تعبیر خواب چکیدن آب از سقف ، تعبیر چکیدن آب از سقف در خواب

اگر خواب چکیدن آب از سقف دیده اید می توانید در ادامه تعبیر چکیدن آب از سقف در خواب را از زبان معبران مختلف همچون منوچهر مطیعی تهرانی ، امام صادق (ع) ، ابن سیرین و دیگر معبران مشاهده کنید

تعبیر خواب چکیدن آب از سقف یا تعبیر چکیدن آب از سقف در خواب

تعبیر خواب چکیدن آب از سقف ، تعبیر چکیدن آب از سقف در خواب


چکیدن آب از سقف از جمله مواردی است که بسیاری از مردم در خواب‌های خود مشاهده می‌کنند منوچهر مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب چکه کردن سقف این گونه بیان می‌کند که این خواب نشانه رسیدن غمی به فرد بیننده خواب است.

آنلی بیتون:
  • شنیدن صدای ضربه‌های باران بر سقف، علامت آن است که از شادمانی و نشاط خانوادگی لذت خواهید برد و همچنین در کسب ثروتی اندک موفق خواهید شد.
  • اگر خواب ببینید هنگام بارندگی از سقف خانه آبی زلال چکه می‌کند، علامت آن است که به دام لذتی نامشروع خواهید افتاد.

تعبیر دیدن چکه‌های آب کثیف در خواب

مطیعی تهرانی: اگر چکه آب کثیف و کدر باشد غم و اندوه و گرفتاری است. اگر روشن باشد خوب است و نعمت تلقی می‌شود.
آنلی بیتون: اگر چکه‌های آب گل آلود باشد، نشانه آن است که تغییر و تحولی در زندگی شما روی خواهد داد.

تعبیر خواب صدای چکه آب از سقف

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر چکه صدا کند کسی از شما بد می‌گوید و پشت سرتان حرف می زند. اگر از صدای چکه ناراحت شوید بدگویی او به نفع شما تمام می‌شود و اگر نسبت به صدای چکه بی تفاوت باشید بدگویی شما را بدنام می‌کند. اگر جایی چکه کند و شما نبینید اما صدایش را بشنوید کسی از دیگران نزد شما بدگویی می‌کند که باورتان می‌شود و این به صلاح شما نیست.

تعبیر خواب چکه کردن شیر آب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید که شیر آب چکه می‌کند مال شما تلف می‌شود و گویای این است که کسی مال شما را ذره ذره از بین می‌برد و این اتلاف به قدری ناچیز است که محسوس نیست.

تعبیر خواب چکه کردن ناودان

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر مشاهده کنید که باران نمی‌بارد ولی ناودان چکه می‌کند نعمتی به شما می‌رسد که به ظاهر اندک است اما مداومت که بیابد زیاد می‌شود.
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه