تعبیر خواب کیف پول ، تعبیر دیدن کیف پول در خواب

تعبیر خواب کیف پول و یا تعبیر دیدن کیف پول در خواب

مطیعی تهرانی در مورد کیف این چنین بیان می‌کند که “دیدن کیف در خواب معرف و بیانگر ظرفیتی است گه در مقابل مسائل زندگی دارا هستیم و کسی از آن آگاه نیست. یکی ظرفیت و جنبه مقام ندارد و دیگری ظرفیت پول. حتی هستند افرادی که ظرفیت محبت را نیز ندارند.” البته معبرین اسلامی کیف پول (کیسه) را با توجه به پر و یا خالی بودنش تعبیر و تفسیر کرده‌اند.

تعبیر خواب کیف پول ، تعبیر دیدن کیف پول در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

تونی کریسپ در کتاب خود به نام فرهنگ تفسیر رویا می‌نویسد:
کیف پول: تفسیر این تصویر در رویا همانند تعبیر خواب پول است، با تمایل بیشتری به سمت قدرت یا بودن در مصدر قدرت، کار آمدی اجتماعی و یا توانایی ادامه حیات در جامعه، حس شخص از شایستگی و بهای خویش که در نهایت به هویت فرد و یا ارزیابی فرد از خویشتن مربوط می‌شود.
کیف زنانه: آنچه در طبع شما ارزشمند به حساب می‌آید و سعی بر حفاظت و گم نشدن آن دارید؛ احساس هویت شما و نیرویی که اجتماع را وادار به تائید شما به عنوان فردی لایق و با کفایت می‌کند. احساسات زنان
کیف: این تصویر در رویا با ایده‌ها، باور‌ها و سایر چیز‌هایی که با خود حمل می‌کنیم و یا روشی که ذهن ما چیز‌ها را به طریقه روانشناختی انتخاب و جذب می‌کند اشاره دارد. برای مثال شما ممکن است احساسا حقارت یا کینه‌ای را تا سال‌ها با خود حمل کنید درست مانند آنکه کیسه‌ای سنگین پر از خرید را به دنبال خود کشانیده باشید. ما همچنین ممکن است اندیشه‌ها و اطلاعات را انتخاب و با خود حمل کنیم. ممکن است نظر یا حرف کسی را بخریم و آن را تا زمانی که برایمان قابل استفاده است به همراه خود ببریم.
کیف دستی: اغلب اوقات هویت شما را به تصویر می‌کشد. احساس هویت ما اغلب بر حسب ارتباطات اجتماعی و شناخته شدن در اجتماع شکل می‌گیرد. کیف به ویژه کیف دستی که تمام اشیا خصوصی، کارت‌ها و پل فرد درون آن جای گرفته‌اند نمایانگر این توانایی اجتماعی فرد برای یافتن جایگاهی در اجتماع و وفق دادن خود با شرایط است.

تعبیر خواب کیف پول

ابراهیم کرمانی می‌گوید:
  • اگر در خواب ببینی کیف پول را همراه با پول‌هایش از دست داده‌ای به این معنی است که شخصی را پند و نصیحت می‌کنی ولی آن فرد توجهی به تو نخواهد کرد.
  • اگر ببینی کیف پول تو باز بوده وپول هایش بهم ریخته است این خواب نشانه رهایی از مشکلات است.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • دیدن کیف پول در خواب، علامت آن است که در به نتیجه رساندن وظایف خود، دقت کافی به خرج می‌دهید.
  • اگر خواب ببینید در کیف پولتان پر از جواهر و اسکناس نو است به این معنی است که با افرادی که سرزنده و دلخوش همنشینی خواهید کرد.

تعبیر خواب کیف پول پاره

جابر مغربی می‌گوید:
  • اگر در خواب دیدی کیف پول تو پاره می‌باشد، دلیل بر این است که راز تو فاش می‌شود.
  • اگر ببینی کیف پول پاره را دوخته‌ای، یعنی راز تو پوشیده و مخفی می‌ماند.
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن کیف پول کهنه و قدیمی در خواب، علامت آن است که به کارهای سخت و دشوار دست خواهید زد.

تعبیر خواب پیدا کردن کیف پول

ابن سیرین می‌گوید: اگر در خواب ببینی کیف پولی به دست آورده‌ای که در آن پول وجود دارد، تعبیرش این است که به اندازه آن روزی و معاش و مایحتاج زندگانی تو گسترده می‌شود، ولی اگر خالی باشد، تعبیرش برعکس حالت قبلی است

تعبیر خواب کیف پول خالی

امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند:
تعبیرهای کیف پول خالی عبارت‌اند از:
  1. بدن انسان
  2. راز پنهان
  3. فقر و تنگدستی
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي