توافق با محمدرضا فروتن در خنده های آتوسا

توافق با محمدرضا فروتن در خنده های آتوسا

محمدرضا فروتن به جمع بازیگران فیلم سینمایی خنده های آتوسا به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرید پیوست، گروه تولید فیلم سینمایی خنده های آتوسا روز گذشته با محمدرضا فروتن به توافق رسیدند و اکنون نیمی از لیست بازیگران این پروژه تکمیل شده است.
پیش از این حضور باران کوثری و پژمان بازغی در این فیلم قطعی شده بود و طبق برنامه ریزی ها تا هفته آینده سه بازیگر دیگر نیز به این جمع اضافه خواهند شد. فروتن در فیلم جدید فرید قرار است نقش دکتر طاهری را ایفا کند که در طول مسیر و در قطار با دیگر شخصیت های اصلی همسفر می شود.

توافق با محمدرضا فروتن در خنده های آتوسا
توافق با محمدرضا فروتن در خنده های آتوسا

خنده های آتوسا

به گفته پورکیان، یک قطار لوکیشن اصلی خنده های آتوسا خواهد بود و دوربین به هیچ وجه از قطار خارج نمی شود. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید و فیلمبرداری نیز بزودی با انتخاب کامل عوامل و بازیگران آغاز می شود.
در خلاصه داستان خنده های آتوسا آمده است: مرجان ، موسی ، آتوسا ، استوارت ، شیلا ، احسان ، بهزاد ، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند…
پورکیان پیش از این تهیه کنندگی فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده مهرداد غفارزاده و فیلم های خیابان یک طرفه، عاشق کشی و… را در موسسه خانه فیلم پروان برعهده داشته است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه