تعبیر خواب منی ، تعبیر دیدن آب منی در خواب

تعبیر خواب منی و یا تعبیر دیدن آب منی در خواب

تعبیر خواب منی ، تعبیر دیدن آب منی در خواب, پورتال خبری فرهنگی گهر

برای تعبیر و تفسیر این گونه خواب‌ها همواره بایستی در نظر گرفته شود که خواب شیطانی نبوده و دارای معانی و نشانه‌های خاصی برای بیننده خواب است زیرا هرگونه خواب شیطانی و نفسانی تعبیری را به همراه نخواهد داشت. به طور کلی محمد بن سیرین دیدن آب منی را در خواب دلیل بر مال می‌داند. مالی که بادوام و با ثبات است.
ابن سیرین مجدداً می‌گوید اگر در خواب دیدی که از آلت تناسلی مردانه تو منی خارج شد دلیل بر این باشد که مال و ثروتی از طرف شخص غریبه‌ای به تو خواهد رسیدو یا به اندازه آن (آب منی) مال بدست خواهی آورد.
حضرت امام صادق (ع) درباره آب منی دیدن در خواب می‌فرمایند:
دیدن منی در خواب بر ۴ وجه است.
  1. پادشاه
  2. افزایش مال و اموال
  3. کاهش مال و اموال
  4. بزرگی
همانطور که مشاهده کردید امام صادق در وجهی منی را به افزایش مال و در وجهی دیگر به کاهش مال تعبیر کرده‌اند و اما چرا این تعابیر با یکدیگر متفاوت هستند؟
تعبیرهای مختلفی که برای یک خواب وجود دارند به معنای این نیستند که یک تعبیر درست و بقیه غلط باشند، بلکه ممکن است برای شخصی یک تعبیر صحیح باشد و برای شخصی دیگر تعبیری دیگر، یا برای یک شخص در یک زمان و شرایط یک تعبیر درست باشد و در زمان و شرایط دیگر تعبیری دیگر درست باشد، یا چند تعبیر یا حتی تمامی تعبیرها اتفاق بی‌افتد. به طور کلی یک راه برای فهم اینکه کدام تعبیر مربوط به خواب ما می‌شود وجود دارد و آن این است که به بررسی شباهت‌ها و تطابق‌های خواب با رویدادهای زندگی، افکار و کارهایی که تا به حال اتفاق افتاده است بپردازیم.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي