی سکنه شد و جزء آثار باستانی و جای دیدنی کیش در نظر گرفته شد.

8. درخت سبز

یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش لحظه آخری سفر باتو ، درخت سبز است. این درخت عجیب بین 500 تا 600 سال عمر داشته و به عقیده مردم محلی، اگر پارچه ای به آن ببندید آرزوهایتان برآورده می شود. این درخت در نواحی جنوبی ایران رشد می کند و ریشه اصلی آن روی زمین قرار دارد.

اگر می خواهید به دیدن درخت سبز بروید در نزدیکی آن از دو جاذبه گردشگری دیگر کیش به نام آب انبار و شهر باستانی حریره دیدن کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه